HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Filmes Projekt: Pawnshop Chronicles

freddyD 2010.12.30. 22:04

Zenés infó helyett (már megint) filmes jön. Az úgy 1-2 éve bejelentett "Psycho Killer"-t azóta mint kiderült mégsem ő rendezi. 

Címkék: fred

76 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr132549368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2010.12.31. 10:25:38

boldog új évet mindenkinek ;P

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.12.31. 11:11:00

mekkora tahó már a srác, fred éppen aláír valami újságot ezmeg:"hows the movie fred?"
a másik amit észrevettem: fred télen is bézbólsapkában tolja?:))
ja és LBGBUÉK

BizKoRn 2010.12.31. 15:03:16

Fred sapiban a hiteles és a legjobb ö is tudja! ott nincs is olyan baszott kemény tél a betondzsungelben nyugi:)
mindenkinek boldog ujjjjj évet és sok Limp és KoRn meg amit akartok:)

Scabee 2011.01.04. 03:21:42

Limp Bizkit New titles - Turn it up Bitch, Waitin' on the Weekend, Livin' in Los Angeles
12 minutes ago via TweetPo.st · LikeUnlike · Comment

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.01.08. 09:56:34

csak egy kis érdekesség annak aki szereti a metal zenét:

mapofmetal.com/#/home

lars 2011.01.10. 19:54:46

LEgyen már valami...Kezd igen sok lenni ez a tudatlanság.

Anthony3 2011.01.11. 20:31:29

@lars: Jobb, ha hozzászoksz!

Elkon 2011.01.15. 01:53:14

Hah,

felélesztetted az oldalt? A fórumot akartam csekkolni, mert szerintem láttam egy régi fórumost a 908ason :D de lehet azt már túlságosan széthackelték ahhoz amúgy is...

untouchable

TBoy15 2011.01.19. 06:03:25

túl nagy a csend :(

freddyD 2011.01.19. 07:35:53

@TBoy15: Így van, de megfogadtam, hogy töltelékbejegyzés helyett csak akkor írok újra valamit, ha tényleges, zenével kapcsolatos hír jelenik meg.

Szánalom

TBoy15 2011.01.19. 20:37:48

@freddyD: persze meg is értelek, nem neked panaszkodtam, hogy többet kéne írnod. meg hát nincs is szinte miről. az a baj h a "vihar előtti csend" szöveget már annyiszor ellőttük... ettől a csöndtől már fáj a fülem.

korogyi 2011.01.21. 16:07:17

ez inkább halotti csend.. szépen felépítették a hypeot a lemez körül, erre most mindent lerombolnak, nem túl jó marketingfogás. érdekel, hogy lesz-e bármi is ebből

hptr 2011.01.21. 18:22:58

Nyárig csak megjelenik... Addig is hallgatok mást, meg a régi LB-t.

freddyD 2011.01.21. 19:50:56

Szerintem kurva égő már amit csinálnak

gosford 2011.01.21. 21:16:40

nemtudom mért hallgattak el ennyire,néha még az én birkazen türelmemet is eléggé próbára teszik és ezt most nem azért mondom mert már az ereimet vagdosom annyira várom az albumot, hanem csak tényleg nem fogom fel ésszel ezt a kollektív csendet. az a frankó kommunikáció amit a visszatérés után csináltak a rajongókkal kár hogy így eltűnt. viszont ha nyáron akarnak nyomni koncerteket, akkor tavasszal jó lenne kihozni már az anyagot, amondó vagyok.

lars 2011.01.21. 22:29:28

@freddyD: pontosan,annyi lehetne ebben a csávóban,hogy valami konkrétat mondana,na nesztek hülyegyerekek..pff

redzsi 2011.01.22. 03:47:55

Igérgettek hogy ekkor meg akkor már kijön, Fred minden faszságot kiír twitterre/facebookra, ami érdektelen és semmit nem mond a GC-ről konkrétan. Ez van, inkább a produkciót szeretem mint az előadót. Én is várom a lemezt, de nem az lenne a csalódás ha elhúznák 2021-ig :D Hanem az ha szart adnának ki. Amúgy nem lessz most 2011-ben is release date tipp verseny :D Az én tippem április 7

freddyD 2011.01.22. 07:55:08

Egy ideig még tolerálható volt, hogy "Várjunk, legalább jobb minőséget kapunk így" de ez az alibizés már nem helytálló.A legelső igéretekhez képest vagy 15 hónapot késtek, az örökké ismételt "Valamikor a nyáron" majd "Valamikor a nyár végén" duma így január végéhez közeledve ismét megmosolyogtató. És ezen tényleg már csak röhögni lehet.

Limpeti 2011.01.22. 13:23:09

Szinte mindig mást nyilatkoznak miért nem jelenik meg, és szerintem a valódi okot elhallgatják. Valami tuti nem stimmel a banda meg a lemez körül, ez nyilvánvaló. Nem fogják világgá kürtölni, és Fred mondta is, hogy szeretik szívatni a rajongókat :) Azért remélem valaha megjelenik az album és nem lesz szar :) Egyre nehezebb lesz életbe maradni a régi dalokból, egyre nagyobb a nyomás. Lehet, hogy csak februárba ülnek össze és beszélik meg mi legyen idén, addig meg kuss van.

korogyi 2011.01.22. 17:58:20

@Limpeti: vagy márciusban, vagy áprilisban, vagy 2021-ben.

LalooBiz 2011.01.23. 18:19:50

Fred a twitterén nem is olyan régen videó klip koncepciókat emlegetett.
Szerintem már ez is nagy szó!
Szépen lassan, csendben a háttérben azért alakulnak a dolgok :D

De azért igazán jó lenne már tőlük, egy olyan fej lerobbantós zuzós dallamos muzsika és egy ütős klipp hozzá.
Manapság már undorral kapcsolgatom végig a kábelen a zenecsatornákat.
alig akad rajta vmi értelmes mai zene :(
Ha netalán becsúszik egy jó szám az is tuti h baromi régi.... ennyit a Music Tv-ről és a többiről.

Jöjjön el újra LB ideje és mutassák meg a világnak h is kell igazi zenét csinálni :)

redzsi 2011.01.24. 02:56:56

Az lenne sztem a röhej ha a why try meg a walking rajta lenne az albumon az ismert formájukban ennyi idő után. (húú amúgy melékszik még valaki erre a két számra? :D:D:D)

TBoy15 2011.01.24. 07:02:41

@redzsi: a walking away-en neis változtassanak semmit.. az úgy tökéletes ahogy van

FxS 2011.01.24. 11:57:39

@redzsi: miert is lenne rohej? ket remek szam.

A lazongasnak es felhaborodottsagnak is vannak hatarai.

redzsi 2011.01.24. 14:49:30

@TBoy15: Nem írtam h változtassanak rajtuk.
@FxS: Két remek szám szerintem is. De sztem még azért lehetne mit csiszolni a why try-on ha már ennyire nem sürgetik őket. Amugy ha nem lennének az albumon akkor is gyak. 2 plusz számot kapnánk, és akkor biz nem lenne se felháborodottság, se lázongás.Persze ha most egyáltalán van :D:D:D:D

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.01.24. 14:52:02

nem szeretnék vitatkozni de:

"Az lenne sztem a röhej ha a why try meg a walking rajta lenne az albumon az ismert formájukban"

utána írod:
"Nem írtam h változtassanak rajtuk","lehetne mit csiszolni a why try-on"

akkor hogy is van ez? :D

Ádi 88 2011.01.24. 16:57:53

@Chinook: Walking Away az jól van ahogy van,Why Try-on énis változtatnék

hptr 2011.01.24. 20:54:21

az lenne a vicces, ha előbb lenne új korn album. (Van is rá esély, áprilisban kezdik elvileg a felvételeket)

Hentes21 2011.01.24. 23:00:28

Szerintem a fogadást újra megnyithatjuk, csak mindenkinek egy évvel későbbre tervezve :D

Why Try kakaós, de kevés.. Walking Awayből meg azt a lefejezett üvöltő szamarat ki kéne venni, mert bár poénnak jó, zene szinten elég gáááz...

De lehet hogy nem olyan jó a lemez és inkább nem adják ki, minthogy leégjenek.. És igazából tényleg jobb lenne ha inkább egy búcsú turné lett volna azt annyi, minthogy itt dobálják magukat hogy LB is back, de azért a nyakam meghúzom a dal közben, mert már 40 éves vagyok és nem bírom :D

Na de ettől még jöjjön csak a lemez :D

redzsi 2011.01.24. 23:36:40

@Chinook: :D:D:D:D:D

Ez azért van mert tíboj azt vélte kivenni a kommentemből hogy változtatnék a walking away-n holott én erről az előzőekben nem is írtam ezért nem értettem a válaszát.
DE: De attól függetlenül hogy nem írtam erről, tíboj előrevetítette a gondolatomat amit már fxs-nek írt válaszomba ágyaztam.
Amúgy jó észrevétel, tényleg ellentmondásos a megfogalmazás gratula jóvóttááááá. Mostantól figyelek :D:D:D

redzsi 2011.01.24. 23:43:49

Amúgy kiváncsi lennék egy 3dollar remastered-re is.

lars 2011.01.25. 18:24:27

the golden cobra is being mixed, but it takes a very steady hand
Szóval még vagy fél év:D:D

freddyD 2011.01.25. 18:29:15

@lars: Ezt már kb egy éve mixelik. Ne röhögtessenek már. Annyit mixelték hogy kiadhatnának egy új New Old Songs-ot

TBoy15 2011.01.26. 03:32:14

szerintem a steady handet nem a mixelésre mondja, hanem jenga-t játszanak.

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.01.26. 14:36:21

@lars: Én is pont most olvastam facebookon. Már jópárszor mixeltek és jópárszor készlett az album, jó lenne már valami konkrét dolog is.

Abri55 2011.01.26. 18:14:24

Jól látom hogy nyárig akarják húzni??? Türelmes embernek tartom magam, de azért ez a pofátlanság netovábbja. Mondták volna tavaly, hogy 2011 nyáron kiadjuk új lemezünket, akkor azt mondom jó. De így hogy már 2010 nyarán ki akarták adni, majd jött hogy ősszel most meg már nyár? Nem értem, hogy mivel (remélhetőleg) ők készítik az albumot, nem tudtak egy az elkészítési ütemükkel reális időpontot kitűzni, mint 2010 nyár és utána ősz? Ha én csinálok valamit, azért nagyjából tudom, hogy mikorra leszek kész vele. Mind1. Lehet csak hypeolni akartak.

FxS 2011.01.26. 21:29:07

@Abri55: megis mire szamitottal, bejelentes nelkul holnap pottyan az album?

Tulzasba viszitek a rajongast. Nem ertem, hogy gondoljatok, hogy megkoveteltek egy albumot. Mi az hogy pofatlansag? Had tegyenek mar amit akarnak. En is orulnek, ha mar kezeimben lenne a kobra es szamomra is nyomaszto ez a hosszu varakozas, de ha ennyire nem tetszik amit csinalnak keressetek szivetekhez kozelebb allo egyuttest.

Realis idopontot nem tudtak kituzni; ez van, ezt kell szeretni.

Vegre tenyleg kozeledunk a vegehez es egyeseknek most gurul el a gyogyszer.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.01.26. 22:34:52

@Abri55: Azzal én is egyetértek, hogy valóban kicsit geciség volt tölük , hogy azt mondták 2010 nyarán kiadják az albumot.Szerintem ök tudták hogy 2011 nél elöbb nem adnak ki semmit.
Ugyanakkor FxS-nek is szerintem igaza van abban hogy hülyeség követelözni...

Laza88 2011.01.27. 12:54:27

Én már úgy vagyok vele, hogy nem is igazán érdekel már. Majd jön amikor jön, van más zenekar is, sőt, jobbak is. A szivatással, ígérgetéssel, húzással, nálam annyit azért elértek, hogy már biztos nem fogom megvenni az új lemezt..

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.01.27. 15:01:24

Szerintem még mindig azért húzzák-nyúzzák mert nincsenek készek az új koncertekre és interjúkra stb. ha kijönne a lemez.

TIBI567 2011.01.27. 15:18:04

És az nem lehet, hogy azért húzzák ennyire, mert egyszerűen nem voltak elég jók a számok? Úgy értem, ami eddig kijött, az ezért nem volt annyira nagy durranás (persze jó volt, meg minden), és szerintem az volt a gond, hogy túl korán kezdték el promózni a cuccot, - tehát még a számírós periódusban - és rájöttek, hogy kicsit elkapkodták a dolgot. Más megoldást nem nagyon látok, mivel már nem t'om hány éve keverik a dalokat...

Laza88 2011.01.27. 15:52:10

De akkor ne ígérgessenek, mondják meg, hogy majd ha kész lesz, ki lesz adva és ennyi.

Abri55 2011.01.27. 17:18:48

Egyáltalán nem követelőztem, csak az idegesített fel, hogy már volt róla szó hogy 2010 nyarán kiadják az albumot és volt arról is szó hogy utána ősszel... Ha nem érted, amit leírok, az nem az én hiányosságom, szóval ne rágalmazz engem, hogy követelőzöm.

redzsi 2011.01.27. 17:52:21

@Abri55: Ne foglalkozz velük, én sem írtam semmi különöset, csak a véleményemet írtam le mégis lázongok meg felháborodok állítólag, ja meg elgurult a gyógyszer. És igazad van, nem követelőzés ( amugy kivel szemben, a limp bizkittel szemben? :D:D:D:D). Sokadszorra nem tartják be a megjelenési dátumot, és ez felbasz mert szeressem a biscuitet és ne mások írják le nekem hogy mit kommenteljek. Szal ez bizkitfan blog a kommentednek itt a helye.píszes

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.01.27. 18:06:13

@Abri55: ha nem szeretnél követelözni, akkor ne követelözö hangnemben írj....téma lezárva

Abri55 2011.01.27. 18:06:55

Jól van látom vannak még normális emberek :)

gosford 2011.01.27. 19:24:10

nincs kedvem idézgetni és külön válaszolgatni mindenkinek, de a fentebb nyilatkozó önjelölt menedzserek/producerek kinyilatkoznák magukat arról, hogy mikor is tűztek ki a srácok HIVATALOS megjelenési dátumot, amit aztán TÖBBSZÖRÖSEN (?!) nem tartottak be?
már elnézést kérek, de azért, mert xy oldal, vagy xy rajongó, vagy nevesincs jóska a bivalybasznádi faluvégről a neki szimpatikus idősávot meghatározza (lásd egyéni tippverseny itt a blogon), az már mér is számít hivatalos, betonbiztos, kőkemény megjelenési dátumnak?
azon meg végképp nem tudom mért vagytok felakadva kedveskéim, hogy egy zenekar dolgozik az anyagon és nem gyorsan kiköp magából bármit, mert épp a habzószájú, sokszor önérzetes "énaztánmegnemveszemazalbumot,deletöltöm" rajongó (bocs, tényleg tisztelet a kivételnek) csordában ezt követeli.
szorri srácok, mert bár bevallom én is türelmetlen vagyok (de inkább izgatott) és picit elkeserít a kommunikáció hiánya, de amit ti sokszor műveltek, az túl megy minden pofátlanság határán és ilyenkor tényleg visszarepülök az időben kb. 10 évet amikor dettóra ugyanez zajlott és már akkor hánytam ettől a mentalitástól.
indulhat a kövezés, náó.

freddyD 2011.01.27. 19:43:51

@gosford: Én mindkét oldalt megértem. Mindenkinek van valahol igaza, a legjobb az volna, ha végre kiadnák és mi pofánkat befoghatnánk végre ;)

Abri55 2011.01.27. 20:14:08

Teljesen lényegtelen ide akármit is írni, a "kultúráltabb" réteg úgy is kiforgatja a szavaimat.

gosford 2011.01.27. 20:34:47

@freddyD: én értem a másik réteget is, mert részben oda tartozom, sokszor a pokolba kívánom én is fredet, általában egy kiszámíthatatlan seggfej,de ez megint máslapra tartozik. régóta (mihez képest, ugye) készül az album, de ha jól emlékszem, csak homályos esetleges "időpontok" keringtek az egészről, nem volt sajttáj arról hogy hello gyerekek 2010. augusztus 20-án kiadjuk az albumot és leszakad az arcotok - hogy aztán tényleg szarjanak az egészre. tudom, most mindenki azon pörög,hogy 2010 a kobra éve lesz és ezt "nem tartották be", meg hogy mi ez a 2021-ezés, meg egyéb konteók.

nem vagyok egy ilyen nosztalgiás régenmindenjobbvolt ember, de azt kell mondjam, hogy most hogy az internet tényleg egy gombnyomásra mindenkinél ott terem, egyszerűen feljogosítva érzi magát mindenki arra, hogy az EGÉSZSÉGES várakozásból egy másodperc alatt átlendüljön az ordenáré vádaskodásba (most tényleg nem rátok utalok, csak nagy általánosságban), vagy tudomisén mibe. mindenki mindent azonnal akar, zaklat, követelőzik, akármi. néha beleolvasok abba amit frednek írnak fb-on vagy twitteren és meglehetősen idegőrlő lehet egy idő után ugyanazokat a számonkérő sorokat olvasni, legtöbbször minősíthetetlen hangnemben. félreértés ne essék, nem őt védem, mert valahol tényleg ő(k) is tehetnek erről, viszont az embereknek abszolút nincs egy határérzetük ezzel kapcsolatban. nem zenei úton, de nap, mint nap találkozok hasonlóval irányomba is és mint alkotó ember, kurvára bosszant ez.

az előadót tisztelete az első kéne hogy legyen és sokaknak erről tényleg halvány lila fogalmuk, de még megérzésük sincs.
és itt tényleg nem az _ésszerű_ vitákra, vagy fórumos-blogos-ilyesmis beszélgetésekre gondolok, az a jó egy zenekarnak meg a rajongóknak, ha rajongótábor generál egy kis szociális életet és alakulnak ilyen közösségek.

freddyD 2011.01.27. 21:16:29

@gosford: Azt azért hozzá kell tenni, hogy számtalanszor mondtak már megjelenési időpontot (nyár, nyár vége stb). Tény és való, hogy pontos időpontot sosem, de őszintén szólva, ha mondtak volna, azt sem tartották volna be.

Továbbra is azt mondom, hogy jelenleg nem is az a legnagyobb baj, hogy nem jelent még meg. Hanem hogy a kommunikáció teljes csődöt mondott és nem informálnak semmiről. Mennyivel jobb volna a hangulat, ha elmondják, hogy mi helyzet. Biztos vagyok benne, hogy úgy alig lenne rinya.

redzsi 2011.01.27. 21:30:03

@Chinook: Te meg ne akard megmondani hogy ki milyen hangnemben írjon.....Téma lezárva.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.01.27. 21:44:01

@redzsi: én elöbb lezártam a témát ugyhogy ez már nem számít :D

gosford 2011.01.27. 21:53:21

@freddyD: fred is esetleges megjelenési időszakról beszélt, közben ha nehezen is de csak elcsepegtették hogy ilyen-olyan gondjuk akadt: "I was thinking to leak another song off of Gold Cobra since it's taking way longer than anticipated to get this cobra train a rollin'. "
persze, mint írtam én is nehezményezem a kommunikáció majdnem teljes hiányát. de van amikor nem papírszerűen mennek a dolgok, akármilyen okból kifolyólag. ha a rajongóknak ilyen kicsi a toleranciaküszöbe (most eltekintve pár dologtól) az új albummal kapcsolatban, akkor mekkora hiszti lesz mikor megjelenik...

Gobiakos 2011.01.27. 22:12:57

Én már úgy vagyok vele, hogy akár egy RMV szintű, gyenge kvalitású cuccal is beérném, csak legyen rajta a lemezborítón a Bizkit embléma és legyen a korongon legalább 10-12 új dal, oszt' csókolom...! :-/

redzsi 2011.01.27. 23:02:48

Ez a lassú haladás lehet hogy azért van, mert Fred többet koncentrál a Hollywoodos "karrierjére"??? Lehet hülyeséget írok, de talán ez is benne van. Ha már ez a videó alá kommentelek.

TBoy15 2011.01.28. 05:02:30

@redzsi: nem hüyeség mert volt amikor tényleg erre koncentrált.. most jelenleg nem, mivel tegnap írta ki twitterre h most fejezett be egy számot a Game-el. az mondjuk jól hangzik :)

FxS 2011.01.28. 11:35:06

@TBoy15: nem akkor fejezte be. a psykodalekes baratja erre valaszkent irta, hogy emlekszik milyen jo a szam, mert meg nyaron bomboltettek John Schneider kocsijaban.

Viszont uj cimeket emlegettek, ezert megosztanam veletek az uj studiozasos elmeletemet. a foo fighterst szeretnem peldakent felhozni. ok is dolgoznak egy uj albumon (igaz csak nyar ota) viszont nagyon hasonlit a torturajuk az lb helyzetere: eloszor studioban kezdtek felvenni szamokat, de par nap utan a hangzas miatt inkabb az enekes (dave grohl/ volt nirvana dobos) garazsaban vettek fel szamokat, majd ugyancsak az otthoni studioban mixeltek. kesobb meg irtak uj szamokat amiket a lemez kiado keresere a regiekkel egyutt ujrakevertek, studioban. davenek ez nem tetszett, es most ott tartanak, hogy, habar sajat bevallasa szerint aprocska az elteres a hangzasban, megiscsak visszatertek a garazsba ujra felvenni minden szamot es az otthoni studioban ujrakeverni.

@freddyD: vegre egy eros semlegesseget erzek a kommentjeidbol. te kellene legyel (mindig) az aki moderal :P mint mar irtam, a kevesebb onallosaggal rendelkezo kommentelok (legtobbszor korbol adodoan) mindig a te velemenyed fele hajlanak. mihelyst semlegesebb hangnemet vettel fel (lasd feljebb), a radikalis hangok azonnal elcsitultak

Meg @Abri55: -nak annyit, hogy a 'kulturaltabb retegnek' sajnos volt mit kiforgatni. ha csupan egy velemeny lett volna (amihez mindenkinek joga van) valoszinuleg nem vettem volna a faradtsagot, hogy valaszoljak, viszont te el kezdted ocsarolni az egyuttest. Azt tartsd meg magadnak.

mealanight 2011.01.28. 15:00:49

Sztem iszonyat ütni fog a Cobra. Amúgy az idei metállemezek felhozatala nem lessz olyan erős mint tavaly, úgyhogy az új bizkitnek sima útja van. lehet ezért is húzták, mert tavaly erős volt a "konkurencia" és elveszett volna a tömegben a kobra.kituggggya.

@FxS: húú Fighterst is várom. Amúgy meg nem vettem észre hogy hol ocsarolták az együttest. Szerintem abri55 reális dolgokat írt. Nem kell mindenáron egyet értenünk azza amit a szeretett bandánk művel. Ugyanmár nem vagyunk rajongó kislányok.

freddyD 2011.01.28. 18:07:35

@FxS: Nem vagyok cenzor, ők is írják le ugyanúgy a véleményüket, ahogy te is megteszed.

Ha úgy nézzük, örüljünk annak, hogy van vita, mert ez azt jelenti, hogy egyáltalán van MIN vitázni és van KIVEL vitázni. 5 év múlva ha netán feloszlott a banda visszasírjuk majd ezeket ;)

mealanight 2011.01.28. 19:24:10

Meghalgattam ma az rmv-t és rájöttem hogy most sokkal jobban teccik mint régebben. Ez a Mike Smithes fellállás elég dinamikus volt, és észrevételeim szerint mintha Mike jobban zuzta volna a bizkiteket a szinpadon mint most Wes. Nyilván Wes a lelke az LB-nek, de én örülnék most az rmv féle vonalnak is.

gosford 2011.01.28. 21:33:56

"Auf Freds persönlichem Facebook Account steht seit heute: "Gold comes out in June. making monstrous mixtures"."

hptr 2011.01.28. 21:53:05

én a legjobban egy laza és lendületes 3 dollar bill yall-os irányzatnak örülnék...

RayLuzier · http://kepfeltoltes.hu/101107/luzier_ray_kit1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2011.01.29. 11:53:54

Mike Smith jó gitáros és amúgy koncerteken szerintem is sokkal jobban nyomta, de valakinek ki kellett azokat a gitár témákat találni és az Wes volt. :)

amúgy nem ide tartozik, de ugyebár Paul Gray a SlipKnoT Basserosa meghalt, viszont 2011 ben lesz Turnéjuk ráadásul elvileg lehet lesz új albumjuk is, most maszkban adtak interjút... remélem vissza térnek a régi stílushoz ők is..

Anthony3 2011.01.29. 18:44:34

Dr dre albumára meg már 10 éve kell várni (most talán kiadja ebben az évben), szóval az ő rajongói mit mondhatnak? :D Bevallom a bizkitnél 1 lemezt várnák még jobban: Nirvanát! Kár hogy soha nem lesz már :S Nektek egyébként mi a vélményetek a nirvanáról?

korogyi 2011.02.01. 20:12:31

Más is próbálta firefox-al megnyitni az armpitot az utóbbi pár napban? :D

FxS 2011.02.01. 20:27:45

@korogyi: most mar mukodik, csak tegnap rakoncatlankodott

redzsi 2011.02.01. 20:57:50

Un, dos, tres in your face! Nu metal legends Limp Bizkit are finally getting ready to unleash the ‘Gold Cobra’.

After owning the festival season for two years running, Limp Bizkit are close to revealing all details for their comeback album, ‘Gold Cobra’.

Speaking on his Twitter page, frontman Fred Durst has said: “the golden cobra is being mixed, but it takes a very steady hand”.

Legalább valami....

korogyi 2011.02.02. 15:39:59

@FxS: nekem még mindig
"Bejelentett támadó weboldal!
A(z) www.thearmpit.net címen működő weboldalról bejelentés érkezett, hogy támadó weboldal, ezért a biztonsági beállítások alapján a böngésző a hozzáférést nem engedélyezi."

FxS 2011.02.02. 23:29:07

@korogyi: magyarul nem tudom hogy van, de angol verzioban Tools/Options/Security/Exceptionshoz add hozza az oldalt es ha az sem megy akkor pipald ki a masidik 'Block reported attack sites' opciot, de csak ha van egy jo antivirusod. Ellenkezo esetben vard meg amig a Google felulbiralja a besorolast.
süti beállítások módosítása