HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Prágai videók

freddyD 2009.06.19. 09:50

Már van pár felvétel is 

Eat you alive

Take a look around

Behind Blue Eyes

 

Címkék: élő comeback

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr201194920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hentes21 2009.06.19. 11:37:39

Bazzeg ez a Faith ez k******ttul kőkemény:D

eq (törölt) 2009.06.19. 14:03:11

hell,
na hazaértem, kidögöltem magam, most jöhet egy röpke beszámoló. Elsősorban "csalódtam" az O2 aréna méreteit illetően, mert töredéke volt a budapesti sportarénának, de legalább családias volt kis méretéből adódóan. Jó helyen álltunk a barátnőmmel, minden elénk tárult. Remek volt a kilátás vagyis a rálátásunk. Előzenekar nem volt (hála istennek). Az aréna fele üres volt és ami a cseh rajongókat illeti nagyon silány volt a hangulat meg a reakcióidejük. Igazság szerint mindenki be volt baszva körülöttünk és úgy vettem észre, hogy nekik szinte teljesen mind1 lett volna, hogy éppen a motorhead játszik, vagy a limp. Engem néztek, hogy mi a fasz bajom van, meg honnan ismerem a szövegeket. Úgy ugráltam bazdmeg, hogy tér alakult körülöttem. ÉS NEM JÁTSZOTTÁK A TRUTH-ot! Nem igazolódtak be a számításaim, viszont kaptam egy igazi ínyencséget: Pollution! Ezért hála, mert ez a kedvencem a Vans Warped Tour '97 felvételeken és lehet azóta nem is játszották csak idén. Mindenki hozta a formáját, a számok már egy kicsit lassabbak voltak, de nem volt zavaró. Ami a tömeggel való kommunikációt illeti, az se volt túlzásba véve, de nem zavart, én se nagyon mondtam volna nekik semmit, de ettől függetlenül is sokat beszélt Fred. Wes-ről le se tudtam venni a szemem. Nem láttam már 8 éve és ismét újult erőre kaptam az elköv. hétköznapokat illetően. Pontban 10kor értünk ki, és meglepően világos és meleg volt (nyugat). Utánna bementünk a belvárosba és jöhettek a város nevezetességei és dealer-ei. Imádtam! Csók. :D

freddyD 2009.06.19. 15:11:29

@eq: Akkor nagyjából olyan lehetett, mint a budapesti koncert.

eq (törölt) 2009.06.19. 15:25:53

@freddyD: végülis mondhatni, de mondom, ez az aréna kisebb volt jóval. Nem fog senki csalódottan távozni legyen szlovákiában, volt-on vagy nova rock-on. Ha játszanák volt-on a truth-ot, azért mindenki a lelke mélyén gondoljon rám, hogy ezt beszoptad tesó :D.

BizKoRn 2009.06.19. 15:37:03

eq jo neked!már lazán leköröztél Bizkit koncertek terén de ez igy van jol:) hajrá!Volt-on szét zuzzuk magunk

eq (törölt) 2009.06.19. 15:59:09

BK: de ha elmész voltra, akkor csak egy büdös '04 düsseldorfi koncertel leszek előbbre, az meg nem tartozott a kedvenceim közé, sőt - néha úgy érzem, mint ha meg se történt volna... A lényeg, hogy '01-ben bécsben ott voltunk. Azért abban az időben volt a legaktuálisabb a bizkit. 15,000 ember Stadthalle :D. Beégette magát egy életre.

gosford 2009.06.19. 17:29:21

@eq: az idő visszatekerni márpedig nem lehet... ;) azzal kell gazdálkodnunk, ami jelenleg van. ;D

eq (törölt) 2009.06.19. 21:38:47

hát nincs minőségi eltérés wes-szel egyik koncerten se

eq (törölt) 2009.06.19. 22:18:41

Tegnap kaptam még egy ajándékot tőlük! Fred úgy énekelte a Faith-et, ahogy az a LB nagy könyvében megvan írva. Vagyis kb.98-as felvételeken hallhattam ilyet utoljára, meg tegnap élőben. Érdemes meghallgatni!

chuwby 2009.06.20. 09:40:24

Tök jó lenne ha játszanák Volton a 9 Teen 90 Nine-t,a Nobody Like You-t,a Phenomenon-t,a Crack Addict-t,a The Truth-ot,a The Propaganda-t,és a Lonely World-t.

chuwby 2009.06.20. 10:26:58

Tudom,nem ide tartozik,de én is írok lemezkritikát a Bizkitről,majd ha kész lesz akkor írtok róla véleményt?

Gobiakos 2009.06.20. 11:48:15

@fotelban: Én már rongyosra olvastam a saját példányomat, nagyon szeretem Bánfalvi stílusát... Jó könyv!

Durst Papi 2009.06.20. 13:56:32

nemvolt meg a könyv.

de már megis rendeltem :D kössz

Hentes21 2009.06.20. 14:35:45

Ja én is nagyon bírom azt a könyvet. Tényleg akármikor szívesen olvasgatja az ember:)

chuwby 2009.06.20. 17:04:36

@eq:Results May Vary-el,pont azt hallgattam reggel,gondoltam írok róla.(és majd a többiről is)
Vagy holnapra,vagy holnaputánra kész lesz.

gosford 2009.06.21. 15:10:37

gyerekek, rémálmom volt... azt álmodtam, hogy a Déliben téblábolok órákig, lekésem a vonatot, nem jönnek értem kocsival, senkit nem tudok utolérni és lekésem a koncertet :DDD
huh.

xcT` 2009.06.21. 15:18:25

@gosford: én meg azt álmodtam hogy ugye volt a koncert, voltak tök sokan meg minden, es valami miatt el kellett mennem, és mikor visszajöttem kb 10 ember maradt :S
süti beállítások módosítása