HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Igen. Valóban cikis az amerikai turné

freddyD 2010.05.22. 08:45

Most már törölték az egészet, legalábbis a hivatalos honlap szerint. Természetesen írják, hogy újra összeállítanak valamit, de mégis mennyi esély van arra, hogy rohamtempóban összehozzanak valami minőségit és az még sikeres is legyen? Ha lehet hinni a jenki embereknek, eddig sem volt valami jól promózva, úgyhogy ilyen háttérrel érdekes lehet a kimenetel.

Egyszer tudna valami úgy működni, mint akárcsak egy közepes minőségű bandánál... De ez náluk valahogy túl nagy elvárás.

Címkék: turné

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr392022319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.05.22. 10:17:32

Ez azért nem kis gáz már h egy turnét nem tudnak rendesen megcsinálni (mégis mire számítottak h megtöltenek egy egész amerikai futball stadiont állandóan ?)

Ny3jo 2010.05.22. 11:46:40

azon is elgondolkodhatnának, hogy mondjuk mi lenne ha az európai turnét hosszabbitanák meg egy picit. Mondjuk egy magyarországi megállóval ;-D

Durst Papi 2010.05.22. 20:06:21

srácok

volt fesztre valaki ?
soulfly-ra valaki ?

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2010.05.22. 20:22:02

@Durst Papi: Én nem hiszem hogy megyek, nem olyan jó az idei felhozatal, tavalyi sokkal jobb volt szerintem. Massive Attacket nem szeretem, Soulfly-t és Idol bácsit igen, de azért annyira nem hogy csak értük kimenjek, Prodigyt meg úgyis látom Nova Rockon :D

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.05.22. 21:49:11

Ezt hol írják az limbizkit.com-on?

SZEPFIJU 2010.05.23. 22:25:48

WHY TRY!!
na rég irtam errefelé.. szerintem is jobb lenne ha normálisan mennének a dolgok.albummal kapcsolatban is, ezalatt azt értem hogy eleg kemenyen felültették a rajongókat.. megy összevissza az ígérgetés de pontos dátum sehol.
komolyan nyugodtabb lennék ha azt mondaná fred: 2011.Febr.21-én megjelenik. mert legalabb lenne mit várni de igy a bizonytalanra várni qrvaszar.

SZEPFIJU 2010.05.23. 22:27:04

@Durst Papi: prodigy ott leszek az 110% többit nemtudom méh.

Gutty 2010.05.24. 13:14:26

Húha nem sok minden történik mostanában....és hol az a sok komment?!?! mindenki meghalt?!?!

Durst Papi 2010.05.24. 19:24:52

@SZEPFIJU: én meg csak soulflyra gondútam
süti beállítások módosítása