HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Limp Bizkit - Bittersweet Home

freddyD 2008.09.23. 10:52

Amikor 2005-ben a lemezkiadó kényszerére kiadták a "Greatest Hitz" lemezt, volt rajta három eddig nem hallott dal. Egyikhez egy nagyon nosztalgikus videó is készült. A dal szerintem fantasztikus, igazából egy remake 2 dalból. Egyszer a "Home Sweet Home" és a "Bittersweet Symphony". Szerintem minden zenében jártas ember ismeri az eredetiket.

Talán sokat nem ismerik a dalt, ezért gondoltam megosztom veletek. Sokáig ez volt az egyetlen új dal, amit a bandától hallhattunk

Címkék: ritka greatest hitz

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr99677229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HardRic 2008.09.23. 15:54:00

sütikaraj a blog. be is raktam könyvjelzőnek. remélem lesz új album mert az eddigieket már mind meghallgattam 1 rakatszor.
süti beállítások módosítása