HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Heti szavazás

freddyD 2009.06.15. 22:23

Címkék: szavazás

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr41187657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gobiakos 2009.06.16. 17:56:57

Hát nem tudom, de nálam a My Way is "kihagyhatatlan favorit"! ;-) Amúgy szavaztam és értelemszerűen BBE...

ripitash 2009.06.17. 18:14:05

Vhhhá jjé.. :-` Azt a durva piszkát neki, valaki csinált a Bizkit ComeBack- nek egy lapot, kemény !! ! >: )

Nahh jó.. :) már két napja olvasgatom és nagyon jól meg van csinálva a blog, dicséretem az alkotónak. Én a Bizkit- et is csak a Download- os fellépés óta nézegetem. Először nem fogott meg annyira, de pár napja nagyon ráéreztem, hogy most 2010- be nagyon kibaszott jó a dolog. Kibaszott durva nagy hogy Wes ide visszakerült és az idézet ami a blog mottója is. Ez egy jó kezdet hogy a világban lévő zene állapotát jobban utálják mint egymás arcát. Eredeti csapat ez, mégha a technikája nem is sokat változik, de nagyon egybe van.

Durst- nek nincs meg a régi formája, a szeku gólemhaverjai emelgetik, lecsúszik néha a gatyája mert nem tudja mennyit hízott :) és többmillió ember előtt folyton játszani már nem olyan mint több ezer előtt ? Borland bármilyen hülye akart lenni Manson mellett, nagyon szerencse hogy visszatalált a Bizkit- hez. De nem írok több hülyeséget mert igazság szerint én a Rearranged, My Way, Boiler vonalat szerettem mindig a Bizkit- től, ami meg olyan hires lett akkoriban hogy meguntam.. :-` a többit most kezdem megismerni. Illetve a Significant Other lemeznek a komollyá váló poénkodós Nookie számától a Dont go off Wandering- ig való hallgatásától mindig elkészültem. El is mondom, hogy a hiányolt számaim ez a trilogia : Im Broke + Nobody Likes You+ Dont go Off.. azért ilyen régi felvételeket mostani környezetben milyen metááálháccérokkkkk lenne hallani :

www.youtube.com/v/aVgTvHbkT7E&hl=en&fs=1 ( mekkora belvárosi diszlet egy seattle- i szinházból :)

www.youtube.com/watch?v=HXdmIqKji50&hl=hu

Én SzVSz :D a legjobban a Rollingot basznám ki a slágerek közül, a My Generation- t már szeretem, de a listádból a Show me what you got- ot jelöltem be, bár a Just like this- t kellet volna lehet .. vagy Behind- ot, bár az jó kis lyric ... >:-`

ripitash 2009.06.17. 18:24:52

Ja boccs, hogy irok meg valamit de a Trust szám még az extra befutó, amit letolhatnának ehhh... ja, az a kis Cypress Hill- es rész talán megy Durst- nek is :

... I got a little bit of Question.. just W T F are you Thinking ... .. ........ and thats the way its gonna be :)

Ja és amugy a Rock am Ring- et kössz srácok, irdatlan hatalmas. A gitáros új idióta meze bár nem tetszik, de szokom... Egy ilyen ami Seattle- be volt vagy Woodstock- on a legjobb, nem kell ilyen feszülős hajas undorítóság. Meg voltak azok az idétlen nevű Top of the Pops felvételek Németo.- ból, mekkora poén volt hogy a fekete úriemberből ilyen teljesen vakítófehér jelmezt csinált :D ) ` .. .

Azt meg itt vettem észre megint a forumon vgay blogon, hogy kemény eredeti ötlet, hogy a turnét keleten kezdték jó orosz bulikkal : )
süti beállítások módosítása