HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Gondolat: Tonight Show

freddyD 2010.05.02. 11:39

Mit kell még gondolkodniuk, hogy mit adjanak elő a Tonight Show-on?

WHY TRY-t a népnek!

Címkék: spekuláció

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr681968193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BizKoRn 2010.05.02. 11:57:50

szerintem meg ne
ez1 lapos erösen közepeske dal
koncerten szerintem maX pihenös nota
nagyon remélem h nem kerül az albumra
vagy ha igen ennél csak jobbb legyen a többi akkor 1 ilyen elfér

BizKoRn 2010.05.02. 12:01:49

szerintem meg ne azt!
ez 1 erösen közepeske de inkább gyenge lapos nota
koncerten a pihenös kategoria
ha 1 ilyen leszz az albumon elfér ,de csak ha a többi sokkal erösebb

BizKoRn 2010.05.02. 12:02:34

érdekes irok és nem jeleniti meg csak5perc mulva!fasza!bocs skacok!de a lényeg a lényeg

gosford 2010.05.02. 12:08:09

@BizKoRn: ezzel mondjuk nem értek egyet, az egyetlen pihenős nótájuk a bbe amit végre el is felejthetnének élőben.
ehhez képest ez a legkevésbé sem ... "pihenős".

Gutty 2010.05.02. 13:16:22

Amugy a BBE az miért jött létre? Mien hirtelen felindulásból? ugyértem egy tök szar szám és nem a bizkit stilusa...-.-

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.05.02. 13:21:30

@Gutty: szeritem nincs a BBE-vel semmi gond, az egyetlen baja hogy játszák koncerten...

BizKoRn 2010.05.02. 13:37:03

gos azért jo ez a hely mert eltudjuk mondani a véleményünket és van h ez másoknak nem ugy jön át mint nekem ami 1 jo dolog:)
ez a dal nekem sok hallgatás után is gyengus!várok benne vmi kitörési pontot de nem jön!nem tudom lehet ez nem is a teljes dal csak1részlet de ez eddig nem meggyözö számomra

BizKoRn 2010.05.02. 13:37:49

ja és üzenem annak aki leszolt h bemásoltam1hozzá szolásom több hirbe hogy szokj hozzá ha ugy van kedvem:)bocs

gosford 2010.05.02. 14:00:49

@BizKoRn: addig pedig szerintem elég vad leírni egy dalt pihenősnek, amíg egy akkordot sem hallottál belőle élőben. ;) egy közepes dal is szólhat igen faszául, ha úgy csapnak a húrok közé.

"ja és üzenem annak aki leszolt h bemásoltam1hozzá szolásom több hirbe hogy szokj hozzá ha ugy van kedvem:)bocs"

szerintem egyszer is fel tudjuk dolgozni amit írsz. ha spammelsz az csak felmérgelhet sok embert. meg mondjuk ez a stílus is így, ilyen formában.

Nyejo 2010.05.02. 14:08:48

100%-ban egyetértek gosforddal.
akármilyen szám lehet jó koncerten, előadástól függ.
a szám: 10/8
nekem kicsit túl sok Fred van benne.

BizKoRn 2010.05.02. 14:34:13

nem vagyok én Gulyo barátunk h mindenkit felbaszzak agyilag de ha valamihez kedvem van akkor kedvem van nem kérek hozzá beszolást ennyi a történet!
szerintem is Nyejo tul sok benne Fred és élöben sosem szol semmi olyan jol mint az albumon tehát tartom a véleményem:)

Gutty 2010.05.02. 14:57:32

@BizKoRn: Persze csinálj amit akarsz csak mivel társaságban vagy(?) ezért tekintettel kell lenned ránk is és az elvárásainkra is.

FxS 2010.05.02. 15:06:08

@BizKoRn: ez igy nem igaz... voltal te valaha koncerten? :P amugy civilizaltan is meg lehet mondani, hogy nem tetszik, nekem a Shark Attack pl nem jon be eddig, de probalok nem eroszakos lenni (foleg az egyetlen hogyunkkel) es nem eroltetni masra a velemenyem

BBE-vel szerintem sincs baj, csakhogy tul lett hypeolva, neha kell egy-egy ilyen dal is; de eloben tenyleg elfelejthetnek

@Nyejo: en is kiegyezek egy 10/8-al, mert valami hianyzik, de nem egy rossz szam

FxS 2010.05.02. 15:08:55

@FxS: legyen csillagos nyolcas inkabb

BizKoRn 2010.05.02. 15:13:21

FxS :) ez jo volt ez a kérdés!aki engem ismer innen vagy ennek az oldalnak az elödjéröl azok ha ezt olvasták remélem 1 jot röhögtek!
na mi van én nem leszek Gulyo:)srácok relax!sosem voltam kulturálatlan senem baszogato és mindenki elvárásra odafigyelek!de ha valamit nem1szer akarok elmondani akkor bocsásson meg mindenki ugy leszz ahogy leszz!
nem tetszik 1 Bizkit nota és 2szer le mertem irni!hát de elnézést:)
de most már legalább tudja mindenki:)

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.05.02. 17:51:59

@BizKoRn: én "szóltam be", és be is fogok, mert szerintem tök fölös egy posztot 50 helyre beírni.

Mondjuk tényleg jo lenne valami forum-szerüség.Mert egy csomo téma elöjön itt a bejegyzések alatt aztán jön 2 uj bejegyzés és már senki nem olvassa el a régiket, nem reagál rá pedig jo lenne...

Gutty 2010.05.02. 19:53:49

@Chinook: Igen,erre már énis gondoltam!
süti beállítások módosítása