HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Ritka "Re-Arranged" felvétel!

freddyD 2008.12.11. 10:24

Ezt sem ismertem eddig! 

Címkék: ritka élő

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr82814485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BizKoRn 2008.12.11. 14:57:47

ja tegnap nyomult Fred a Hause-ban meg az itélet nap ban is benne volt a hangja:)
meg van már FreddyD?felvettem de sajna nem tudom ide varázsolni!itélet napban van KoRn -is:)
meg Guns is na mind1!
képekkel mi leszz FreddyD?

BizKoRn 2008.12.11. 15:37:19

jo ez a video kösz!az elején nem szol a miki azthittem földhöz baszza:)
de mi az a gomb amit állandoan nyomogat a lábával?közönség elég gázosnak tünik innen nézve:)pozer gecik mind1szálig

freddyD 2008.12.11. 17:47:39

Képeket elküldöm neked, de ide nincs miért kirakni. Te rajta vagy?

Hentes21 2008.12.11. 18:32:52

effekt, deleyt nyomja be

* mino 2008.12.11. 22:39:30

köszi a vidit nem láttam még. egyik kedvenc számom pedig. imádom ahogy wes zúzza a végét:D
bizkorn: bekapcsolja a delay effektet (visszhang hatás)
amúgy valamelyik képen én is rajtavagyok nekem is elküldhetnéd őket freddy:)
süti beállítások módosítása