HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Támadt egy hülye ötletem...

freddyD 2009.06.14. 16:52

Elnézve, hogy csomó lapnak nyilatkoztak, szerintetek mennyi annak az esélye, hogy mint (mondjuk) nem-hivatalos magyar lb bázis igénylek egy rövid koncert előtti interjút a bandával és rábólintanak? Azt se tudom igazán kinél kérvényezhetném ezt...?! Bizkit menedzsment tűnik a legvalószínűbbnek, de azt meg hogy csináljam?

Mondom, csak egy hülye ötlet. Esetleg akinek van valami tippje, tanácsa, örömmel fogadom.

Címkék: spekuláció

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr321184517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LevBizkit 2009.06.14. 17:46:07

Talán egy ott tébláboló televíziós mellé beállsz egy ceruzával és egy papírral,aztán szépen az épp arra járó bandatagra lecsapsz és kérdezel a blog nevében.A média keselyűket kell követni,aztán úgyis közel kerülsz előbb utóbb hozzájuk

Abri55 2009.06.14. 17:48:29

Szerintem semmi gond nem lenne ezzel, valószínűleg tényleg a Bizkit menedzsmenttel kell beszélni erről, hogy egyáltalán vállalják-e mivel valószínűleg lesz még ott egy-két konkurencia, ha mondhatom így, akik szintén szeretnének egy 10-15 perces interjút készíteni a srácokkal! Szerintem ezt még a Volt-os rendezővel is le kéne zsírozni, mert ha becsusszan még egy ilyen kis beszélgetés, akkor csúszik a programterv! Én ezt nem tudom pontosan, én csak így gondolkozom! Azt tanácsolom neked hogy kérdezd ezt profiktól! Írj a Volt-nak egy e-mailt nagy gond nem lehet belőle!

Gobiakos 2009.06.14. 17:49:18

Szerintem a Volt feszt szervezőségével is egyeztethetnél ez ügyben, tuti, hogy az ő kezük is elér valameddig ezzel kapcsolatban. Persze ez (is) csak egy ötlet.

freddyD 2009.06.14. 17:51:23

Írtam nekik e-maileket, de állandóan visszaköpi leveleimet :(

BizKoRn 2009.06.14. 18:01:43

van1 ismerösöm aki tavaly csinált interjut a KoRn-al Volton!irtam neki hogy segitsen hogy megy ez kivel kell beszélni majd ha kapok választ lököm az infokat!

de az tuti h ne is számolj ilyenekkel mint itt olvasom h 15perc!hát hol élsz te Adri55 :) ha 7 percet kapsz kurva szerencsésnek mondhatod magad de mivel te "csak" 1 blog vezetö vagy vagy nem is tudom mi ez ,igy 5perc lehet a max szerintem!vagy csak pár gyors kérdés

xcT` 2009.06.14. 18:29:01

én támogatom az ötletet de 5 percnel szerintem se lesz több, amugy szerintem a Voltnak kell irni e-mailt

gosford 2009.06.14. 18:46:20

pár gyors kérdésre szerintem simán válaszolnak, egyébként nagyjából majdhogynem esélytelen a dolog :|

Csődör Johnny 2009.06.14. 19:42:11

velvet.hu/blogok/gumicukor/2009/06/14/iggy_pop_leszarozta_a_limp_bizkitet/

valaki nagyon féltékeny valaki sikerére?:D pedig iggy is volt nagy egyszer, méltóságot meg kéne öriznie azért

BizKoRn 2009.06.14. 19:46:50

kösz h belinkelted bár kurvára nem ide tartozott de szánalmas kis ön promo volt az biztos:)

eq (törölt) 2009.06.14. 22:41:25

mi az hogy "kurvára nem ide tartozott..."? Akkor hová írja pontosan?

egyébként jó ötlet, hajrá!

ju offa 2009.06.14. 22:53:01

Iggy Pop kb olyan osstoba mintegy megemésztett csirkeszárny

Iggy Pop "ilyenekből tizenkettő egytucat"
:D:D:D ezt úgykiröhögtem

Iggy Pop az igaiz nulla gyökér,aki kb csak fröcsögni tud,viccen kívül,ő magyaráz a tucatokról közbe ő pont ebbe tartozik,aki csak ugatni tud az elég kevéske.

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2009.06.14. 23:51:27

Ötlet jó kivitelezés kétséges támogatás ez ügyben maximális.Részemről ennyi

ju offa 2009.06.15. 00:15:01

ja igen,én is írok ezzel kapcsolatba,mindenképpen voltot kell ez ügyben meg kereseni,a sajtó akreditációval kapcsolatba.

az ő fesztiváljuk szal ott kell elsősorban kopogtatni.

Abri55 2009.06.15. 09:40:32

Na most nekem tök mind1 hány percről van szó, de a nevem akkor se Adri55:D:D Jah és szerintem kicsit elmentünk a témától! freddyD ötleteket, tanácsokat szeretne, hogy egyáltalán megvalósuljon a dolog, nem pedig arról beszélni hogy konkrétan hány perces lenne a beszélgetés!

gosford 2009.06.15. 10:15:42

@Abri55: csak reálisan vázoltuk fel a dolgokat. semmi baj nincs ezzel. ez sajna így megy, egy interjú nem igazán úgy megy, hogy Józsi a 234. számú ToiToi melletti sátortól odaájul és hello ;D
egyértelmű, hogy van egy sorrend amit a médiumok megkapnak és bizony keményen percre kimérve. ebbe pedig nem csak a Volt, hanem elsősorban a Bizkit menedzsment szól bele, meg a srácok is természetesen.
Én drukkolok Freddynek és nem is azért írtam amit, hogy lehúzzam a lelkesedést, de ilyen ez a biznisz. Külön kéne elkapni őket, közös LBF-es fotózásra vagy ilyesmi, ott ha elmondod h a magyar LBF képviseletében jöttél , úgyis felcsillan a szeme és válaszolni fog. :)

gosford 2009.06.15. 10:16:52

Iggynek és a velvetnek pedig köszönjük, hogy hozták a szokásos színvonalat ;D

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.06.15. 10:52:07

Hogyha lenne egy hivatalos magyar fan klub (mint asszem a lengyeleknél) akkor biztos sikerülne interjút készíteni

freddyD 2009.06.15. 11:00:36

Tetves Volt-nak nem fut rendes e-mail címre,vagy mi van? Minden e-mailemre hibaüzenet jön...

gosford 2009.06.15. 11:06:37

@freddyD: melyikre írtál? sztem dobj vendégkönyvbe egy helpet , hátha tudnak segíteni.

BizKoRn 2009.06.15. 16:28:27

Fred ezt az üzit kaptam neked hát továbitom remélem lehet vele élni

Először is akkreditálni kell a Volt fesztiválra, mint sajtós a www.sziget.hu/dws.php?pageid=281 oldalon jún. 19 ig. Végülis meg lehet próbálni a limpbizkit.uw.hu oldalra hivatkozva. Kis szerencsével kaptok sajtós jegyet. Ha ad a Bizkit sajtótájékoztatót,akkor fel kell rá iratkozni a koncert napján a presseseknél . Ilyenkor a press sátorban az összes médiával együtt lehet tőlük kérdezni, meg fotózni. Nagyobb szerencsével mindenkinek külön-külön interjút adnak, de akkor is csak kb. 5 percet lehet velük dumálni. Szóval próba szerencse

gosford 2009.06.15. 16:43:07

@BizKoRn: nnna ja. ez lett volna a következő amit említettem volna, szorít a határidő. ha összejön, szívesen fényképezek, hehe :)

Hentes21 2009.06.15. 17:28:07

Na én újságíróskodom úgyhogy ha minden jól megy akkor tudok szerezni sajtó akreditációt. De minden esetre valaki az újságból kapni fog úgyhogy ilyen szinten meg van az alap. Tavaly Serj Tankiannal akartam interjút de azt helyszínen kell intézni egy nappal előbb legalább. És elég pörgősek ezek a dolgok. Mindenképp meg kéne próbálni, úgyhogy amint tudok valami konkrétat akkor jelzem és akkor összeállítjuk a top10 kérdésünket:)
süti beállítások módosítása