HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Új fícsör a blogon

freddyD 2009.06.29. 10:44

Kivettem jobboldalról a lejátszható dalokat, mert bevallom, marha macerás állítgatni, amióta átállt a deezer, úgyhogy helyette beraktam egy Limp Bizkit tv-t, ahol végig megy valami velük kapcsolatos videó. Úgy állítottam be, hogy ne induljon automatikusan (szerintem idegesítene benneteket, ha itt néznétek egy videót és az is közbeszól, azt mindig kapcsolgatni kéne), de szerintem kukkantsatok be néha, nem rossz dolog

Ja és a visszaszámlálásnál ne zavarjob benneteket, hogy nem este 11-re számol vissza. Mikor azt anno beállítottam (kb 120 nappal VOLT előtt...), én egy este 9 órás kezdést saccoltam ;)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr431215162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eq (törölt) 2009.06.29. 10:49:03

jó ez a tv! pont valamelyik nap gondoltam erre, mikor az amrpit/media-ból válogattam és tessék. feldobja az oldalt!

ripitash 2009.06.29. 18:34:08

Nagyszerű a TV, most halggattam- néztam egy bő órát !
süti beállítások módosítása