HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Fred megházasodott

freddyD 2009.07.17. 15:06

Csak ma értem haza pár napi Balaton után, úgyhogy nem nagyon vagyok képben, mi történt a bandával, mindenesetre ezt már sikerült megtalálnom

Cheers to the universe from me and my lovely wife Esther Durst!! We are now one and complete. :o)

freddyD: csl

 Most írhatnám, hogy gratulálok Fred blablabla, de egyrészt úgysem tud magyarul, másrészt 'Fred és a nők' sztorit ismerve nagyon csodálkoznék, ha ez tartós volna ;) 

Persze ne legyen igazam.

Címkék: fred

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr821251558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scabee 2009.07.17. 15:32:37

ugyanmár.
egyrészt már talán társat keres magának és ez a nő sem ugy néz ki mint egy kis kurva aki a pénzre hírnévre felhajtásra pályázik. persze én sem tok semmit, csak én inkább bizakodó vagyok ezúttal :)

gosford 2009.07.17. 15:58:11

szerintem aranyosak együtt, a csaj meg pláne, Fred pedig elég csöpögősen írt róla állandóan úgyhogy szerintem no problemo ;) _bulvár vége_

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2009.07.18. 13:46:43

Én úgy emlékszem, hogy ez a hír már a turné előtt is volt, nem? Sztem ők már házasok egy ideje. Dehát mindegy.

Scabee 2009.07.18. 18:49:09

fiancéja volt eddig csak.
süti beállítások módosítása