HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Eszem, faszom megáll...

freddyD 2010.05.28. 18:46

Az Armpit fórum minden bizonnyal a legnagyobb és leghűségesebb rajongói bázisa ennek az együttesnek. Az elcseszett években is ott voltunk végig, zabáltuk a hazugságokat, mégis ott maradtunk. A banda gyakorlatilag semmit nem adott viszonzásul, szinte sosem vett tudomást róla. Nemrég Fred nyomására az egyik adminisztrátor elhagyta a rajongói oldalt (mondván összeférhetetlen ezzel a negatív hangulattal), most meg valaki ezt írta Durst úrnak és ő ezt válaszolta

Any chance you're dropping douchebag today? Negativity at TAP is becoming unbearable... Hope it's going good guys. :)"

"it's unreal. Literally unreal. We no longer support them."

Már nem támogatjuk őket

Attól eltekintve, hogy sosem támogatták igazán, milyen korcs fajzatnak kell lenni ahhoz, hogy ilyet mondjon valaki a saját rajongóinak? Kedves uram, ez nem negativítás, ez őszinteség. De mennyivel kényelmesebb a tudatlan seggnyalókat összegűjteni a saját kis pitiáner honlapon. Sok sikert.

Mint egy tizenéves hisztis picsa.Nem hiszem el ezeket, komolyan mondom

Címkék: fred

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr632038569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FxS 2010.05.28. 18:58:34

Akkor en is seggnyalo volnek, Armpiten tenyleg sok a nyavajgas es szitkozodas. Nekem sem tetszik sok dolog, foleg ez az USA turnes dolog tett keresztbe, de nem nyafogok. Eddigi osszes albumukat es minden szamukat elveztem, nekem csak ez a lenyeg.

Akit erdekel, itt egy jo kis wallpaper:
harkke.deviantart.com/art/LIMP-BIZKIT-Wallpaper-2-165548914

freddyD 2010.05.28. 19:08:20

@FxS: Most mondd, hogy nincs sok igazság abban, ami ott elhangzik...

Family is forever

FxS 2010.05.28. 19:54:09

@freddyD: de igen, pont irtam, hogy engem is zavar rengeteg minden, de nehogymar mi akarjuk megmondani, hogy mit es hogy csinaljanak. Ez a blog a "newsosabb" beallitottsag es igazi rajongoi hangulat miatt tetszett jobban, probaljuk ne atvenni a fikazast es a "megint elbasztak" helyett egy "kar, hogy nem... de sebaj" hangulatot atvenni.

Izgatottan varom tovabbra is a fejlemenyeket.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.05.28. 20:25:51

@FxS: érdekesen gondolkodol te...
szoval tökminegy hogy mit csinálnak mivel tetszik a zenéjük akkor nembaj?

Szerintem viszont a rajongók emelték öket oda ahol vannak,és ök lehetnek azok is akik letaszítják...

FxS 2010.05.28. 20:40:03

@Chinook: olvassatok amiket irok, vagy csak tamadtok reflexbol? harmadjara is: nekem sem tetszik rengeteg huzasuk es azt meg is osztom, de ez egy fan site vagy egy utalkozo oldal?

"Szerintem viszont a rajongók emelték öket oda ahol vannak,és ök lehetnek azok is akik letaszítják...
"... tulzasokba ne essunk

gosford 2010.05.28. 20:45:47

@FxS: egyetértek, abszolút.
valaki dobjon egy pm-et amikor végre eltűnik a nonstop utálkozás és a gyászhangulat errefelé, addig szabadságot veszek ki.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.05.28. 22:34:22

"Hogyan utáltassuk meg magunkat a rajongókkal?..."
kb. ezena szinten vagyunk

S0und 2010.05.29. 00:22:16

Nem kell a dolgok rózsaszín oldalát keresni folyton, főleg nem akkor ha nincs nekik.

TBoy15 2010.05.29. 01:02:49

szerintem fred sose vágta pontosan miis az armpit.... bár eme mondat végén rájöttem h az armpit-es rabbit készítette elvileg a hivatalos limp oldalt is szal csak mesélt a srác dolgokat az oldalról :/ amúgymeg biztos vagyok benne h freden kívül mindenki (ha john nem is mer róla sose hallottam semmit..) támogatja az armpitet. fred nemtom egyszerűen h mit gondol. na mind1. várom az albumot, jólesz császevasz... leszarom a többit. LB News meg jöhet még :D

SZEPFIJU 2010.05.29. 01:31:21

sokan kiakadnak, mert a kedvenc zenekarukról van szó. de mégtöbben vannak akik ugyanolyan szinten szeretnek más zenekarokat is. (mint én) én csak saját nevemben tudom azt irni hogy azzal hogy nem történik semmi, azt érik el h egyszerűen nem hallgatom a bizkitet hanem hallgatok mást. eszembe se jut mi lehet a zenekarral. nem a zenekarban levő embereket szeretem hanem a zenét amit csinálnak.(ezért felőlem azzal köcsög akivel akar)

viszont vannak itt páran akik annyira de annyira de annyira szeretik a bizkitet hogy szinte minden nap meghallgatnak 4-5 számot(jelképes értelemben). Akár unják akár nem. nekik baromira szarul esik hogy állandoan hallanak valami negatívat. és hoyg ennyit késik az album. szerintem "kínjukban" már nem tudnak mást csinálni csak szitkozodni kedvenc zenekarukrol. persze ez teljesen érthető, és ezekre a rajongokra lehet a legjobban épiteni. másrészről szerintem ezek a rajongok akkoris kitartanának a bizkit mellet ha valami iszonyat gazos dolog történne velük.

(félreértés ne essék én is imádom a bizkitet de ha egyszerűen nincs uj szám, album akk egy idő után mást hallgatok mert a régieket kivülről fujom szerintem egy agymosás után is vágnám őket.)

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2010.05.29. 02:27:10

tap is being misrepresented and that is what we do not support. We have to let it be known. It's no longer the elephant in the room. I want tap to represent what WE are truly about. The reason WE united in the first place. That was never about evil intentions. It was about reacting to the world pissing on our lives. We are underdogs standing up and walking tall in the war against bullies. We are not advocates of applying evil and ill will towers our own, or others, in any way whatsoever. We may criticize, but we do it w respect and let or good intntions be known while we do it. We are not mean spirited humans, bullies are. Period. This is what tap is all about for me and I really want to support tap for those reasons. Peace y'all.

Egyébként te FreddyD, miért csinálod ezt a blogot még mindig? :) Az utolsó jónéhány bejegyzés baromi negatív.

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2010.05.29. 06:52:30

Erre csak ennyit tudok írni:It's cool to be a hater! YEAHHH

Durst Papi 2010.05.29. 07:49:21

mi vagyunk a limp bizkit, és imádjuk ha utáltok minket .... pár éve ezt olvastam egy újságban
am meg teszek rá hogy mit mondott, felőlem pofán is köphette volna a srácot.
aztán az ampritból lessz wehatebizkit.com
és beállhatnak az ihateferddurst.com mellé :D
eddig sem az amprit szerettem zenét

FxS 2010.05.29. 09:16:49

@S0und: emo volnal? probalok a leheto legsemlegesebb lenni: nem kell rozsaszinben latni a dolgokat, de kerlek, ne fessuk az ordogot a falra.

@freddyD: Erdekes lenne az egesz tortenetet kozze tenni. Igy mindenki az altalad kiemelt cimre es mondattoredekre figyel fel.

Az egesz egy tulmagyarazott felreertes: panaszkodtak Frednek, hogy lehangolo a hangulat a TAPen es o ezt elitelte. Egy masik 'rajongo' vitazni kezdett vele Twitteren es azt allitja megfenyegette, de annak ellenere, hogy maga Fred kerte meg, hogy tegye kozze amit beszeltek valojaban, az illeto nem tette (vajon miert?). Raadasul ezt kovetoen szamtalanszor tamogatasarol biztositotta a nem szenzacioehes fanokat. Van neki ket masik forumja, megtehetne, hogy magasrol tegyen a TAPre, de nem teszi. Egyeseknek ez sem eleg.

Azonban, ha semmibe nezne a TAPet, ahogy Papi irja felettem: bennunket az sem kellene zavarjon. freddyD vezerunk az ott betoltott posztja miatt erzekenyebben reagal(t) es biztos rosszabbul esik neki, de ez ne vezessen bennunket is felre.

freddyD 2010.05.29. 10:26:45

@GapingSoul: Hogy miért csinálom ezt a blogot? Mert szeretem a Limp Bizkitet. Sajnos túlságosan is jól, hogy csak úgy megutáljam őket ilyenekért.

Attól függetlenül fenntartom magamnak a jogot, hogy ne kelljen hogy minden tetsszen ami körülöttük zajlik.

Hentes21 2010.05.29. 11:37:31

Ezek szerint egy együttes a rajongói tulajdonában van?
Azért mert a popszakmában a rajongóhoz alakulnak a "művészek" meg benyalnak mindenkinek, nem ez a természetes. Kifejezetten jó, hogy egy kicsit távolságot építenek, különben olyan helyzetbe hoznák magukat amiből nehéz értelmesen kijönni.

Úgyhogy nem tudok veled egyet érteni freddyD. Megértem hogy ideges vagy és izgatott, de kicsit elkapkodott hogy ilyen dolgokon kiakadsz szerintem.

squirrelbizkit 2010.05.29. 13:16:27

Drága Fiúklányok!
Azt sehogy sem tudom megérteni, hogy Ti hol voltatok az elmúlt 5 évben? Szüntelenül írogatjátok, hogy mennyire szörnyű és kilátástalan a helyzet és azt ecsetelitek, hogy milyen köcsög a Fred, mert ugye mindenért biztos ő a hibás.
Szeretnélek emlékeztetni Titeket erre:
images.metrolyrics.com/artists/large/4501/spl45219_014.jpg
Koncertek? Új lemez? Folyamatos kapcsolat(Twitter)? Wes Borland?
Melyik volt ezek közül?

Ha engem kérdeztek még sosem volt ilyen jó Limp Bizkit rajongónak lenni...

mealanight 2010.05.29. 13:59:35

@freddyD: Na!!!! Ez egy rajongói blog. Én már jó ideje innen értesülök a banda fejleményeiről, ami egy tök jó dolog, mert szeretem tudni a kedvelt bandáimról a legfrissebb híreket, attól függetlenül hogy nega vagy pozi dolgok történnek. Freddy ha örvendezik akkor is lehet kommentelni vagy nem, ha esetleg kitör belőle a parasztlázadás akkor meg ez van. Ha valaki meg leszarja a banda körül történő dolgokat és csak az album meg a zene érdekli, az nézze a bizkit.com-ot.
Bár sztem ha Dirst úr egy paraszt állat, akkor is vannak a bandában jó arcok. Ne feledjük h van egy john-unk egy lethal-unk, egy sam-ünk, és sztem Wes sem roszabb a többi celebgitárosnál.

mealanight 2010.05.29. 14:01:21

Bocs h a neveket kicsivel írtam (rossz szokás).

psynotes 2010.05.29. 18:01:41

na nekem ennyi volt. ez mar kurvara nem egy rajongoi blog oldal. mindenki csak ocsarolja a zenekart es a tagokat egytol egyig mindenki csak rinyal hogy jaj atbasztak jaj eltolodik az usa turne..egyaltalan nektek mi kozotok az usa turnehoz? (tisztelet annak aki eppenseggel elment volna) mindenki csak sipakol hogy jaj fred nem ad nekunk uj szamot..mi az hogy nem ad basszameg, turelmesen megvarod amig megjelenik az album, megveszed aztan verheted ra a faszodat. wes meg mekkora szar szamban jatszott juj de ciki juj de szar, kurvara kivagyok mar akadva hanyok itt a legtobb embertol. latszik hogy itt senki sem tud lofaszt se az egesz zenebizniszrol azt mindenki azthiszi hogy itt majd fred donti el hogy mikor jelenik meg az album meg mikor hol lesz koncert...
tobbet nem fogok ide jarni olvasni mert ez az oldal egy rakas szar lett, regen meg jo volt, de az meg az uw.hu-s korszak..
tovabbi jo nyavajgast

ja es bocs hogy tobbesszamban beszeltem. tobbnyire kedves freddyD-nek szolt + azoknak akik egyetertenek a rinyalasaival.. a tobbiektol elnezest kerek

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.05.29. 18:11:09

én komolyan irigylem azokat akik ugy tudnak hallgatni egy zenét hogy közben tudják hogy valójában kurvára nem ugy érez és viselkedik a szerzöje mint ahogy a dalban van.....

persze légy mindíg vidám szard le milyen ember is áll ott a szinpadon, a lényeg ugyis az hogy "milyen faszán fel tudja hergelni a közönséget és milyen jo bulit csinál" igaz? pff
nekem meg ettöl kívánkozik ki az ebéd...

Durst Papi 2010.05.29. 20:26:01

@Chinook: ha nem úgy viselkedne mint ahogy azt a lemezre hánnya akkor nemis lenne hiteles, vagyis akkor megint hazudna :D

FxS 2010.05.29. 21:09:26

@Chinook: nem kotekedve kerdezem, komolyan erdekel, hogy szerinted mit kantalt meg egy notaban aminek ezek utan ellenkezojet tette? teljesen mas iranyba tereled a temat, mindenkirol feltetelezed, hogy nem erdekli az egyuttes ugy altalaban, csak a zenejuk. kuri, gos mind azt emlegetik, hogy nem az a lenyeg. teszunk a piti kis huzasaira, o is ember, de attol erdekel mi tortenik az egyuttessel, maskepp nem lennenk itt.

@psynotes: ne essunk at a lo tuloldalara sem, ahogy freddyD is mondta, velemenyhez neki is joga van, ezt azert tartsuk tiszteletben

Mar tul sokat jartatom, jo lenne ezen tullendulni. Remelhetoleg mar csak parat kell aludni a Douchebag-ig es ez a vita viccesnek fog tunni.

gosford 2010.05.29. 21:15:09

nos igen. én pedig azokat NEM irigylem, akiket a szenzációhajhász egyoldalú és nem kimagyarázott információk hoznak lázba, vagy azokat akik nem tudnak a sorok között olvasni, sőt nem hogy között de a konkrét sorokat nem tudják értelmezni.

aztán azokat se, akik a zene felszínes részén úszkálnak. ott meg csak azt látják (pontosabban azt akarják látni) homályosan, hogy van egy frontember aki mint egy totemoszlop vagy istenség magasodik a rajongók és az egész banda fölé, minden hatalom az ő kezében összpontosul. sérthetetlen személyiség, még az árnyékában is virágok nőnek.
aztán ha ez a fiktív bálvány ledől, akkor ránt mindent magával, igaz? ugyan, gyerekek. a bizkitnek pont az ilyen zombi rajongók voltak a halála, akik mindent, de értsd MINDENT Fred nyakába akasztottak.
És akkor itt most kitérnék arra hogy NEM Fred dolga a koncertek leszervezése (abba bele se gondoltatok, hogy az USA turnét azért dobták vissza mert nem voltak elégedettek a szervezéssel, vagyis a rajongók 100%-os kiszolgálásával? valóban, fogjuk rá töketlenkedésre, mert ha "más is inkább negatívkodik, akkor nehogy már én pozitív legyek"), NEM csak Fred dolga az, hogy egy albumot összerántson és ránézzen a naptárra majd mondjon valamit (véletlenül se essen szó a többi zenészről egy zenekarban, végülis, abszolút meg se próbáljunk a rájuk eső feladatra gondolni, de tényleg.), és még nagyon sok minden NEM Fred dolga.
ami viszont az övé, hogy keretet adjon egy zenekarnak és nem csak keretet, hanem feltegye az i-re a pontot.
és kedves közösség, amíg Fred és a srácok élőben+albumon maradandó élményt nyújtanak nekem és a többi "nem csak a monitor előtt fújom fel a hörcsögarcomat" rajongónak, addig rettenetül teszek rá, hogy éppen a fent említett rajongók hogyan nem képesek egyrészt elolvasni sok információt, másrészt feldolgozni az agyban, harmadrészt ezekből következtetéseket levonni.

nekem ettől "kívánkozik ki az ebéd", hogy az itteni társaság nagy többsége szépen dalolászva felmászott egy felfújt lufi tetejére, majd felszállt és nem látja a földet, inkább felülről üvöltözik mindenféle balfaszságot.

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.05.29. 21:44:04

@gosford: fiktív bálvány? te mégis miröl beszélsz?
ez már nevetséges komolyan...

menjünk és legyünk vidámak!

gosford 2010.05.29. 21:45:07

@Chinook: arról beszélek, hogy ok nélkül istenítitek Fredet az égig és sokszor ok nélkül fosozzátok a sárga földig. ennyi. ;)

GoldenPuffs 2010.05.29. 22:51:19

EMBEREK!!! nem sokat olvastam dE RÖVIDEN MI IS A BALHÉ !!!!?

GoldenPuffs 2010.05.29. 22:53:25

léccci irjátok le mit irt Fred ? magyarul

GoldenPuffs 2010.05.29. 23:05:35

am annyit olvastam hogy FreddyD miért csinálja ezt a blogot még mindig
hát szerintem azért mert már vagyunk vagy 30 an és nem 5 en ezen a blogon és szerintem ez a blog MARADJON még 5 évig söt tovább nekem FreddyD eddig nagyon bejött MINT ez MINT a rosszPCjátékos is!!

HAJRÁ IGY TOVÁBB!!!

UI:. mondjátok el miért ez a nagy veszekedés? nem értem szar vagyok angolbol....

BizKoRn 2010.05.30. 12:49:40

kezd szánalmasba átmenni az egész Fred és rajongos öszzetüzködés a szarságokon!
nyafi kis csaj már mindenki vagy mi a fasz?!engem csak a zene érdekel a többi maszlag rajongo picsák faszsága

Durst Papi 2010.05.30. 13:42:39

@BizKoRn: helyesen szólsz barátom, bár már csak a véres kést törölgetik testvéreink :D

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.05.30. 17:11:11

@gosford: Jó a szó, tesó! :D:D:D 100% egyetértek, ennél jobban nem is mondhattad volna. :)

psynotes 2010.05.30. 23:49:31

@FxS:

ja abban igazad van hogy neki is meglehet a sajat velemenye ahogy mindenki masnak is, de akkor legalabb ne a poszt szoljon a velemenyerol hanem o is a kommentekbe irja. vagy akkor limpbizkit.blog.hu helyett legyen freddidvelemenyealimpbizkitrol.blog.hu
nagyon regota vagyok olvasoja ennek a blognak, vagyis mar akkor is jartam ide amikor meg az uw.hu-s oldal ment ugy kb 6-7 eve, es ott legalabb ugy volt hogy ha negativ ha pozitiv hir volt, akkor csak ki lett posztolva aztan irta mindenki a velemenyet, ez igy meg rendben is van, en is tiszteletben tartom masok velemenyet, de itt mar kb minden poszt cime arrol szol hogy kapja be a bizkit es ez nem tetszik

psynotes 2010.05.31. 00:01:47

@BizKoRn:

na bizkorn vegulis egyetertek abban hogy ez a balhezas mar szanalmas, de engem pl nem csak a zene erdekel. kovetni szoktam minden esemenyt (es nem csak a bizkittel kapcsolatban), ha studioban van egy zenekar, ha turnezik. rengeteget szoktam olvasni temaval kapcsolatos cikkeket is, a zenebizniszrol is ami egyben egyik tantargyam is a hangmernokin. tehat mondhatom kepben vagyok hogy milyen kemeny munka aran keszul el egy album meg hogy hogyan mennek ezek a turnezasok stb. es egyszeruen irrital az amikor a zenekart hibaztatjak a csuszasok miatt meg ilyenek. ha valamirol nem tud az ember semmit akkor arrol ne nyisson vitat ez ennyire egyszeru.
süti beállítások módosítása