HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Lethal visszatért a bandába

freddyD 2018.03.17. 19:25

Pont egy hete otthonról dolgoztam és keresgéltem valami háttérzenét, amikor kezembe került a 2009-es Rock Am Ring fellépésük, amit felvettem a TV-ből és kiírtam DVD-re. Egy jó ideje nem hallgattam, de arra emlékeztem, hogy igencsak tetszetős volt a performanszuk. Az emlékeim nem csaltak: Valahogy ezt a fajta hozzáállást hiányoltam tőlük az utóbbi évek masszív haknizásaikból. Tele voltak energiával, élvezetből tolták és nem rutinból, nem volt egy külső feldolgozás sem, változatos setlist és ami a legemblematikusabb volt: OTT VOLT DJ LETHAL. Rengeteget dobott a fellépésen. Nem csak gombokat nyomogatott, hanem effektíve scratchelt mint állat, átélte a fellépés ritmusát és míg később a dalok közti pihenőkben DMX-et adtak, itt Lethal effektíve remixelt valamit a SAJÁT repertoárjukból. Jó hat éve aztán kirakták őt, mert állítólag kezelhetetlen volt már a turnékon és a saját testi épéségének védelmében úgy látták jobbnak, ha Franco, az ő asszisztense átveszi a helyét.

Aki követte Lethal nyilatkozatait (hol az infantilis, hol a retrózó fajtát), az tudhatta, hogy neki mai napig sokat jelent ez a banda és sokszor kifejezte reményét, hogy egyszer még visszatér. Tavaly voltak már közeledések, hogy találkozott Freddel, de úgy látszik, hogy most jött el a pont, hogy ez be is következett. Hosszabb szünet után most volt egy fellépésük Új-Zélandon.

Ha már úgy dalok nincsenek, legalább egy jó dolog történt az együttessel ezzel, ami miatt bizakodók lehetünk.

 

Címkék: dj lethal

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr6913748540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LP Soldier · http://linkinparkhun.blog.hu/ 2018.03.18. 14:58:57

Van rá esély, hogy Sam is visszatérjen?

freddyD 2018.03.18. 20:55:53

@LP Soldier: Nagy a csönd körülötte, de szerintem nem végleges. Ha kell, akár visszafogottabban is, de csak visszajön, ha van rá mód
süti beállítások módosítása