HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

LIMP BIZKIT. MOST!

freddyD 2009.07.02. 23:00

Remélem most már valahol az első sorban állok és hallgatom a Space Odyssey-t.
Remélem, hogy nem kell vécéznem, miközben foglaltam a helyem.
Remélem 6 órakor összejött a magyar LBF találka
Remélem, hogy akik nem tudtak jönni, tudnak hallgatni, nézni tv-ben, rádióban valami összeállítást.
Remélem mindannyian nagyszerűen éreztük, érezzül magunkat és biztonságban hazaér mindenki.

Remélem, hogy látom még a legjobb bandát élőben :)



 

Címkék: volt fesztivál

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr151220720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[+MJ] Jimmi Durst 2009.07.02. 23:37:45

Eddig több mint 3 órát vettem fel. Van amit nem hallgattam csak úgy hagytam a gépet, de Limp Bizkitet csak 1x adtak, de akkor is CDről a My generationt

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.07.03. 00:17:05

Mondom h egy nagy rakás szar ez a VOLT rádió
Nem a neves bandákkal csinálnak interjút hanem azokkal akikkel minden héten (magyar bandák)

[+MJ] Jimmi Durst 2009.07.03. 00:27:16

Tényleg nagy fos. És akkor ilyen nevenincs blues bandákat nyomatnak.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.07.03. 01:06:47

és te meg fölvettél 80 000 000 órát fölöslegesen (igaz benne volt a MG de azt akkor hallgatod gépen amikkor akarod)....

Hajnal Pappa 2009.07.03. 06:04:58

Na, szombathelyiként már otthon is vagyok...Ez a koncert...DUUURVA volt! Totál megőrülés, rohadt jó volt a banda. Wes nagyon komolyan nyomta, Fred néha azért fulladozott, de rohadt jól spanolta a közönséget. És amikor félbehagytak egy számot, Fred STOP-ot kiáltott...elkezdődött a Faith...akkor ott vége volt mindennek! Azt hittem ez után nem jöhet durvább. A Behind Blue alatt pihentünk kicsit, nembaj a lánykák énekelték, hamár széttapostuk a lábukat a pogóban. Rollin lement,már szomorkodtam, hogy vége, ugyanis úgy emlékeztem a turné során az volt a befejező trekk. De elindult a Take a Look, ésésés ÁÁÁÁÁ. Ez a letérdelős téma, hát nem tudom, ez ütött!!!Outro zene, fuck bizkit, nem is próbálkoztam ráadással, így kerek volt az egész, semmi hiányérzet. Nagyon megérte, sárdagonya, fájó lábak, lila karok, de ott voltam!

CosmoBacsika 2009.07.03. 09:06:37

Na hát köszönjük szépen a lehetőséget kurvajó volt. Szétugráltam az agyamat, társaimmal egyetemben. Tisztességgel végignyomták a másdél órát, azért 1 v 2 számmal sajna rövidebb volt a téma. Fred nem fulladozott, hanem a hangositast ket szamnal is elbaszátk. A A re-arranged-nek a felénél túlnyomták a basszust, és elment a mic, ezt fred jelezte is. A srác akit felhívtak nagyon komolyan tolta :) Ahol en voltam nagyon korrekt volt a közönség (stage bal széle felé), csak azt a nehany pogós hülyegyereket kellett alrébbtirhítani. A szövegeket azért sajnos nagyon kevesen tudták, ja meg jó magyar szokás szerint Fred kérdéseit a tömeghez sokszor nem értették és lassan vagy rosszul reagáltak rá.... Mind1, iszonyat jó buli volt, eredeti felállás, fantasztikus energia. Még sok ilyet!!!!

PS: nemigaz h még 17 év után sem jönnek rá a VOLT szervezők, hogy legalább a kibaszott közlekedőkbe rakjanak gumiborítást. Esik 5 percet az eső és sártenger lesz az egész...

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.07.03. 09:23:28

Mikkor hívták fel a gyereket?
Ja a szokásos setlist-et nyomták? (18 számmal?)

arx 2009.07.03. 09:45:22

ez embertelen party volt!!!

LB a legjobb!

DrSzolon 2009.07.03. 12:07:55

CosmoBacsika 2009.07.03. 09:06:37
"ja meg jó magyar szokás szerint Fred kérdéseit a tömeghez sokszor nem értették és lassan vagy rosszul reagáltak rá.... "

Azon èn is röhögtem:
Fred: Why are you here?
Közönsèg: Jeeeah!

Hajnal Pappa 2009.07.03. 13:25:28

Cosmo: a pogózókkal mi volt a bajod?Ilyen zenére adja a durvulás, ha ez téged zavar, ne menj előre. Én is elég durván nyomtam és be is szólogattak, dehát ez egy ilyen buli. 4-5 éve szigeten, KoRn-on is mikor üvöltöttük a szöveget, mondja a mellettem álló, hogy fejezzem be, mert nem tudja élvezni a koncertet. Ilyen kemény számokra mégis, hogy bulizzon az ember??:DBocs, csak ez a dolog engem mindig nagyon felidegesít.

CosmoBacsika 2009.07.03. 13:30:43

nna sztem alapvetoen felreertetted amit irtam, ha pedig nem, akkor csak siman nem ertünk egyet. Én a pogózás alatt az egymás hülyegyerek módjára való konstans lökdösését, könyökölést, térdelést értem. Nem az önfeledt ugrálást, amikor egy tömeg együtt él, együtt ugrik, együtt tombol. Az utóbbit imádom, a pogózástól meg agyfaszt kapok, mert iszonyatosan zavar, amikor elveznem a zenet, és valami elbaszott punkgyerek könyökkel belémszáll, ilyenkor természetesen a törlesztés nem marad el. Itt is a koncert 2/3nál valahogy egy 6-8 fős (aminek a fele lány volt . lol) pogókör mellénk ért valahogy, de látszott rajtuk h ilyen fogalmatlan hulyegyerekek voltak, sztem aztsem tudtak milyen koncerten vannak. Egyszer igy vidaman 4en belenkszalltak, kb reflexbol basztuk vissza oket oda ahonnan jöttek, valahogy egybol levagtak h ezt igy nemkéne...

és ne mondja nekem senki h ezt a szart lehet élvezni...

Hajnal Pappa 2009.07.03. 14:02:46

jaja, így már értelek, kifejezetten mi sem pogóztunk, csak ugráltunk mint a barmok és így is löktek előre, hogy mit csinálunk, meg jöttek az anyázások. Igazából nem értettem, nyugiban állva nem tudtam volna kibírni ezt a koncertet, kivéve a behind blue eyest:)

freddyD 2009.07.03. 14:08:21

@CosmoBacsika: Én ugyanígy vagyok vele. Csinálják maguk, ha nekik jó, de azokat akik ezt utálják, hagyják békén.

Kurvára idegesít, ha ugrok egyet, azt még levegőben belémlöknek, azt 30 centivel arrébb érek földet, mint valami félresikerült észak koreai rakétakísérlet
süti beállítások módosítása