HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Rollin' két gitárossal

freddyD 2009.08.10. 15:54

Talán egyesek nem is tudják, hogy a híres Crack Addict performansz mellett előadtak a Wrestlemania rendezvényen egy másik dalt is. Márpedig a Rollin'-t. Fasza így két gitárossal, fura most Mike-ot látni így, hogy már West megint megszoktuk.

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem ez a női háttértáncos dolog mindig is rettenetesen zavart és csak egy fölösleges magas labda volt, minden utálónak. Mert erre nem is lehet nagyon mit reagálni azon kívül, hogy jah... Ez tényleg elég gáz.  

Címkék: élő

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr151300629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2009.08.10. 15:55:13

Osakából még nincs semmi épkézláb anyag, úgyhogy addig guruljunk egyet

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.08.10. 16:10:43

Head is jól nyomta
Nrm lenne rossz ha nyomnának ilyen "demó" számokat

krakkói vonat 2009.08.10. 16:24:38

Nekem bejött a női háttértáncozás! ;)

gosford 2009.08.10. 17:27:47

én is kikészültem ettől a táncikától, oké hogy maga a szám sem a legdurvább gyilokmetál, de ehh ;>

bizkitman 2009.08.10. 18:01:21

Szerintem egy WWE-n simán elmennek ilyen táncosok.
Head rulz.

Gobiakos 2009.08.10. 19:20:39

A Rollin'-t is nagyon szeretem, mindemellett nem kirakat-rajongó vagyok - a Limp Bizkit már 10 éve a szívem csücske - de a Crack addict sokkalta jobban lázba hozott ezen a fellépésen, mint most ez a Rollin'... Táncos csajok ide, motoros pankrátor oda... CRACK ADDICT! A mai napig nem tudom nekik megbocsájtani, hogy a RMV-re nem került fel...

freddyD 2009.08.10. 19:38:18

@bizkitman: Csak sajnos rendes turnéjukon is ott voltak :(

@Gobiakos: Crack Addict performansz tényleg nekem is nagyon szivem csücske. Nem voltak sehol, erre BAM! Bele a pofánkba egy ilyen fellépés. Akkor még nem volt Youtube meg ilyenek, emlékszem, hogy én a mellesleg.hu-ról mentettem le modemes internettel.
Nagyon szeretem azt a dalt és a fellépést. Jót tett volna az RMV-nek ha felkerül

bizkitman 2009.08.10. 20:05:14

@Gobiakos: De az a motoros pankrátor nem más mint a The Undertaker!!! :D.
Crack Addict tényleg jobb volt WWE-n.
@freddyD: Igen a turnén már nagyon furcsa:D
süti beállítások módosítása