HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Dj Honda feat. Fred Durst

freddyD 2009.08.12. 15:18

Nem tudom honnan pattant ez elő, de itt van. Nem egetrengető egy dal, de hallottunk már rosszabb fícsört is 

Címkék: fred vendégszereplés

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr581305237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BizKoRn 2009.08.12. 15:34:45

Fred most már minden szinten foglalkozik a guns n roses-al :)ami szerintem zsir
amugy a dal nekem bejött

BiZkIt JaCk 2009.08.13. 10:43:38

hát szerintem ez egy szar! Ez a "lecsupaszíott" rap stílus nekem sosem jött be Fredtől. Kell az a Lethal-féle lemeztépés és Westől a gitáré :) na meg Johntól a ritmus és Samtől a basszerkodás :)

FxS 2009.08.13. 19:56:24

@BiZkIt JaCk: nekem meg kifejezetten az tetszik; nem vagyok nagy rap fan, de ezzel is bizonyitotta, hogy megallna a helyet ilyen teren is - az egesz albumrol Mos Def utan az o szama a legjobb
eljen a letisztultsag es az igazi basic rap

gosford 2009.08.13. 20:41:11

@FxS: Mos Deffel csináltak már jó dolgokat... egyik személyes kedvencem a Travellin' man :)
süti beállítások módosítása