HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

10 perces Dortmund összeállítás

freddyD 2009.06.11. 21:02

Címkék: élő comeback

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr831179762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2009.06.11. 21:58:38

a német közönség remek.

Scabee 2009.06.12. 02:06:30

ide folytatom:
csak én lepődtem meg, engem lehet szidni.
más előadni a számodat amit 20millioszor játszottál és más egy színházi darab. kicsit talán a színházi nehezebb lehet:D

mellesleg itthoni előadók közül sem láttam még senkit használni ilyet.
lehet nem gáz, de felesleges. én akkoris annak tartom.
mindenki hibázik. azon nem múlik. persze nézhetjük a másik oldaláról is ha ott van akkor meg max tényleg a végén egyszer pont odapillant. bár ha épp stagediving szerűség van akkor baszhatja:D
süti beállítások módosítása