HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

John dobverője jó helyre került

freddyD 2009.09.18. 20:53

Ennek a blognak a másik (ugye nem kell megmondanom, ki a #1?) nagy mázlistája Corle, aki felszedte John 'pálcikáját'. Megérdemli, az ilyennek az igazi fanokhoz kell hogy kerüljön. És ezt még jobban alátámasztja az, hogy ő egy ilyen kis keretet barkácsolt hozzá. Nagyon szép lett, csurog a nyálam :) 

freddyD: dob

Címkék: rajongók

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr451391505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBoy15 2009.09.18. 21:01:01

áááh és kezemtől kb 5centire repült el... :( :D mind1.. én nem hiszem h kihoztam volna amcsiba magammal :P (most egy ideig innen követlek titeket mer egyetemre járok pennsylvániába)

bizkitman 2009.09.18. 21:26:45

Zsír Corle for prezident! :D

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.09.18. 21:27:39

Sok sikert!
Amúgy tök j lett ez a kis "szentély"

Corle 2009.09.18. 21:29:59

Köszi freddy!:)
Egyébként már régebb óta megvan csinálva csak a fényképezőm másnál volt és nem akartam mobillal csinálni a képet bár azért így sem a legjobb minőségű, de remélem, hogy így is tetszik mindenkinek^^

freddyD 2009.09.18. 21:45:44

@Corle: Én köszönöm, hogy megosztottad velünk.
Erről majd mesélhetsz az unokáknak is

gosford 2009.09.18. 21:52:31

nyomd be misztah Durstnek twitterre, hátha reagál ;D
egyébként irigykedek, mindig arról álmodtam hogy egy JO dobverő fog fejbevágni, dehát messzire szállt tőlem :D

Gobiakos 2009.09.18. 22:30:58

Szép lett a keret és beltartalom... Ááááá! Zsíííírmetál! :-D

freddyD 2009.09.18. 23:16:39

@gosford: Ez jó ötlet! Corle, ha megtennéd, légyszi a bejegyzést linkeld már ki :P Feltéve, ha befér abba a rohadt 140 karakterbe. Le is rövidítettem az URL-t :P
limpbizkit.blog.hu/2009/09/18/dob_3

Corle 2009.09.19. 08:02:11

Kösz mindenki örülök hogy tetszik, nem csak hogy majd mesélhetek róla de még tárgyilagos bizonyítékom is lesz:)
Most megyek osztálykirándulásra, kedden jövök haza majd akkor csinálok Twittert és belinkelem Fredenek is meg Johnnak (bár ahogy néztem ő nem túl aktív twitteren)

gosford 2009.09.19. 08:09:29

@freddyD: @Corle: csak azért mondtam, mert pont most volt valamelyik nap, hogy egyik rajongó szentélyét retweetelte, egész pontosan ezt img36.imageshack.us/i/sdsdsd005.jpg/

FxS 2009.09.19. 09:44:40

tzutz Corle :D
(en azota sem talaltam egy megfelelo akvariumot)
@gosford: lattam en is valamelyik nap ezt. a srac nemsemmi, 2 koncertet is bevallalt
(en azt rohogtem, hogy valamilyen festmenyekrol beszelt Wes, de a sracnak akinek valaszolt, fogalma sem volt semmirol xD - szar lehet minden nap tobbezer uzenetet kapni)
@freddyD: lehet tudnek valakit aki htmlezik es segitene feltuningolni az oldalt (linkeltel regebben egy rollingstones-os blogot peldanak), kerdezzek ra?
@mindenki: TAProl Deankind-ot probalom megfuzni, hogy beszeljen o evvel a bizonyos "fortminor"-al (aki irta h megvan neki jo minosegben a VOLT, viszont csak penzert adja ki 8-|) - amikor linkelte a screenshotokat, valaki elmentette?

gosford 2009.09.19. 10:17:22

@FxS: szoktam néha olvasgatni kiknek reagálnak, van annyi ökör főleg a képeknél, hogy valami gyász ;D
süti beállítások módosítása