HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Hírek: Sok dolog egyszerre

freddyD 2009.01.17. 13:02

Így van az, ha eddig készenlétben voltam, hátha jön valami hír, azt semmi. Most meg szép nyugisan törődök más dolgokkal, otthon sem voltam, erre tessék.

Hír 1:

Wes állítólag visszatér. Tudom, hogy sokan örülnek ennek én speciel rohadtul nem. Ez egy szánalmas bohózat, amivel mindenki lejáratja magát. Mindennyian tudjuk, mi lenne az egészből, ha visszatér és ezt még egyszer nem éli túl a banda. Marhára nem örülök neki, remélem egy nagy kacsa az egész. Részletek itt

Hír 2:

Megújult a limpbizkit.com . Igaz, ugyanolyan semmilyen mint a graffitis volt, de most lehet találgatni, hogy ki kicsoda.

Hír 3:

Megújult a myspace profiljuk is

Címkék: hír

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr22883394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BizKoRn 2009.01.17. 13:22:37

én is örülnék ujjj gitárosnak de ha Wes viszza jön akkor ez van!
majd kiderül mi leszzz belöle!
LB.com most is 1fos de legalább uj:)
lehet csak megfiezettek egy grafikus tervezöt csináljon ujjjjat belöle mer hir semmi sincs benne!
az a baj h a Bizki háza táján már ilyen aproságoknak is örülni kell

freddyD 2009.01.17. 13:31:41

Engem az nyugtalanít, hogy az lb.com-os rajzok nagyon Wes-esek...

Egyszerűen nem bírom felfogni, hogyan jut Fred és Wes eszébe egyáltalán, hogy újra összeálljanak? Wesnek hogy van ehhez pofája, hogy 2008-ban mást sem csinált, mint a Bizkitbe rúgott, a fanokat sértegette meg hogy mennyire nem szeretett ott lenni. Erre...
És Fred meg láthatóan olyan sötét, hogy egyszerűen semmit sem tanul...

Ez már a hagyadig visszatérése lenne? A harmadik? Mi ez, óvoda?

Hentes21 2009.01.17. 13:39:04

Teljesen egyértelmű volt hogy Wes visszajön. Egy elviselhetetlen alak, de a Limp Bizkit csak vele működőképes. Az egész zene egy olyan gyűlöletre épül ami nélküle egyszerűen nem tud olyan lenni mint amilyen. Egy ilyen ember, de a BLB albumon sok szövegben utal is arra, hogy őt ez a feszült helyzet inspirálja.

Én örülök neki, és talán akkor még egyszer az életben mégis látom Wes-el élőben a bandát:)

BizKoRn 2009.01.17. 14:51:59

én meg másodszor:)de én nem örülök neki!találjanak helyette valaki mást aki inspirálni is tudja öket és felölem gyülölhetnek bárkit vagy magukat csak tegyenek mindent ugy ahogy régen!
de ez csak álom 1enlöre!lehet viszza jön lehet nem de a lényeg h CSINÁLJANAK MÁR VALAMIT!

Limpeti 2009.01.17. 15:35:09

Szerintem kár szidni Wes-t. Ne feledjétek el, amikor rajongtunk érte, rengeteget adott nekünk a zenéjével. Ezt mi soha nem foglyuk tudni viszonozni. Kibaszott nagy gitáros, arc, és lehet, hogy egy nagy gyopár néha, de nélküle meghal a bizkit. Szerintem is az, de mégis hiányzik a zenéje. Ő egy hiányzó láncszem, ami nélkül nem megy a gépezet. Mi is csak találgatunk, nem tudjuk mi volt a háttérbe, nem ismerjük őket igazán..

Esélytelen, hogy találjanak egy új gitárost, nem is találnak. Egyszerűen senki nem érzi a bizkit feelinget, senki nem fog tudni beilleszkedni és átvenni Wes helyét.

Szerintem legbelül mind az öten érzik, hogy hiányzik a banda, család, siker, és csak együtt lehetnek sikeresek. Hiába próbálnak külön utakat járni, nem megy. Wes se tud mit kezdeni a banda nélkül, BLB jó volt, de rajtunk kívül a kutyát se érdekelte..

Talán kellett ez a sok szarság, szünet, hogy rájöjjenek a dolgokra...

BizKoRn 2009.01.17. 15:49:51

nem értek1et veled de lehet h tök igazad van ez a szép az egészben:)
és még az sincs köbe vésve h 1eltalán viszza jönne

Scabee 2009.01.17. 16:07:00

1.
ezek tényleg weses rajzok

2.
a lehet találgatni ki kicsodára reagálva + h. tényleg csak pletyka-e az egész:

a jobboldali figurának vagy egyedül fekete szeme... ergo.. :D

Szerintem is röhejes ez az egész amit művelnek, de Wes nélkül nincs Limp Bizkit.
RMV más volt. lehet jó volt de más.

Én örülnék ha kijuthatnék egy bizkit koncertre weses felállásban. a BP-ire azért nem mentem mert nem ő volt a gitáros. nekem nélküle nem az a banda ami.

Scabee 2009.01.17. 16:17:32

ahogy ezt olvastam a myspacen, valahogy a másik, szkeptikus énem nagyon bólogatott ott belül... egy utlolsó esély... ennyi kijár azt cső.


I'm sick of this Wes Borland shit. His hearts not in it. Why would they want him back after everything thats happened. He's a Counterfeit. He just wants the money. Black Light Burns didn't blow, so, once again, its back to Limp Bizkit.

You can't just come and go as you please Wes, make your fucking mind up so we can see the band that spoke for a generation up and running again.

It's because of him that the downfall of Limp Bizkit came about in the first place. Because of him, everything fucked up.

freddyD 2009.01.17. 19:08:25

@LimPeti: Azt szerintem nem vonja senki kétségbe, hogy Wes Borland egy kurva jó gitáros.
De ő sem pótolhatatlan.

Ha a Bizkit tényleg komolyan gondolná, szerezhetnének simán új gitárost is, ebben biztos vagyok.

Nem tudjuk persze a teljes háttérsztorit, de azt annál jobban láttuk, hogy az ő díváskodásával a banda kétszer is olyan mélypontra süllyedt, hogy a megmaradt maradák pár rajongó is már lassan átállt gúnyba.

Egy hatalmas cirkusz lett az egészből, ahol kiszámíthatatlan döntéseket láthatunk újra és újra

lars 2009.01.17. 19:16:47

Egyet értek ezzel...Miért nem volt jó Mike Smith?hö?

Csődör Johnny 2009.01.17. 22:07:55

szerintem nem wes az a képen, hanem az a evanescencés tag, vagy ki, aki a kezdetek kezdetén is gitározott már a limp bizkitben

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.01.17. 22:57:48

Szerintem Mike is nagyon jó volt, de teljesen más irányba vitte el a bandát. Nem mintha baj lenne, nagyon tetszett a RMV, de ez nem az igazi Limp Bizkit volt. Evanescence nagyon bejön, úgyhogy bírnám, ha Terry lenne a gitáros, bár az is remek ha Wes jön vissza, mert enyhén szólva nagyon jó gitáros, csak elég szemét.

nookie 2009.01.17. 23:10:09

1szerintem másik gitáros ki van zárva.
2wes nélkül a bizkit nem limp. amit mike csinált az picsafüst volt nem volt jó zenéjük mint wes idejében ezt be kell látni...
3szerintem fredel útálják 1mást de nem
tudnak 1más nélkül jó zenét csinálni.
4szerintem pletyka és a hónlapot csak azért csinálták meg h végre történjen vmi mert hát eléggé nagy nyomást tesznek rájuk a fanok.(de remélem tévedek..:);))

FFZoli 2009.01.17. 23:33:25

Wes technikás gitáros, és egyedülálló ember. Kicsit különc, kicsit mindig többet akar, de valahogy nem megy neki. A "szóló" (Bizkiten kívüli) projektjei sosem jöttek össze, mert nem tudott olyan zenét játszani, amiben úgymond kiélheti magát. Ő akkor igazán jó, amikor szereti amit csinál.

Szóval, szerintem már Wes is beletörődött, hogy neki a Bizkit az igazi bandája. Épp azért hiszem ezt, mert nem óvodások.

Bár ez a Scabee féle utólsó esélyes elmélet is helytálló lehet.

chuwby 2009.01.18. 00:04:14

remélem a hír igaz!és ha igen akkor még egyszer ne,hogy le lépjen!De ha kamu a hír akkor legyen a gitáros ,mike!

freddyD 2009.01.18. 00:18:47

Wes jó gitáros, de mint ember megbukott.

Büszkesége nem lehet sok, különben ilyen nyilatkozatok után amit tett, nem tért volna vissza.
Csak hát...$$$

De ismétlem emberek, amíg nem kaptunk 100%-os HIVATALOS megerősítést, ezek még csak találgatások.

Anno Terry Balsamos híreknél,fotóknál is már mindenki elkönyvelte, hogy ő lesz az, erre tessék.
Nagyon kíváncsi leszek, hogyan folytatódik ez a szappanopera

Csődör Johnny 2009.01.18. 09:52:44

wes visszatérése tipp mellett szoljon hogy az uj myspaces meg limpbizkit.com-os grafikák teljesen "wes-esek", söt biztos vagyok benne hogy ő csinálta... ha nem akkor valaki nagyon jol utánozza

BizKoRn 2009.01.18. 12:42:53

Nagyon kíváncsi leszek, hogyan folytatódik ez a szappanopera de remélem már a végét járja és a befejezö részben minden kiderül mert ez már lassan kezd sok lenni!

chuwby 2009.01.18. 13:09:50

szerintem ha Wes valóban visszajön akkor sokkal komolyabb zenét fognak játszani majd!
süti beállítások módosítása