HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Tudtad?

freddyD 2009.01.14. 10:09

Tudtad, hogy a Kerrang magazin megbízásából, brit bandák elvállaltak különféle rockbandák számainak feldolgozását? Egy "Blackout" nevű walesi(?) banda konkrétan kiválasztotta a My Generationt. Valahogy így hangzik 

Címkék: tudtad

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr74876599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BizKoRn 2009.01.14. 17:23:28

nem tudtam de kösz:)
jol sikerült szerintem

dafi723 2009.01.14. 19:46:10

hát ha a videó alatt lévő személyek a banda tagjai akkor inkább hallgatom a arégi jól bevált My Generationt! ez a " Blackout" style nem jön be... se a szőke énekes

Daved · http://buxevo.com/hu 2009.01.15. 19:58:49

Ez a Blackout elég gyengécske.

FxS 2009.07.13. 20:41:12

Nem tudom ezzel kapcsolatban van-e barmilyen cikk, de nem lattam es ez all a temahoz a legkozelebb. Szoval: nem csak ez az egy feldolgozas letezik am... 2004ben kiadtak egy "A Tibute to Limp Bizkit" cimu albumot, ami fogalmam sincs mar, hogy honnan van nekem meg. Akit erdekel annak mp3ban atkuldhetem. Eleg gyenge kis album, de van 2 kifejezetten jo feldolgozas rajta.

Raadasul meg tavaly olvastam valahol, hogy a String Quartet is tervez egy Limp Bizkit-es albumot (Bteak Stuff mar valahol letezik a neten); az lenne az igazan erdekes.
süti beállítások módosítása