HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Úgy néz ki, törlik a Truth-t

freddyD 2009.05.21. 19:15

Több forrás is olyat közölt (Fred beszélgetett emberekkel koncert után), hogy a Truth úgy néz ki. le lesz cserélve az Eat you alive-ra. Fred nem volt megelégedve a hangzással, valamint a fesztiválokra eleve a populárisabb számaikkal készülnek.

Valóban kicsit furán hangzott élőben, de szerintem egyáltalán nem volt vészes. Sőt, Lee "Fight" bejátszásai kifejezetten tetszettek.

Nagyon sajnálnám, ha nekünk nem jutnának eldugott kincsek (Counterfeit, Truth), de ez majd akkor kiderül. Illetve figyeljük a mai setlistet, hátha már ma is előjön egy kis kannibalizmus.

Címkék: spekuláció

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr661136091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BizKoRn 2009.05.21. 19:52:47

én nagyon sajnálnám ha lekerülne de valahogy éreztem:(
ide ezt nem hozzák el szerintem és lehet a boilert sem!de ne legyen igazam

LalooBiz 2009.05.21. 21:07:34

Ez egy rossz hír a rajongóknak.

Amit youtube-on hallottam és láttam a Truth koncert verziójából az piszok jó volt, szerintem

Sőt, talán veri az album verziót is. Ez a hangzás nekem kifejezetten tetszett.

De várom már őket idehaza :)

Gobiakos 2009.05.21. 21:11:25

A ma esti show-val kapcsolatban: vajon Wes ma már más jakóban lesz vagy marad a "fehér punk piros rúzzsal" verziónál?

gosford 2009.05.21. 21:43:10

ónemár, az egyik kedvenc nótám.

gosford 2009.05.21. 21:46:52

@Gobiakos: remélem mást is bevet, imádom a hibbantságát :DDD

Scabee 2009.05.21. 22:56:27

ez nem fehér punk piros rúzzsal hanem joker.

chuwby 2009.06.07. 17:27:12

De kár,hogy már nem játszák a Truth-ot.Jobb volt a koncertfelvételen Fred hangja. Unquestionable Truth-ról pár számot majd még remélem játszanak azért Volton.
süti beállítások módosítása