HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Interjú: Fred Durst @ Chelsea Lately

freddyD 2011.06.15. 21:34

Nem tudom miért pont a legaljasabb esti show-ban lépett fel, de azért örüljünk neki. Remélem azért majd tud beszélni valamikor pár nívósabb műsorvezetővel is

 

Címkék: interjú fred

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr532987340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GoldenPuffs 2011.06.15. 21:47:56

1. jobb lessz ha mihamarabb megtanulok egy beszélgetés szintü angolt .. legalább értem miröl beszélnek meg minn nevetnek (de tényleg már terveztem is és eddig is elégjól megy az angol csak hát beszélgetés szinten nem )
2. ez a legaljasabb esti show? (nem ismerem őket)
3. ahogy észre vettem a cd hátuljára nincs semmi se nyomva vagy csak direkt letakarták :) bár az utobbi hihetöbb :D

ASDani 2011.06.15. 22:40:23

Háááááááááá visszatért a régi styleba! nagyon kemény. nemtudom mikor láttam utoljára így. nagyon komoly.
festi a szakállát FTW!!!!! :D pajesz mondjuk nincs de mind1 jó formában van:)

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2011.06.16. 01:06:57

Nekem tetszett, jókat mosolyogtam rajta. Jó lenne, ha a legalja show nálunk ilyen lenne.
süti beállítások módosítása