HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

LB életút : New Old Songs

freddyD 2009.06.06. 17:13

Gobiakos folytatta beszámolóit az eddigi albumokról. Ezúttal a nem valami kedvelt "New Old Songs" remixalbum következett. Ha érdekel, mit gondol róla, itt elolvashatod

Én rövid véleményem: Van rajta 3-4 jó szám (Faith, Counterfeit (ez nagyon állat!!), Re-Arranged meg talán a William Orbit féle My Way) de többnyire elég idegen tőlem ez az egész. Technósított Rollin... Hát ja... Kell ez nekem? Meg vagy 4 féle My way... Mit mondjak erre? Tudtam volna élni nélküle is. Attól függetlenül megvettem, bár már akkor voltak fenntartásaim.

Címkék: rajongók

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr391167663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ju offa 2009.06.06. 17:52:38

jaja én is megvettem,és ezt akkor adták ki mikor wes a banda otthagyása után történő káosz idő szak volt,pedig tervezték hogy chocolate starfish után kiadnak egy folytatását..

ehelyett kaptunk egy albumot sok közreműködővel és gyenge színvonallal.

middlefinger 2009.06.06. 19:17:33

hát ez a LP(lengyelpiac)...azt se tudják már mit kezdjenek magukkal...soha nem szívleltem őket, erröl nem tehetek. :-) amúgy egy kis boldogság: www.youtube.com/watch?v=P_Un313Wmr8


ha esetleg valaki nem látta volna még. :-)

freddyD 2009.06.07. 17:12:28

@Bandi1.2: Ha minden igaz nem annak fogják hívni

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.06.07. 21:22:15

@middlefinger: ez a videó XXDDD amúgy pont ez a kedvenc számom az Iron Maidentől

ju offa 2009.06.07. 22:36:56

tut part 2 valszeg azért nem mert ez az időszak ami most van tök másról szól mint ami anno volt a tut1 idején,a folytatás ütem megszakítás nélkül szokás csinálni,azóta megint el telt nem kevés idő,tökmás érzelmi állapotba vannak.fred se hiszem hogy megint prágáb fog menni szürke hangulat teremtése miatt. :D

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.06.08. 15:26:51

Nem lhet h a turné neve lesz az új album címe is (ez a villásreggelis dolog)

NOS-hoz hozzáfűzve az utcsó szám My Way (Pistols' Dancehall Dub) remix az egy akkora szar meg a 7 perces számban van kb. 5 másodpercnyi szöveg a My Way-ből ...

¨°º¤ø„¸LB_Boy¸„ø¤º°¨ 2009.06.11. 16:17:25

Kövezzetek meg, de én a Fait/Famet is csippantom! :D

@The Glue: Én is pont ezen törtem a fejem...
süti beállítások módosítása