HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Fred Durst akciósan

freddyD 2010.01.11. 16:56

freddyD: pop

Nem tudom látta-e mindenki, de jelenleg igen akciósan (700 forintért) kapni itt, de szerintem másutt is a Lélekszám 436 filmjét. Ez volt az első igazi filmszerepe, ahol egy misztikus kis község rendőrét alakítja. Nem egy főszerep, de azért sokat szerepel és mindezt meglehetősen jól. Nekem a film bejött, főleg a látványvilág volt nagyon szép. B-Film, de igényes. 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr631663976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.01.11. 18:31:55

Off :
Ne haragudj FreddyD,hogy ilyenekkel zaklatlak,de ha nagyon szépen megkérlek,akkor megtudnád mondani nekem,hogy hogy lehet bannert cserélni a blognál ? Mert nagyon kiszeretném cserélni az a bannert ami a bloggomnál van,és ha megtudnád mondani,akkor nagyon de nagyon megköszönném neked.

Gobiakos 2010.01.12. 01:34:12

No, "beszereztem" a filmet. Holnap megnézem és ha arra érdemesnek találom, akkor záros határidőn belül landolni fog a többi eredeti DVD-m között a polcon...

freddyD 2010.01.12. 09:39:39

@Gobiakos: Szerintem nem fogsz csalódni. Kicsit olyan, mint "A Falu", csak annál szerintem jobb

nookie95 2010.01.12. 10:44:01

@freddyD: olaysmi mint a falu?? csak mert az nekem túl elvont volt :D mind1 azért adok neki 1 esélyt, végülüs Fred szerepel benne :D

FxS 2010.01.12. 10:51:47

Ez mar nagyon regi es szerintem borzalmas, mondjuk Fred tenyleg eleg jol jatsza a szerepet. Jomagam erre penzt ki nem adnek :P
Nekem nem csak a Falura hasonlit, hanem az eleje (ha jol emlekszem) olyan, mint a Halalos Kitero.

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.01.12. 14:40:46

Nekem bejött a film, ajánlom mindenkinek!

Megvan benne a B-filmek varázsa és aki ezt elfogadja élvezni fogja de nagyon.
süti beállítások módosítása