HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

1 óra szánalom interjúnak álcázva

freddyD 2010.12.16. 07:51

Tudtam, hogy sokat fogok utazgatni, úgyhogy tegnap letöltöttem ezt a podcast-et, ahol Fred volt a vendég. Sejtettem, hogy eget rengető infókat nem fogok megtudni, de hogy egy ekkora moslékot kapok tálalva, az még engem is megdöbbentett. Minderről nem is Fred tehetett, hanem ez a műsorvezető (állítólag komikus?!?) egy akkora rakás szerencsétlenség, hogy bámulatos, kik vezethetnek műsorokat.

Ha nagyon mazochisták vagytok, itt letölthetitek (a link csak 1 betűt érdemel), de figyelmeztetlek benneteket, hogy zavarbaejtően homoerotikus a beszélgetés, kínos (nem) burkolt reklámok vannak elhelyezve csak úgy bele a beszélgetésbe és úgy egyáltalán moslék volt az egész. Ha szeretitek a bizarr szarságokat és az olyan infókat, amelyeket nem akatatok soha tudni (pl miért csöpög Frednél a pisa, mikor sárgát dob) akkor hajrá.

Bizkit is párszor szóba került, Fred azt mondta, hogy az album 95%-ban kész van (lehet véletlenül letöröltek pár dalt, ugyebár az album a nyáron már kész volt) és a megfelelő pillanatra várnak, hogy mikor jelenjen meg.

Címkék: interjú

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr412519000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FxS 2010.12.16. 11:12:23

annak ellenere, hogy a musorvezeto idonkent valoban idegesito, helyenkent tudtam nevetni ezen az interjun, ahogy a Tom Green-es musoron is
&
Ustreamen vegre eloszor fel is vett valamit Fred:
www.ustream.tv/recorded/11461302
hollyweirdkent tette fel, de nekem a Ready to Go mellektermekenek hallatszik

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.12.16. 13:34:13

kíváncsi vagyok hogy a limp bizkit album vagy a diablo3 jelenik meg elöbb... kb mindekttő "kész van csak még nem adjuk ki" állapotban van....

OpRATom 2010.12.16. 16:14:17

www.rtlklub.hu/dalverseny/5881_snailgardn_-_persecuted_koncert_verzio

Bocsi a reklámért. Szeretnélek megkérni minden kedves kommentelőt, hogy szavazzon a zenekaromra az X-faktor dalverseny rovatában. Regelni kell, de csak 2 perc az egész. Láthatóak voltunk az egyik adásban is. Előre is köszi. Tom

OpRATom 2010.12.16. 17:11:00

igen mi vagyunk:D én a basszeros vagyok:D

NY124 · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.12.16. 17:41:53

@FxS: not bááád not báád, már amennyit kivettem belőle a recsegés és ropogás közepett.

TheSmith 2010.12.17. 17:47:53

@OpRATom: Rohadt jó, nekem nagyon tetszik!! Remélem lesz még!

OpRATom 2010.12.17. 20:44:46

Köszönjük szépen:D Örülünk h. tetszik:D igyekszünk a Nu-metal keretein belül maradni:D és szeretnénk még több számot felvenni:D

FxS 2010.12.19. 00:19:24

www.youtube.com/watch?v=oxpigi85nH0

feiszbukon is erdemes addolni fredet, fogadja az requesteket

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2010.12.19. 00:25:57

Régebben mintha lett volna egy videó ahol Fred épp kijön egy házból és azt mondogatja hogy Kész van...
és beszáll egy verdába.
Azt a videót anno nem annak titulálták még hogy kész van fullosra a lemez?
Mellesleg nem tudom milyen pillanatra várnak a kobrával...de jövőre tuti hogy kijön szerintem, max olyan nyárig, bár igazán jobb ha tippelni se merünk ez ügyben.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.12.19. 18:52:36

@OpRATom: hmmm nem tudom h én hallom-e rosszul,de nekem kihallatszik a számól az LP-től a Figure.09 és a By Myself valamint az egyik (asszem) Korn szám is
ami most éppen nem jut eszembe
süti beállítások módosítása