HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Vendégszereplés: Eminem ft. Fred Durst - Turn me loose

freddyD 2008.09.27. 06:43

Fred és Eminem jó barátok voltak, azonban nem sokkal ez a dal keletkezése után összevesztek. Így ez a dal sosem került albumra, Eminem saját részét felhasználta egy másik dalhoz. Utána üzengetett még a Bizkitnek, pl a "Without me" dalban, de ők (ahogy illik) nem reagáltak rá. Az összeveszés oka: Eminem akart egy dalt írni, ahol Everlast-et szidalmazza. Ehhez akarta volna Fredet is beszervezni, azonban ő nem volt hajlandó erre. Ugyebár Everlast "DJ Lethal" barátja és korábban együtt voltak a "House of Pain"-ben. Eminemnek ez elég ok volt, hogy megszakítsa a bandával a kapcsolatot, holott sokat köszönhetne nekik. Gondolok itt közös turnékra, amikor a fehér rapper még egy senki volt.

Címkék: vendégszereplés

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr61681347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

killer(sas) 2008.09.27. 07:54:08

naon jó az oldalad (mert én is szeretem a limp bizkitet) bár a kedvencem amit még nem mutatál az a limp bizkit break stuff szerintem folytasd amit csinálsz

freddyD 2008.09.27. 09:09:12

Oldalt meghallgathatod a Break Stuff-ot. Nekem is az a kedvencem.
Majd lesz róla bejegyzés is

tonytough 2008.09.27. 14:34:09

Na végre, hogy csináltál Bizkites oldalt is! A Rage Against the Machine után a Bizkit a legeslegjobb nu-metal banda. Persze jóval emtívíbb, mint az emlegetett RATM, viszont épp ettől olyan jó! 2000 óta a kedvenceim, a Chocolate Starfish album top10-es nálam.

ON: Eminem meg egy senki. Meg a Slipknot is :)

Spiro 2008.09.28. 20:09:53

Nagyon szeretem Limp Bizkitet meg RATM-t is, de Slipknotot is nagyon szívesen hallgatok, sőt szinte többet hallgatom, mint az előbb említetteket... Tudom, hogy Corey Taylor utálja Fredet de leszarom, én szeretem mindkettőjüket. :) De Eminem télleg senki...

tonytough 2008.09.29. 00:08:57

Egy két Slipknot szám nem rossz, de ez a hülye maszkos baromkodás, a sok manír már a nyolcvanas években sablonos volt szerintem.

Repcehüppentő 2008.09.30. 20:40:48

Mindig is az volt a céljuk, hogy mindenféle sztár alűrtől mentesek legyenek és semilyen sablont ne lehessen rájuk húzni... Nem akartak semilyen divatot követni és ez látszik a zenéjükben és a ruházatukban is (Slipknot "kezeslábas" :D). Annyiban adok neked igazat, hogy mindezt amit elmondtam kevésbé tudták tartani az elmúlt néhány évben.
u.i.:a maszkos dolog meg egy korai kis kocenerti baromkodásból származik

Repcehüppentő 2008.09.30. 20:41:29

Ennyit se kommenteltem még :D

Snatch0101 2008.10.21. 01:38:51

hali
rem megkapod amit írtam:D eminem - bizkites dologhoz csak annyi hogy nem teljesen az volt az indok amit írsz:) hanem amit DJ Lethal mondott ...na de te is tudsz angolul:D

itt egy link:
www.youtube.com/watch?v=8b1cYeBJTB8&feature=related


am férre ne érts LP jó kis banda meg is fogtam fred karját amikor bemászott a tömegbe a pesti koncerten:D szal minden ok velük csak birom em-et is:D

további legjobbakat

freddyD 2008.10.21. 09:14:21

Ismerem a videót, de mondjuk ez csak Eminem verziója. Lehet, hogy a másik oldal másképp látja.
De mondjuk igazad van, ezt is be kellett volna raknom.

Snatch0101 2008.10.21. 12:41:18

oh kösz a gyors választ:)

Snatch0101 2008.10.21. 12:44:36

am te voltál jó pár éve koncertjükön BS-ben vagy Papp Laci vagy fene tudja mi volt akkor már/még a neve a stadionnak:D arról nincs valami videód véletlen? régóta keresem me elég vad LP buli volt, de sehol semmi videó róla :( szép napot mára

freddyD 2008.10.21. 13:29:19

Jaja, persze hogy voltam. Első sor :)
Videóról nem tudok... Tv2 elvileg kinn volt, de felvételt róla nem láttam egy másodpercet sem.
Képek vannak csak

Snatch0101 2008.10.21. 14:58:08

kár érte:( elnosztalgiáztam volna rajta pedig:) tyűha első sor?:D mázlista..jaa várjunk csak :O most hogy így mondod emlékszem is rád:D Volt az első sorban egy ninja jelmezes srác egy NY-s fullcap-el a fején:D csak nem ....?:D
süti beállítások módosítása