HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Shotgun

freddyD 2011.05.16. 07:25

Hölgyeim és uraim, valóban ez az első kislemez a Gold Cobra-ról. Videó eddig nincs, promó s csak twitteren, de előbb hallgassuk meg a teljes dalt, amit Lethal (!) posztolt twitteren

Find more artists like Limp Bizkit at Myspace Music

Címkék: hír új album gold cobra

107 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr652907296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kelnor 2011.05.16. 11:19:49

Jah, a végén az az ütemre lövöldözős-figura is jópofa. :D

Loverman 2011.05.16. 11:40:02

Szerintem ezt már csak mi várjuk, hogy robbanjanak újra. Nem fognak. De szerintem ők is leszarják már, semmi klipp meg promo stb. Jól érzik most így magukat és csak zenélnek :D Szerintem is az átlag hallgatónak még ez a leghallgathatóbb azért ezt kellett választani. De túl nagy jelentősége nincs, várjuk a GC-t.

therealbizkit 2011.05.16. 12:00:59

Ne legyünk már ennyire tragikusak :DD! 1-2 éve még mindenki odáig volt egy "When it rains"-től vagy bármelyik másik gyengébb Off the record daltól. Csak álmodtunk új albumról. Erre most itt vagyunk végre, ez a szám is teljesen szerethető, később akár klasszikus is lehet, mint pl. Rollin, MW, MG és társai. Csak sok sok hallgatás és 1-2 koncert kérdése. Klipet a héten forgatják, biztos jó lesz az is. Amúgy meg Fred mondta épp legutóbb, hogy nem a csúcsról kell indulni (onnan csak lefelé van), hanem fokozatosan haladni felfelé és épp azt teszik most. Kár lenne elsütni minden dinamitot már az elején, most legalább a nép megtudja, hogy újra van bizkit és kellően feltüzelt állapotban még nagyobbat fog ütni egy igazi "sláger".

FxS 2011.05.16. 12:19:26

@Loverman: klipp lesz. robbanas van. build-up (ugy mint pl Walking Awayben) nincs.

En is tartom, hogy nem elso singlenek valo, de mint azt mar valaki irta: ez egy teljesen mas lenduletu/beallitottsagu szam. Tetszik. Es minel tobbet hallgatom, annal jobban.
Ezek amugy is csak az elso benyomasok, idovel valtoznak majd.

A promo azert tunhet kevesnek, mert ez csak egy online megjelenes volt. Mire a radiok es zenecsatornak is jatszani kezdik (szvsz meg legalabb 2 het) klipp es visszhang is lesz. Nem olyan,mint 2000ben, de lesz. Elore latom: "Limp Bizkit are back with guns and drugs: worse than ever", viszont a rock (radio)csatornak eljenezni fognak. Tavaly nyaron mar nagyon vartak az albumot es majdnem minden nap ment egy regi LB slager.

Hotride 2011.05.16. 12:29:32

Ha valakinek meglesz CD minőségbe mp3-ba az egyből szóljon :D Ez a Youtube-os minőség még elég ótvar..

gosford 2011.05.16. 12:33:38

@Hotride: :DDD kérdezd ezt akkor ha kijön a GC, akkor lesz cd minőség.

Hotride 2011.05.16. 12:43:04

@gosford: Elvileg kijön kislemez formában is, nem ? Akkor lesz cd minőség..

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2011.05.16. 12:43:15

első hallgatásra olyan semmilyennek tűnik. mondjuk 5/2

RayLuzier · http://kepfeltoltes.hu/101107/luzier_ray_kit1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2011.05.16. 13:24:57

Valaki mondja már el, hogy ez az intro után honnan jött ez a gitár téma a versére, csak mert kurvára nem illik oda.... de a refrén meg az eleje szerintem kurva jó

Hentes21 2011.05.16. 13:41:55

@RayLuzier: még nem ugrott be hogy pontosan minek, de ez egy feldolgozás... amint leesik írom.. De nekem speciel az tetszik a legjobban :D

Gobiakos 2011.05.16. 13:44:43

Alig bírtam ki, hogy hazaérjek és meghallgathassam egyben, egészében a dalt! Nem rossz, bár már közel 25 perce szól non-stop a fülembe. Ha lesz maxi CD, szerintem én arra (is) befizetek, mert most már minden KELL, ami LB. A GC-ig megnyugtat majd a tudat, hogy az is (maxi CD) ennek a része. :-P

Csődör Johnny 2011.05.16. 14:27:29

cd minőség mp3-ban... csak én érzem az ellentmondást?

Limp-Action 2011.05.16. 15:14:14

én már útközben a sztar fm rádióban hallgattam meg a teljes dalt és most a saját mp3 momrol! nagyot tarolt nálam a szám, mert nagyon király.

hptr 2011.05.16. 16:17:55

Nem rossz, de bőven vannak és még lesznek is jobb számaik.

gorre126 2011.05.16. 16:20:38

Ez nagyon fasza, egész nap ezt fogom hallgatni :)

BizKoRn 2011.05.16. 16:44:07

nekem nem jön be elég ratyi sajna nem Bizkit szint!
ebböl ne is legyen klippes nota!
ez az én1éni véleményem

Limpeti 2011.05.16. 16:55:29

Slipknot után beraktam, elég langyos víz utána sajnos :D De van egy feelingje, hangzása, szokni kell, de nem egy ütős nóta.

FxS 2011.05.16. 17:03:28

Ahogy a dalszoveg is kezd osszeallni, nekem ugy tunik mintha Fred egy ujabb karaktere/alteregoja enekelne. Egy csoves, 'utcafiu' vagy epp lezullott rocker. A "what you gonna do" resz beszolas az atlagembereknek, a refren pedig egy ilyen szemely tipikus okatatasa az "eletrol". Fred hangja is azert ilyen laza. Meg Wes soloja es az artwork is illeszkedik ehhez az edes-keseru hangnemhez. Mintha Fred filmet rendezett volna. Emellett megis megmaradt ritmusos LB szamnak. Nekem ugy tunik, hogy nagyon jol ossze van rakva a szam.

Loverman 2011.05.16. 17:15:23

Lendület meg a zúzás nekem is hiányzik, de ez egy más jellegű szám. Azért remélem lesz néhány szám ami megközelíti a régi szintet. Ez is szerethető de mégis...ott egy qva nagy hiányérzet.

korogyi 2011.05.16. 17:53:42

Az én igényeimet maximálisan kielégíti ez a szám :D Nagyon várom már a GC-t :)

@FxS: Ha teljesen összeállt a dalszöveg, megoszthatnád, mert nem nagyon találom sehol, és van egykét rész ami homályos

gosford 2011.05.16. 17:59:01

@FxS: lassan rendezhetnénk valami irodalmi estet, ahol közösen, harmóniában, füstölőkkel körülrakva elemezzük a dalszövegeket a dallamokkal összefüggésben. ez minden vágyam, igen. ;D

Chris.Dywant 2011.05.16. 18:06:43

tetszik hogy végre Lethal papának is van valami dolga ezen az albumon és ebben a számban is :D
igaz hogy csak egy kis scratch a végén meg egy két apróság, de kellett ... :D
a Truth Part 1-en nem volt sok dolga sajnálatosan :D

FxS 2011.05.16. 18:20:21

@gosford: tulzasokba ne essunk, de ilyet is kell :P

Armpites testvereink szerint a dalszoveg:

Watcha gonna do when you’re sitting all alone
in your empty ass home with the motherfucking sawed-off
pop off the rock ship, pop pop pop off the rock ship!
(x2)

Verse 1
My nose is running like me from the police
It’s been three weeks and I ain’t got no sleep
Now I’m chilling where the players and the hoes be
with two broke ass hands tryin’ to roll weed
all because I pop pop pop off the rock ship
you might know a lot of things, baby, not this!
and I do it all again for you – watch this!
as I limp my ass back to the cockpit (go!)
Now start it up (go!), let the engine roar
for all the people in the moshpit scream for more! (yeah!)
Yeah, they scream for more (yeah!), so light it up
because the way we live our lives seems right to us

Bridge
Let me tell you people what you need to know
you’ve gotta plant a lot of seeds for your weed to grow
you’ve also gotta know when you need to run
you hear that? (click-click-boom)
That’s the sound of a shotgun!

Refrain
Everybody jumps from the sound of a shotgun
In my neighborhood everybody got one
Everybody jumps from the sound of a shotgun
In my neighborhood everybody got one
Everybody jumps from the sound of a shotgun
In my neighborhood everybody got one
Everybody jumps from the sound of a shotgun
And in my neighborhood everybody’s got one

Watcha gonna do when you’re sitting all alone
in your empty ass home with the motherfucking sawed-off
pop off the rock ship, pop pop pop off the rock ship!
(x2)

Verse 2
Woke up in the morning in the county jail
and I can’t remember yesterday that well
Hell I can’t remember when I slept that well
I told this girl I’ve been fucked and to get my bail
cuz I pop pop pop off the rock ship
you probably heard it all before, baby, not this! (whoa)
Here’s a shout to you ladies with the hot tits (whoa)
courtesy of Limp Bizkit on some rock shit! (C’mon)
Now here we go (c’mon), start it up!
Should I remind you motherfuckers I don’t give a fuck (hell no)
I never have (hell yeah), I never will
And I will always understand how the haters feel

Bridge

Refrain

(Everybody’s got one!)

Solo
(Pop off the rock ship, pop pop pop off the rock ship)
(Pop off the rock ship, pop pop pop off the rock ship)

Outro

GoldenPuffs 2011.05.16. 18:58:53

ahh köszi a szövegért :D bazz akárhol kerestem nem találtam

ide feljövök és egyböl ;) profi : D

GoldenPuffs 2011.05.16. 19:01:05

eggyik felem azt mondja egyre jobban imádom ezt a bandát és megéri várni az ilyen remek számokért:) , ilyen még sose volt hogy darabonként adjanak ki számokat és én alig várjam őket

másik felem meg azt mondja hogy azért már megjelenhetne az album vagy megjelenhetett volna ebbe a hónapba :/ : D:D:D ROCK SHIPP POPOPOPOPO OFF HE ROCK SHIP!

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.05.16. 20:03:42

Nekem annyira nem jön be, jó de nem teccik.

Scabee 2011.05.16. 20:30:46

a lírai én szenvedését fejezi ki a lyrics

gorre126 2011.05.16. 22:03:15

Isten verje bele, a jútúb leszedte a videót!
Hál isten már letöltöttem a számot, de akkor is, most így online hogy mutassam meg bárkinek is?
Mekkora faszság... Ilyet nem tehetnek a Bizkittel! Beperelem őket!

Anthony3 2011.05.16. 22:06:06

@Gorre126: Én is ma töltöttem fel youtube-ra, még 1 óra sem kellett és már jött az üzenet, hogy le van tiltva, mert szerzői jogot sértettem :S

freddyD 2011.05.16. 22:19:49

@Gorre126: Felraktam neked egy másik forrást. Órák kérdése, míg ez is lekerül

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2011.05.16. 23:43:39

@therealbizkit: Teljes mértékben egyet értek veled bro:)

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2011.05.16. 23:55:32

már le is szedték ezt is:)Azért Thy

freddyD 2011.05.17. 08:09:13

@GABEhun: Nem fogok letöltési linkeket kirakni. Majd vegyétek meg az albumot

TBoy15 2011.05.17. 11:55:06

nekem tetszett a szám, mondjuk amikor nem a refrén megy hanem a lazább gitáros rész, azt a részt még 1 éve mutatta fred egy 10mp-es videó háttérzajaként.. akkor azt hittem tök más szám lesz.. mondjuk egy rész kiborított a számba, az pedig a lethal húzogatása a végén ami nem nevezhető scratchelésnek.. ahoz képest h mennyire mondta régen h szétfogja scratchelni az albumot (és emlékezve a my generation-ös vagy creamer-es alkotására) nem lettem ettől elragadtatva. DE amúgy a szám tényleg jó és tetszik. ja és mondjuk annak én sem örülök h ez az első single. :/

Kelnor 2011.05.17. 14:11:22

Kissé off, de nem találok sehol normális Korn-fórumot, szóval jobb híján itt adnék hírt arról, hogy eladó a teljes Korn-cédé gyűjteményem. Ez a következő darabokból áll: Korn (1994), Life is Peachy (1996), Follow the leader (1997), Issues (1999), Here to stay kislemez (2002), Untouchables (2002, limited version), Take int the mirror (2003), See you on the other side (2005, dupla cédés, papírtokos, exkluzív cucc, csak ez vagy 7000 HUF volt anno :) ). Az állapotuk abszolút jó, mindegyik karcmentes stb. Az árat megbeszéljük. Érdeklődni lehet: gabe33@freemail.hu

Ja BizKorn, te nagy Kornos vagy, nem ismersz vkit, akinek kellenének ezek a cuccok? :D

korogyi 2011.05.17. 16:06:01

soundcloud.com/dmrock/limp-bizkit-shotgun

Soundcloudon nem nagyon szokták piszkálni a számokat, ez szerintem fenn marad.

RayLuzier · http://kepfeltoltes.hu/101107/luzier_ray_kit1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2011.05.17. 17:06:31

Am bocs, de mikor jön ki a nagy lemez ?:S csak nem akartam vissza keresni a dátumot

Gobiakos 2011.05.17. 17:41:08

@RayLuzier: A banda bevallása szerint június 28-án.

Limp-Action 2011.05.17. 17:46:53

Fura hogy itt csomo nak nem teccik a dal de csomo nyagyob országba ez elsö hejen van a mp3-iTunes Charts on. A Bizonyiték itt www.top10-charts.com/itunes-rock-single-charts.html

Hotride 2011.05.17. 17:52:16

Azért pl egy Counterfeithez, Starfish albumhoz képest lófasz ez a szám valjuk be :D Megvan írva, összevan rakva de ezek a régi vonások qvára hiányoznak. Pl lassú rész ami után szétbasznak mindent, több hip-hop os betét, amitől egyedi és bizkit volt a bizkit..

Amúgy az emberek nagy része komálja, szerethető, rádióknak jó ez :D Fred ahogy tolja a refrént az tetszik, "qva anyját mindenkinek" stílusba :D De még jobban összekel magukat szedni, különben baj lesz :D

Limp-Action 2011.05.17. 18:07:28

Nem hansoligati kell, hanem újulni, pont ez a baj a magyar rock zenei iparal hogy minig a régihez mérik az új zenét.

gosford 2011.05.17. 18:46:08

@Limp-Action: na, ezzel teljesen egyetértek.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.05.17. 19:42:43

@Hotride: azzal egyetértek, hogy ez a szám sehol sincs pl egy Counterfeithez. azt meg nagy ívbe leszarom, hogy kinek tetszik és kinek nem nem ez alapján döntöm el , hogy nekem tetszik e :)

nem hiszem, hogy 40 éves fejjel még mindíg a "my generation" szint körül kellene ólálkodni, (jó volt az a maga idejében), én személy szerint azt hittem ez az új album sokkal , hogyismondjam mélyebb és zúzósabb lesz :)

@Limp-Action: mégis mihez mérjék ha nem a régihez? nyilván az az alap. abból indul ki...

gosford 2011.05.17. 20:52:35

@Chinook: mondjuk ott kéne kezdeni, hogy ezt a lüke méregetést elfelejteni, a bizkit mindegyik albuma ha nem is alapjaiban, de teljesen más mint a többi, innentől kezdve ez a hasonlítgatás eléggé lol. az más kérdés hogy a média és a többiek hogy fogalmaznak meg kritikát, de ha nekem mondjuk nem tetszik egy szám az nem azért van mert "az előző jobb volt", hanem mert ez nem üti meg azt a mércét amire azt mondanám hogy ez jó. és fordított esetben is így megy. ;) aki mindig a régihez hasonlítgat az nagyon a múltban el, az meg a zenében, meghát máshol se működik.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.05.17. 20:59:53

@gosford: ha egy banda megújúl az egy jó dolog.Péládul sokan szidják a Bullet for my valentine 2010-es Fever albumát, merthogy túl lágy és nem adja vissza az első két album hangulatát.Namost nekem bejön az első kettő album is és a Fever is, mivel szerintem alapvetően nem "bújtak ki a bőrükből", de mégis van valami uj a lemezben ami miatt mai napig szivesen hallgatom.

A méregetés pedig egy olyan dolog, hogy anélkül nem lehet tenni semmit. ha nem méred úgymond hozzá a régihez az újat akkor nem is különbözik semmiben... hiszen minden viszonylagos...

limpstuff 2011.05.17. 21:15:48

Huuu de reg voltam itt....UDv minden regi es uj LB Fannak

gorre126 2011.05.17. 22:16:42

@Chinook: Én úgy érzem alapvetően a Bizkit sem "bújt ki a bőréből"...

FxS 2011.05.17. 22:21:20

@limpstuff: udv ujra. annak ellenere, hogy album meg mindig nincs, van mit olvasnod.

Okoskodnek en is az utolso temaval kapcsolatban. Szerintem is van ertelme hasonlitgatni. Nem akarok megint okostojasnak hallatszani (mert mar megkaptam az irodalom estet :P) de csak ugy tudsz valamit megismerni/megerteni ha valamihez tudod hasonlitani. Viszont nem szabad csak erre alapozni. Attol, hogy a Shotgun nem egy Take a Look Around, nem rossz. Nekem nem egy Break Stuff 2 kell, hanem egy Walking Away es egy Shotgun. Egyetlen bajom az, hogy ez lett az elso single.

Limpeti 2011.05.18. 00:21:29

Nehéz nem hasonlítgatni, nekem is hiányzik az a régi bizkit. De eltelt már nagyon sok idő, ők is változnak, sosem lesz már olyan. Érezhetően nincs már meg az a lendület és kicsit felnőttek. RMV, TUTP-hez képest viszont ez sokkal jobb! De még kicsit több kell..

Én örülök, hogy még vannak és tolják és zenélnek, lesz még jobb szám is az albumon...jah és örülök, hogy nem kurvultak el, mint a többi nu-metal zenekar :)

graftest 2011.05.18. 00:42:29

Át kell érezni a bizkit flesst. Ott van az, jobban mint valaha.

gosford 2011.05.18. 11:15:58

@FxS: engem csak az zavar, hogy igazából rengetegen egy újabb csokit várnak, és már úgy kezdődik a mondandó hogy "hát, a csokihoz képest..." holott egyébként az album még kint sincs. ;D persze az volt a nagy hit, dehát ilyen nem lesz mégegy, szerintem azért ők se erre hajtanak már.

limpstuff 2011.05.18. 11:53:34

@FxS: Jaja, van mit, szerencsere 2 hetenkent aze belepek, de nem vagyok aktiv forum hozzaszolo..., csak a hatterbol figyelem az esemenyeket;)

Loverman 2011.05.18. 12:20:49

Nem is az hiányzik, hogy egy csoki 2 legyen, mert sosem lesz még egy olyan. A régi fanoknak az hiányzik, hogy keményebb, zúzósabb, odabaszosabb legyen. Aztán lehet, hogy az album összességébe az lesz, de ez a szám nagyon lightos még.

Lehet pont ezért ez a 1st single az "átlagembereknek" is hallgatható. De ha nem akkor kicsit híg fos lesz a keményebb muzsikák kedvelőinek. Starfish még zsír volt, RMV nekem már nagyon populáris volt.

dafi723 2011.05.18. 13:22:47

Szerintem teljesen király! Bizkit az Bizkit, Wes szólója külön odaver. Tudja valaki honnan lehet letölteni?

hptr 2011.05.18. 15:01:56

Szerintem ne hallgassátok meg túl sokszor ezt a számot, amíg nem jön ki az album. Sokkal jobb az egészet egyben értékelni.

freddyD 2011.05.18. 15:51:05

@ufig: Így vagyok vele én is. A Truth-ot annyiszor hallgattam meg korábban, hogy mikor kijött a Tutp1, azt már átugrottam

Hotride 2011.05.18. 18:39:17

Nah már fent van zsír minőségbe, sokkal jobban szól a nóta :D Nehéz nem hallgatni sokat :)

gorre126 2011.05.18. 22:18:56

@RayLuzier: És itt hol kell letölteni?

freddyD 2011.05.19. 07:14:47

Ne rakjunk ki letöltési linkeket, mert törlöm!

Chris.Dywant 2011.05.19. 18:09:17

még tudom, hogy nem jött ki a lemez, de szerintetek milyen összegekért lehet majd hozzá jutni?:D

LalooBiz 2011.05.19. 18:22:35

Állítólag ez a Loser eleje!! Koncerten ezzel vezették fel a Break Stuff-ot tavaly!
Szerintem olyan counterfeit-es beütése van:D

Itt egy link:

youtu.be/5WJpSfJgk0s

FxS 2011.05.19. 19:53:31

@LalooBiz: OMG! Remeltem, hogy ebbol szam lesz.

Allati album lesz. A Why Try (ami meg mas mixet kap) a Walking Away es a Shotgun tudataban mar garantalt a siker nalam. Es az, hogy meg igenis jonnek a nehezbombazok, csak hab a tortan.

RayLuzier · http://kepfeltoltes.hu/101107/luzier_ray_kit1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2011.05.19. 21:42:45

Amúgy én is dobolok sokszor meghallgattam a Shotgun-t és rájöttem, hogy ha az album is így van mixelve az szar :D a zúzós részeknél kajak alig hallani a dobot, csak a lábcint hallani :S a másik meg őő John Otto dobol az albumon, csak mert rohadtul alapokat dobol :S ::(:(

lars 2011.05.19. 22:35:50

@RayLuzier: A metamfetamin jótékony hatásai:D

Csődör Johnny 2011.05.19. 22:48:51

youtube video, meg mp3 azért nem teljesen tükrözi azt amit egy studioban megkevernek, és több milliós hangfalakon monitoroznak... ezért érdemes audio cd-t vásárolni :)

RayLuzier · http://kepfeltoltes.hu/101107/luzier_ray_kit1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2011.05.19. 22:51:05

Jó igen :D:D John Otto 5 albumon keresztül Mp3 ban is isten volt most hirtelen szar lett a hangzás...:D igen :D amúgy az a durva, hogy a Results May Very albumon vannak a legdurvább dobtémái, meg az első albumon :D

ASDani 2011.05.20. 01:29:39

www.youtube.com/watch?v=BnUE5cvXNew

itt a szam jutubverzioja... a fenti link nem műxik... amugy valaki dobna egy linket ahol letudom szedni jo minősége?

ASDani 2011.05.20. 01:31:58

@freddyD: ne csináld ember! miért törlöd?? ugyis leszedi aki akarja... és a zenészek már rég nem a CD(hahaha..) eladásokbol élnek... nagyon gáz téma a cd vásárlás igy 2011-ben... miért nem flacba adják ki egy kis pendrive-on? idejetmult fos a cd...(sajat velemeny)

redzsi 2011.05.20. 11:23:57

@ASDani: Pont ezért van egy eredeti cd-nek mostanság eszmei értéke. Úgy tudom hogy a szabályzat tiltja hogy letöltési linkeket lehessen megosztani. Engem nem zavar, mivel 1 perc alatt megtaláltam a számot mp3-ban.

gosford 2011.05.20. 14:44:16

@ASDani: én már csak Wes artworkje miatt se preferálnám a pendrájvot, egyébként lényegében teljesen mindegy milyen adathordozón dobják ki, ha az emberek már egy számért (lásd Shotgun) se hajlandóak áldozni kb. 200 HUF-ot. nem a CD itt a baj, hanem egyrészt az ár-érték arány, meg pláne az internet. pendrájvokért se állnának sorba az emberek tömegével a lemezboltok előtt.
a flac letöltés lenne a jövő, de amíg mp3-at tesznek általában elérhetővé, addig marad a CD.

ASDani 2011.05.20. 15:27:16

@gosford: nekem a cd-vel az a bajom h nagyon sérülékeny + első dolgod felmásolni a gépre. (gondolom nem jársz már discmannel:D)

hidd el hogy meglehetne oldani az artwork kérdést is, szerintem ez a legkevesebb... csak rá szerettem volna világítani hogy egy elavult technikától senki ne várja hogy emberek meg is veszik majd.

mp3 letöltés jó de ennyi erővel 2 katt és torrentről leszedem... szóval annyira mégsem jó... + itthon nem elérhető az itunes store még ahonnan jó áron meglehetne venni.
Most jutott eszembe hogy az artworkot kiteszi az ipod meg minden mobil, ezért bámulhatod naphosszat...

ASDani 2011.05.20. 15:30:03

@redzsi: részben egyetértek.

freddyD 2011.05.20. 15:30:35

@ASDani: Én ma speciel discmannel jöttem be a munkahelyre és (megint) megállapítottam, hogy ég és föld annak és egy mp3-nak a hangzása.

Én a legális letöltést baromságnak tartom, mert egy kis vacak szar adat a gépemen. Marhára nem tud izgatni, hogy az eredeti-e. Ezért szeretem a CD-ket, mert valami kézzelfogható dolog, amit jobban tudok értékelni, mint egy ikont a gépemen

ASDani 2011.05.20. 15:38:31

@freddyD: nem vitatom hogy nagy jelentőssége van... egyértelmű. az ikont nemtudod nézegetni kézbefogni. csak a világ halad mára mindent megoldhatsz digitális módszerekkel... és pontosan ezért kevés cd eladás tapasztalható, amire megoldást jelentene a Flac+pendrive. igy megmaradna a kézbevehetőség élménye, kiegészitve + cuccokkal, képek...stb. Nagyon zavar h nem álltak rá valami hasonlóra és nyomatják a cd-t, majd sírnak h nincsenek eladások. elmegy a világ a kiadók meg nézik...

nemtudom ismered e a FLAC formátumot? annak fényévekkel jobb minősége van mint az mp3-nak, és az újjabb mobilok, cuccok támogatják.

orsadam 2011.05.20. 18:04:03

Jó cucc a flac kétségtelen, főleg hogy majdnem bakelit minőséget ad vissza, de én személy szerint még nem találkoztam se mobillal se egyéb hordozható zenelejátszóval ami lejátszaná (de biztosan van).
A CD-nek tényleg megvan az eszmei értéke, de csak úgy, mint a kazetták is egy idő után elavulnak felhasználásukat illetően (az én gépemben pl csak usb csatlakozás van cd, dvd-olvasó már nincs is benne).
Ha igazán nagy eszmei értékű, jó minőségű hanghordozót akar valaki venni akkor vegyen bakelitet. Egyébként meg ha tetszik, ha nem a digitális letöltés a jövője a zenehallgatásnak.

www.youtube.com/watch?v=zaOx2sl54QA
És igen, van Limp bakelit :)

orsadam 2011.05.20. 18:12:07

Vissz az eredeti témához,
őszintén szólva eddig a számok alapján átlagosnak éreztem az albumot, de egyre jobban kezdem átérezni most ahogy a Shotgun megjelent, meg a linkelt Loser introtól, hogy milyen lesz egyben végighallgatni mindennel. Szerintem hozni fogja az elvárt teljesítményt, csak jöjjön már ki :D

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.05.20. 18:28:31

@ASDani: abszolut nem értek egyet veled.Vettél te már valaha CD-n zenét? Szerintem sokkal jobb érzés mikor ott van a pocodon egy csomó eredeti példány ami mutatja, hogy megtiszteled azzal a "kedvenc" előadódat, hogy nem innen-onnan letöltöd.
Ez a fizetős letöltés pedig nekem valahogy nem jön be sokkal jobb ha tényleg meg tudod mutatni másoknak a CD-t és nem csak ott van 3 fájl a gépen, ami mellesleg 1 kattintásra törlhető és puff mehet a hiszti...

gorre126 2011.05.20. 19:26:54

@Chinook: Én már ezerszer akartam eredeti lemezt venni... De mindig eszembe jutott, van pár sokkal hasznosabb dolog ami kellene, és inkább arra költöttem a pénzt...
Ezt nem azért mert nem "tisztelném", vagy nem lenne a kedvenc bandám, egyszerűen nincs meg az anyagi háttér ahhoz hogy egy fontosabb dolog mellett még egy lemezt is vegyek...

De egyébként van pár ilyen 1000 forintos PC játékom (a vicc hogy nem low budget kategória, hanem pl Gears of War, Hitman, stb), és tényleg rohadt jó érzés, és jól is néz ki, de az hogy évente egyszer megengedek magamnak egy 1k-s játékot nem jelenti azt hogy minden jobb zenei cd-t/játékot meg fogok venni...

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.05.20. 19:51:00

@Gorre126: nem arra gondoltam, hogyha megtetszik youtubeon egy szám akkor rohanok a boltba megvenni annak a bandának a lemezét. Viszont ha komolyabban megtetszik egy együttes tevékenysége akkor hajlandó vagy megvenni a lemezüket.
Legutóbbi ilyen zenekar akinek megvettem a lemezét a Road.kétezer néhányszáz forint volt.És nem nem anyuci tolja alám a lét hanem a saját ösztöndíjamból/keresetemből áldozok rá.
Külföldi zenét ritkábban veszek, mert az jóval drágább 5-6000 körül mozognak és abból tényleg csak azt veszem meg ami abszolút kedvenc. például remélhetőleg idén fog megjelenni a Five Finger Death Punch 3. lemeze amit hétszentség hogy meg fogok venni :))

Anthony3 2011.05.20. 19:51:24

@Chinook: "és nem csak ott van 3 fájl a gépen, ami mellesleg 1 kattintásra törlhető és puff mehet a hiszti..." És egy kattintással vissza is hozható a lomtárból, hacsak nem akkora az a 3 fájl, hogy nem fér el a lomtárban, és véglegesen kell törölni!? :D

Anthony3 2011.05.20. 19:52:36

@Chinook: Ezzel teljes mértékben egyet értek! Én a Nirvanával is így vagyok.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.05.20. 19:54:23

@Anthony3: a lényeg , hogy egy digitális adatot sokkal könnyebben el lehet tüntetni mintha meglenne CD-n. akár valaki odaül a géphez és véletlen stb stb stb...persze egy cd-t meg ketté lehet törni de mégis...akár lehet akkora is a zene mappa hogy nem fér el a lomtárban és bumm...

Anthony3 2011.05.20. 19:57:54

Igazad van végülis én is így gondolom. Egy cd-nél nincs jobb. Maga az az érzés, hogy eredeti, meg hogy én is hozzájárultam az eladási listákhoz felbecsülhetetlen!

gosford 2011.05.20. 20:02:29

@ASDani: persze, de mikor anno megvettem a csokit, naponta végiglapoztam mert kurvára bejött és most is bejön Wes munkája benne. persze, lehet digitálisan nézni, ez ugyanaz, mint a digitális vs analóg fotó, vagy az hogy rákereshetek google-n bármelyik Van Gogh képre és nézegethetem, de az hogy az eredeti alkotást nézem teljesen más. de mondhatnám, hogy a koncertfelvételeket jutubon nézed és nem ott vagy és te éled át.
mellesleg ha bármit bemásolok cd-ről azt flacban teszem, a zseblejátszóm szerencsére viszi :), de ez megint részletkérdés. előbb-utóbb tényleg elavult lesz a cd, mert már most is errefelé tartunk, a sérülékenységről meg annyit, hogy több pendrájvot hajítottam már ki életemben mint cd-t vagy ehhez hasonló adathordozót. minden elromolhat, minden sérülhet, csak figyelni kell rá, én se frizbizek egyik eredeti cuccommal sem ;D itt inkább az irreális összegek az akadály, de mivel egy banda nem ad ki minden héten új albumot (főleg lb esetében) ezért szerintem egyszer-egyszer azért be lehet ruházni erre. persze abból több hasznuk van, ha elmegyek koncertjükre és kifizetem a belépőt, az élmény is más. amit nehezményezek ezzel kapcsolatban az csak az, hogy tényleg inkább mindenki letölti a dolgokat, minthogy visszaadjon valamit egy bandának, ha már fogyasztjuk a termékeit. ;) én meg oldszkúl görl vagyok, még bakeliteken nőttem fel (sok olyan album van amit csak így vagyok hajlandó meghallgatni ;)), analóg fényképezőgéppel tanultam fotózni, szeretem érezni az anyagot a kezemben, meg a fülemben. ;) önnyi. egyébként persze értem én hogy mit mondasz és csak pár év kérdése és neked lesz igazad. :)

Hotride 2011.05.20. 20:04:39

Én csak a bizkit lemezét veszem meg eredetibe. Ha már a kedvenc bandám, eladási lista + jó érzés eredetibe kézbe venni. Ennyit megérdemelnek minden vérbeli rajongótól, ha már ennyit dolgoztak vele. Többi banda nem érdekel, letöltöm és kész.

Csődör Johnny 2011.05.20. 21:35:37

angol amazonon egy lemez átlagosan 5-6 angol font (google szerint 1500-2000 HUF), magyarországon egy átlag zene boltban 4000-5000 HUF.
(1 példa a lb - csoki az angliában 6 font = 1900HUF, magyarországon átlagosan 4200 HUF /usacd/ (alexandrán: 4600 , igaz akció nélkül) )

el lehet gondolkodni.
Angol amazonrol rendelni még postaköltséggel is olcsóbb, mint itthon bemenni egy boltba és megvenni. (Főleg ha sokmindent rendelek egyszerre).

TIBI567 2011.05.21. 00:36:52

Figyu. A jövőben úgyis a lesz, hogy lemez letölthető, hozzá pedig egy fasza megvehető könyv, vagy inkább albumszerű booklet. Ez a legtisztább megoldás- így az artwork sem lesz CD nagyságúra szabva, a zenét sem kell megvenni úgy, hogy már a egy csomó zenésznek a f.-a ki van azzal, hogy a CD minőséghez le kell butítani a zenét.

gosford 2011.05.21. 09:32:38

@TIBI567: eggen, előbbutóbb biztos, dehát még mindig eléggé megy a kardoskodás a (legális) letöltés ellen (is), bár szerintem ez elég hamar változni fog. mondjuk a netezők szokásai nem hiszem hogy hamar, ha letölthető hát letölthető, pénz nélkül is. :) pár marketingesnek meg kéne dobni valami extrával azt, ha valaki tényleg hajlandó áldozni pénzt az eredeti anyagra, de ha mondjuk a hazai viszonylatokat nézzük akkor mindenképp az árakat kéne átszabni. a csokit amikor kijött, vettem kb 5000 HUF-ért, számomra még mindig hihetetlen, hogy 11 év után 500 HUF-ot mérséklődött az ára.

@rollerpig: én abban is benne lennék hogy amazonról rendeljünk többen, akkor eloszlik a szállítás ára is, ez pedig még így is korrektebb összeg.

gorre126 2011.05.21. 10:53:18

@gosford: Ez a szállítási költség elosztása jó ötlet, de nem hinném hogy mindenki ugyanabban a városban, sőt, megyében lakna... Akkor meg teszem azt Pestről is el kéne küldenie valakinek...

gosford 2011.05.21. 11:43:39

@Gorre126: :) szerintem nyáron ez is megoldható, elviszem bárkinek szívesen :D, ha utána meghív egy fagyira. :)

gosford 2011.05.21. 12:24:43

@Chinook: majd pont úgy alakítom a melómat, hogy akár pécsett legyen dolgom ;)fagyiért mindenre képes vagyok!! :D

gosford 2011.05.21. 15:10:46

@Gorre126: :D haha jólvan, majd egyezkedünk ;D

Limp-Action 2011.05.21. 16:59:45

The Bizkit is back and shooting a brand new video. Na tessék már a kászting folyik az új LB visszatérő videó kliphez! ha valaki akar a klipbe szerepelni itt tud jelenkezni losangeles.craigslist.org/sfv/tlg/2392470980.html azzal nem értek egyet hogy magyarok nekiállnak külföldről Gold Cobrát veni mert azal csökken a hazai Gold Cobra eladási szám! én aki nem él magyarországon de otthon fogom meg veni hátha Mahasz top 10 lesz és be aranyozik a cobra.

ASDani 2011.05.23. 21:04:06

@TIBI567: könyv? minek? ott van az ebook.. majd arra lesz letölthető. 600 könyv a kezedben egyszerre népszerűbb lesz mint a sima könyvek. sőt már manapság is sok embert látok ebook-al pl kindle..stb

freddyD 2011.05.27. 06:59:24

Na most itt egy állandó lejátszási lehetőség

Chad-Gray 2011.05.30. 16:13:17

Ahhh :-( A zene nagyon jo de egy ilyen jo zenet kar elrepkedni.Gyenge a szam szerintem Fred elkapkodta a dolgot a Walking Away sokkal jobb mint ez.Wes tul jo gitaros egy Fredbacsinak ha csak rapked :-/
süti beállítások módosítása