HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Ez meg micsoda?

freddyD 2009.09.01. 13:05

Nemrég kicsit csalódtam, mikor véletlenül olvastam, hogy a nagyon jó "Head for the Barricade" refrénje enyhén szólva érdekesen hasonlít egy Crazy Town számra (időközben kiderült, hogy mindenki a Fat Boys-tól lopott. Mindig tanul az ember), de ez az új is kicsit negatívan meglep. Ha minden igaz 2000-es az eredeti és utánanéztem, a RMV könyvecskében nem láttam jelölést. Wow, kár érte. Azt hittem ez olyan igazi Lethal remekmű. Na mindegy, azért még szeretem :P

Kezd bővülni a lista az ilyen rossz észrevételekből. A Let it go is elég kellemetlennül érintett, mert imádom azt a számot

Címkék: tudtad

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr161352780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bandi1.2 2009.09.01. 13:20:54

Hát én nagyon nem látom bocsi. Ez nekem arra hasonlít, ami a behind blue eyesban van 4:30-nál. Azt én speciel rühellem, de ha nagy hülyeséget beszélek még nem kell rám támadni :D

Nincs semmi köze ide, csak hogyha már hasonlítgatunk, nektek a full nelson refrénje nem hasonlít a stuck-éra?

freddyD 2009.09.01. 13:23:39

@Bandi1.2: Igen, ez a Behind Blue Eyes utáni "I wish" dallama. Én szeretem azt

A FN szerintem nem hasonlít rá

LB Zoli 2009.09.01. 13:41:00

hát ez a Stick 'em stick em ez már a stuck végén is benevan, szoval a crazy town lopta a limp bizkit töl!

freddyD 2009.09.01. 13:48:52

@LB Zoli: Kemény. Eddig mindig azt hittem "Lethal Ha ha ha Lethal"-t mond. De csak hogy ne legyen igaza senkinek, állítólag a a Beastie Boys-tól volt először a Stick'em Hahaha :P

Kemény

freddyD 2009.09.01. 13:50:56

Beastie Boys: Stick'em
www.youtube.com/watch?v=6FYL-07QTsY

Ez még bele is fér. Mindenki Beastie-től csent. Ez már egyből más mint Crazy Town-tól.

lars 2009.09.01. 14:19:54

A let it go-val mi is a probléma?nemvágom..

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.09.01. 14:50:08

Hát azé csodálkoztam volna ha a Bizkit a nyálas CT-tól lopta volna a Stick Em részt (már csak azért is mert a Stuck végén is ott van),de h a BB-tól loptak valamivel nyugodtabb vok

Am a Let It Go az minek az "átdolgozása"?

freddyD 2009.09.01. 14:55:40

@lars: A Let it Go enyhén szólva hasonlít a "Pegboy" nevű banda 'Never a Question' dalára

Renátó88 2009.09.01. 15:00:49

Szerintem ezt kár feszegetni, az LB dalok fele (nagyobb túlzással) simán buga, de nem ez a lényeg, hogy honnan veszik, hanem, hogy milyen flesh a dolog másik oldalról való megközelítése... Meg legalább nem ilyen nagy slágerekből vesznek el részeket és ettől izgalmasabb lesz a dolog, amikor visszaköszön valami 3-ad rangú muzsikából...
Pl a My Way Check Out-ja is Cypress Hill, vagy maga a The Key alapja is egy átdolgozás...
Ki hitte volna... :O

BizKoRn 2009.09.01. 15:01:03

ment régebben1angol tv film sorozat ott halottam egy dalt amit totál Bizkit átvett ezen az rmv-albumon meg is jegyeztem akkor de mindenki leszarta engem meg nem érdekel ki kitöl nyul ha zsir leszz a cucc!
szerintem a CT albuma amugy sokkal korábbi mint az rmv!szoval erröl ennyit

Renátó88 2009.09.01. 15:03:54

:D:D ez tényleg full Let it Go :D

freddyD 2009.09.01. 15:05:22

@BizKoRn: CT kilőve. Beastie Boystól csent mindenki

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.09.01. 15:19:11

Nem para, a My Generationben is van csomó "koppintás", pl az elején a "welcome to the jungle, punk!" szerintem ezt mindenk tudja mi lehet eredetileg. Meg a "my g-g-generation" szöveg pedig a The Who számában volt először, aminek szintén My Generation a címe. Aztán a NIN-es dolog a Hot Dogban (bár azt megbeszélték Trenttel) stb.

freddyD 2009.09.01. 15:29:10

@Goff97: Jó,csak ezeket tudtuk eddig is :P

Egyébként meg lehet, hogy ez a Beastie Boys szám RMV után jött. Szóval tököm sem tudja mi van. Mindegy. Most legyen az "I wish" a téma

FxS 2009.09.01. 15:44:27

@freddyD: Szerintem sem erdemes feszegetni a temat, innen amugyis nehez megitelni a dolgot. Ha felhasznalnak egy ilyen kis reszt az semmivel sem kissebb tisztelet adas, minthogy Fred pl megemlitse a dalszovegben. Ezen kivul pedig vannak olyan dallamok/dalszovegreszletek/stb amik mar reg beepultek az Amerikai kulturaba (es mi innen ezt nehezen latjuk at); gondolok a Mission Impossible es az eredeti My Way dallamara, vagy olyan kifejezesekre mint a "chocolate starfish", "your mouth's writing checks that your ass can't cash" stb, stb.
Persze meg lehet nezni, hogy honnan is johet egy-egy reszlet - erdekesnek erdekes, de ahhoz, hogy ezt most tenyleg atlassuk, bele kellene latnunk mind az otuknek a fejebe es meg azokeba is akik befolyassal vannak rajuk. Szoval, szerintem, ez messze nem plagizalas, inkabb interpretacio.

freddyD 2009.09.01. 15:57:05

@FxS: Értelek én. Nem is kell túldramatizálni az egészet, csak azért mindig rossz érzés szembesülni, hogy az a banda, amelyiket a legjobban szereted, nem olyan "eredeti" mint azt gondolnád. Hülye szó, de értitek mire gondolok

gosford 2009.09.01. 16:18:45

szerintem meg mindenki lop mindenkitől és kész. ;D
egyébként egy banda attól még lehet eredeti, hogy egy másik dal megihleti őt/őket. egy jó és más irányból megközelített feldolgozás tud ugyanolyan értékes lenni, mint az eredeti..., pont azért mert kurva nehéz megcsinálni. ;>

Renátó88 2009.09.01. 17:03:46

Sőt, talán jobb is...
Lásd Take a Look Around...
Az eredetitől kiütést kapok..
süti beállítások módosítása