HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Ilyen nincs. Már megint a színpadon?

freddyD 2012.06.10. 14:11

FxS, sürgősen vegyél lottót

Címkék: rajongók élő

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr504576748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2012.06.10. 21:29:49

Congrat FxS:) Hiába... a mi fiunk:D

Hajnal Pappa 2012.06.10. 21:29:51

beszámolót kérünk a kollégától!!:)

gosford 2012.06.11. 11:46:27

zokogok az örömtől. :D
duplán, mert a srác akiről fred twittelt videót még a koncert előtt az öltözőjükből az én vendégem volt itt pesten, úgyhogy most tényleg nem tudom kit utá... szeressek jobban. ;D beszámolót, beszámolót!

dafi723 2012.06.11. 11:46:31

:D You son of a ... :D Rendesen összespanolsz már mindenkivel! Büszkék vagyunk ;)

freddyD 2012.06.11. 18:13:35

@Abri55: Sam basszusgitárját lopták el, nem Wesét

gosford 2012.06.11. 20:04:55

@Abri55: mért érzem úgy, hogy emiatt a nullára csökkentek az esélyeink azzal kapcsolatban, hogy valaha visszatérnek hozzánk koncertezni?

FxS 2012.06.11. 21:55:06

Vegre itthon! Pici piheno es este szakitok egy par percet a blogra is. :)

FxS 2012.06.12. 08:16:00

@gosford: kiről, mi, hol? milyen öltöző? :P

Tehát. Gyors kis beszámolót adok csak, mert sajnos(?) rengeteg dolgom van.

Eszméletlen hétvégén vagyok túl. Egy remek fesztivál legkiemelkedőbb pillanata, ugyebár, hogy ismét színpadra hívtak.
Természetesen már órákkal a koncert előtt lefoglaltam az első soros helyem. Rengeteg jó együttes és/vagy műsor után legelőször Machine Head-en ért jó élmény. Nagyon vártam őket is. Csak egy maroknyi dalt szeretek kifejezettebben tőlük, de azt nagyon. Ennek hangot is adtam a műsor közben és követeltem a kedvenc számom tőlük. Mielőtt elegett tettek a kérésemnek, egy vicces kis hozzám intézett monológja után az énekes felém dobta a pohár rumos-kóláját. Mivel sikerült elkapni (meg kellett küzdenem érte) megitatta velem. Pont jól jött egy fél nap evés és ivás nélküli ácsorgás után.
A Machine Head remek koncertet adott és teljesen felkészítette a közönséget a Bizkitre. Nem késtek a srácok. Az új intro tetszik, de érződött végig, hogy Lethal interlude-jait régi sample-ök vagy Wes improvizálása kellett pótolja. Érdekes módon a Rollin'-nal kezdtek és a My Generation-nel vezették le a fellépést. Mindenki örömére a második szám a Douchebag volt. Élőben elképesztően jól szól. A bridge utáni résznél óriási engedd-el-a-hajam volt. Szeretném azt hinni, hogy az én folyamatos kérlelésem (értsd: üvöltöttem a szünetben)eredménye, hogy a harmadik szám a Bring It Back volt. Sajnos nem a demo verziót játszották, de így is sikerült megugráltassa a főleg heavy metal rajongókból álló közönséget. Mindjárt még kitérek arra, hogy érdekesen más az osztrák fesztiválozó mentalitása - most csak annyit, hogy egy kis erőltetés után sikerült arra is elég helyet kiharcoljak magamnak az első sorban, hogy ugrálhassak időnként. (Lehet ez részben a dupla kordon érdeke, de mintha a könyöklés és vergődés is kevesebb lett volna, mint a VOLTon. Ez cserébe viszont az utóbbin érezhető hatalmas energia egy részének hiányát eredményezte.) A negyedik szám a Hot Dog volt. Nem emlékszem pontosan, de mintha úgy rémlene, hogy Lethal nevét ez alkalommal kiejtette Fred rendesen. A setlist a két Gold Cobrás számot leszámítva megegyezett egy átlagos fesztiválon játszottal. Hot Dog bridge közben lejött a közönséghez valamivel tőlem balra. Valamikor ez után történt, hogy Fred észrevett, mutogatott és mosolygott rám, mint akit megismert. Akkor még úgy gondoltam az a napom fénypontja.
A setlist további része összemosódott addig amíg két szám között ki nem guggolt a színpad szélére. Egy hosszabbacska monológ elején azt mondta, hogy "I've got a second mic here and it has someone's name on it." Állítólag végig a kivetítőn látszottam, miközben kissebb szívrohamot kaptam és azon járt az agyam, hogy azért áll a színpad másik vegében mert onnan hív majd fel valakit. Tévedtem. Innentől kezdődik a videó amit a legjobb barátom készített picit messzebbről. A videón ő és a barátnője hallatszik.
Ami nem látszik a videón az az, hogy miközben megöleltem Fredet lányos zavaromban arcon pusziltam. Kínos volt - de remélem egyben elég észrevétlen is. Ezúttal 'lepacsiztam' mindenkivel és, habár a második versszak elejét az elsővel látványosan összekevertem, az éneklés is jobban ment. Mentségemül szolgál, hogy nagyon hangos volt a dob és hogy hamar javítottam. Legutóbb furcsán éreztem magam fent, míg most egy kicsit próbáltam arra is adni, hogy a közönségnek látványos legyen a fentlétem. A szám vége felé páromra mutogattam. Terveztem felmutatni a 'We miss Lethal'-os banner-em is az este folyamán, de mikor felértem meggondoltam magam. Nem akartam elrontani az estét és inkább cselesen megszabadultam tőle. Cserébe viszont a szám végén Fredet kétszer is megkértem arra, hogy beszéljen Lee-vel. Nem mintha sok értelme lenne, de ki kellett használnon a pillanatot. Az új testőr az előzőnél jóval szelídebben vezetett le. Pacsiztam mindenkivel akivel tudtam az első sorban, majd a Nookie-t a dühöngőkkel együtt vergődtem végig egész közel a színpadhoz. Take a Look Around alatt segítettem az osztrák barátoknak megérteni, hogy le kell ülni és közben fogadtam a számtalan gratulációt. A már említett kulturális különbség egyértelműen megnyílvánult abban, hogy egy nyugati rokon sem irígykedve jött oda hozzám. Minden külföldi képet és pacsit akart, valamint bombáztak a (szerintem meg nem érdemelt) dicséretekkel, míg a magyarok és románok túlnyomó része "faszmáker", "baszódjmeghogy nekedsikerült" és "úgyistudomhogymegvoltrendezve" megjegyzésekkel köszöntek. Ennek ellenére úgy éreztem magam mint egy sztár. Többtíz képen kellett pózoljak és német részeg lányokat kellett ölelgetni, mert ők szerelmesek Fred Durst-be és tudni akarták milyen megölelni. Örülök, hogy Gergővel, Ákossal és Norbival is összefutottam a műsor végén (akármi is a nick nevetek a blogon). Ti képeztétek az értelmes és kedves hozzászólással élő magyarok háromnegyedét. Köszi szépen még egyszer! A másnapom is hasonlő volt, de szerencsére már kevesebben vették a fáradtságot, hogy leállítsanak - inkább suttogtak és mutogattak.
A koncertről még annyit, hogy a Behind Blue Eyes végén egy szép kis kántálás alakult ki ezért Fred odaszólt a zsenge Dj-nek, hogy halkítsa le a zenét. Miután ez nem teljesült, megismételte kérését és hozzátett még egy 'genius'-t. Pontosan nem emlékszem mikor és egyelőre bizonyítani sem tudom, de a szám végén egy bizonyos 'Dj Brainless'-t is emlegetett Fred. Nagyon remélem, hogy ez annak az előjele, hogy hiányolja Lethal-t.
Apróbb érdekes pillanatok még voltak, mint amikor Gabe és Kadaver rámmosolygott koncert előtt mert a nevüket kiáltottam és amikor az új, félelmetes testőr ellenőrizte a színpadot én pedig odakiáltottam, hogy mondja meg Frednek, hogy előttem másszon le, de a legfontosabbakat bepötyögtem. :)

hptr 2012.06.12. 08:16:03

És ráadásul ugyanabban a pólóban.

gosford 2012.06.12. 11:24:21

@FxS: haha, azért lelkem mélyén még a novarock előtt éreztem, hogy megint színpadra kerülsz és ilyen beszámolót hozol ;DD ha legközelebb is te leszel a szerencsés, szerintem a testőr már nem a kordonhoz fog visszavezetni, hanem megkötöz és bevág a turnébuszba. ;D
ő az a srác amúgy akiről beszéltem: www.mobypicture.com/user/freddurst/view/13002687
egészen indiából jött ide (tavaly azt hiszem valamelyik német koncerten kapott fredtől egy all access passt), még 09-ben ismertem meg az lb chaten. hát, ilyen ez az lbf. :)

Fsz 2012.06.12. 15:30:25

Ez a puszis rész tetszett a legjobban :D Amúgy grat lassan rutinos színpadlátogató leszel :)

FxS 2012.06.12. 15:30:29

@gosford: Pont figyeltem a sracot koncert kozben. Vegig a szinpad bal oldalan allt. Kiralysagos!

gosford 2012.06.12. 18:13:40

@FxS: ez azért vicces, mert mielőtt felpakoltam a bécsi vonatra körülírtalak neki, mármint ha meglát téged mindenképp menjen oda és köszönjön a nevemben. ;D azt hiszem ezekután végképp rájött, hogy kiről is beszéltem... :D

Goldenpuffs59 2012.06.12. 20:35:34

ÁÁÁ ti állatok vagytok esküszöm!
durva Limp Bizkit RajngóK!
én is imádom de sose volt szerencsém LB koncira menni ://
és ahogyláttam ma a fokuszba nem islessz több esély ha magyarok csornak lb töl..

eggyik találkoz 2. jára lb vel másik meg ismer egy csávót akor all access passt kapott :D behalás!

FxS Grat! kurvajóvagy :Da rasztád mennyi idős :D? (csak mert nekem is az van már fél éve és bőszen nőő :D)

S0und 2012.06.12. 20:35:45

Mellékesen most milyen gitárt loptak el? Mert TV2-őn basszus gitárról beszéltek. A 7000 eurót is sokallom egy kicsit, eszmei értéke lehet annyi.

S0und 2012.06.12. 20:35:46

FxS: "Nem emlékszem pontosan, de mintha úgy rémlene, hogy Lethal nevét ez alkalommal kiejtette Fred rendesen."

Jól emlékszel, ahogy indult a szám már vártam ezt a részt, hogy ezt hogyan oldják meg :D
süti beállítások módosítása