HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Fred üzent a szállodából

freddyD 2009.05.28. 09:36

Fred két videót is felrakott a tegnapi koncert után, ahol különböző dolgokról beszél.

- Hamarosan indul az lb.com-os merch részleg (remélem VOLT-osok nem fognak erre szorulni)
- Ahogy korábban itt már olvashattátok, pár dal bekerül a Rock Band játékbe és megemlíti az UFC fellépést is
- Lesz saját tervezésű New Era sapka kollekciója
- Nagyon hálás a rajongóknak, jobban élvezik az eddigi turnét mint bármely mást
- Alig várja, hogy hallhassuk az új albumot (Mi is)
 

Címkék: fred

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr361148367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2009.05.28. 10:26:43

ja Kerrangról is dumált, sőt délután koncert előtt is fent volt chaten, a központi gondja az volt, hogy megint kibasztak velünk, a mi gondunk meg az volt, hogy bassza meg a Kerrang. ;D Mondjuk nem hittem a szememnek hogy egy Live-ba csöppentem, úgyhogy tátott szájjal meg füllel hallgattam mit mond. Hehe.

eq (törölt) 2009.05.28. 10:53:57

Ok, megtört a jég - mocskosul kezdek izgulni, amikor ilyen felvételeket látok! Az az igazság, hogy baszottul várom már, úgyhogy ma meg is veszem a jegyeket, de nem a Voltra, hanem Prágába az O2 arénába. Tavaly nagyon csúnyán elkúrták a Cypress Hill élményt a "Voltosok" - technikailag, szarul is szólt. Ilyen apropónál inkább biztosra megyek, de a döntő ok, inkább a "rövidített fesztiválos lista"... Nekem kell a Truth NA!

gosford 2009.05.28. 11:37:20

@eq: egyébként szívesebben mennék én is volt helyett másfelé, de asszem nagyjából egyedül lennék ami nem igazán jó élmény.;D

BizKoRn 2009.05.28. 11:54:23

gosford : beszélj Nelzonnal ö is Novára megy Volt helyett!

Eq: Tavaly nekem is nagyon csúnyán elkúrták a Cypress Hill élményt a "Voltosok" - technikailag, szarul is szólt. Ilyen apropónál inkább biztosra mennék, de a döntő ok, inkább a "rövidített fesztiválos lista"... Nekem is kell a Truth!
de én megmaradok a Volt-nál ez van!
tegnap meg is vettem rá a jegyeket

nookie95 2009.05.28. 11:55:33

én a cd-t, a new era kollekcióját, és azt hogy idejöjjenek nagyon várom

gosford 2009.05.28. 12:28:31

@BizKoRn: mán mindegy, voltra megvettem beugrót. ;D többre most így már nincs keretem, fakk.

Gabehun · http://webprobaweb.extra.hu 2009.05.28. 14:20:01

Mivel nagy baseball sapka rajongó és gyűjtő vagyok így én is a new era kollectet várom a legjobban nameg az új album új materrel meg új dalokkal.Amúgy a ti oldalatok mikor lesz kész?És nem ez a blog rész hanem a fő fő limpbizkit.uw.hu

Gabehun · http://webprobaweb.extra.hu 2009.05.28. 14:55:10

Egy kis Russia bizkit feeling:

Faith: http://www.youtube.com/watch?v=_hftk9fbGm0
Hot Dog: http://www.youtube.com/watch?v=3gKNpC79_9c&feature=channel
My generation: http://www.youtube.com/watch?v=LKM09AiCDg0&feature=channel
Behind blue eyes (részlet): www.youtube.com/watch?v=FENj4POY7Sc&feature=channel

freddyD 2009.05.28. 16:04:11

@Gabehun: Nem tudom, nekem ahhoz nincs közöm. Ezt önállóan működtetem

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.05.28. 16:21:50

Hát akkor lenne fura ha ő nem várná az új albumát

eq (törölt) 2009.05.28. 18:34:09

Mondjuk a Volt mellett az szól, hogy idén lesz még 1-2 fasza előadó a Limpen kívül is (pl.Deliquent Habits).

BizKoRn, 2001-ben te is elmentél bécsig :D. Voltunk ezzel még így egy páran...

BizKoRn 2009.05.28. 19:03:53

én emlékszem is rád:)mármint utolag!
Deliquent Habits-ot én is meglesem

Hentes21 2009.05.28. 19:39:41

Jó lesz a VOLTon. Jó banda nem tud szarul játszani, és az csak egy jó banda, nem a LIMP BIZKIT!!!!:D:D:D fasza lesz nem kell parázni. O2-n én is gondolkoztam, de akkor a NIN-ről le kéne mondani, és sajna a bőség zavara döntéseket szül..:)

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.05.28. 22:17:01

@Hentes21: jaja, elsején meg Dream Theater van a sportarénában... akkor már miért nem képesek a Voltra jönni?? na mindegy, még nem tudom mik lesznek elsején a Volton

eq (törölt) 2009.05.28. 22:53:33

@BizKoRn:

jaja, a KaZaa-n töltöttem rólad a Nookie (Live Rock Im Park '01-es) vidit :D. Aztán elkezdtünk dumálni és kiderült, hogy mind2-en ott voltunk, sőt - nektek be is intettek, mikor leszálltak a buszról. Emlékszem majd meg b@szódtam az irigységtől. :D
Amúgy a '04-es BIG találkakor is találkozott a tekintetünk, mert megmaradt az ARC/od. Na meg a legendás fotósorozatok az aréna előtt...

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2009.05.28. 23:39:07

@freddyD: @Gabehun:
Az limpbizkit.uw.hu-t én regeltem be hogy ne vesszen el. Maga az oldal kész is egyébként, viszont az új UW rendszere baromi rossz, tulajdonképpen semmilyen normális php scriptet nem enged / nem tud futtatni. Úgyhogy nem várható limpbizkit.uw.hu .

Viszont mit szólnátok egy limpbizkit.hu -hoz esetleg? FreddyD, benne lennél egy ilyen közös dologban?

Gabehun · http://webprobaweb.extra.hu 2009.05.29. 01:03:41

Mivel a szerény véleményem az hogy a limpbizkit.uw.hu volt Magyarország úgymond legnagyobb rajongói oldala így naná hogy jó ötletnek tartom személy szerint hogy ez is legyen a nem hivatalos vagy hivatalos Limp Bizkit magyar rajongói oldal.Tehát részemről zöld jelzés.

BizKoRn 2009.05.29. 13:49:27

eq : én totál emlékszem rád a koncert elötti találkozobol bár nem beszéltünk de az arcod elöttem van:)

freddyD 2009.05.29. 14:07:18

@GapingSoul: Nézd, én semmi jónak nem vagyok elrontója, de nekem ez a blogos megoldás fekszik a legjobban. Blog.hu-t ezalatt a 2,5 év alatt megtanultam használni, máshoz elég hülye vagyok, sajnos tapasztalatból mondom.

Egy blog.hu-s oldalt is elég keményem fel lehet turbózni (lásd pl. reakcio.blog.hu/ ), csak ehhez nincs már tudásom, se energiám.

Úgy vagyok vele, hogy én magyar információs "hírközpontot" akartam létrehozni, ami szerintem sikerült. Komolyabb funkciókat úgyis máshol elérik azok, akiket érdekel.

Mit terveznél egy önálló oldallal?

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.05.29. 14:45:05

lapunk.hu-n esetleg lehetne oldalt nyitni me azt még kezelni is könnyű (vagyis nekem is megy)

eq (törölt) 2009.05.29. 16:16:23

@BizKoRn:
dettó. Megjelentél nagy csendben, erre valaki mögöttem beköpte: "BizKoRn". Kár, hogy nem dumáltunk többet... AND1-al ugyan ez volt a helyzet, de gulyóékkal meg a győriekkel jól elvoltunk! Imádtam az uw.hu-s időszakot, a Fórumokat meg minden velejáróját + a szerb gyereket is *mos :D.

BizKoRn 2009.05.29. 18:34:45

én is birtam mindenkit:)legtöbbet Nelzonnal és And és Angyalkával meg wesbuzival dumáltam de ezek már nem is Bizkitesek:)
sebaj
jo h rátaláltunk erre az oldalra is!
kiváncsi leszek Volt-on leszz e valami közös vagy csak megy mindenki amerre lát:)

eq (törölt) 2009.05.29. 19:13:50

Nanana!
- And1 - egész keményen nyomja (és még tetszik is), viszont élőben 1 mondatot nem váltottunk.
- Wesbuzi - nekünk nem volt hajlandó mexólalni, sajnáltam is.
- *mos - egy hajszál választott el, pedig rá is nagyon kíváncsi voltam, csak ő késve érkezett, de állítólag látott minket (!).
- RedBull/freddust (Győriek) - főleg velük töltöttük azt a bizonyos márciusi délutánt.
- Gulyóék - pár mondat meg kézfogás. (Törött lábakkal szegény :D)

- FreddyD - meg csak később jött az uw.-ra, akkor meg már én nem voltam, de néha olvastam a kommentjeit. Sok vitának ő írta a leg lényegretörőbb hozzászólásait.

eq - '04 év végétől '06 év végig egy limp bizkit tribute-ben gitározott, aztán azóta kismillió zenei irányon átrágta magát és a mai napig tovább zenél - róla elég ennyit tudni... :DDD

BizKoRn 2009.05.29. 19:48:33

látom felejtehtetlen volt neked is az a nap:)
nem ugyan abban a bandában nyomoltunk de nem baj mert a közös kedvenc akkor is a Bizkit:)

gosford 2009.05.29. 20:21:27

@BizKoRn: szvsz jó lenne együtt bandázni :)
süti beállítások módosítása