HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Közel 10 év után: Los Angeles-i koncert

freddyD 2011.09.25. 14:05

Ugyebár a Bizkit a hazájában már sajnos nem vált ki tömeghisztériát, de azért szép dolog, hogy koncerteznek néha. Az már kevésbé szép, hogy a tegnapi koncertsorozatnál csak 60 perc jutott nekik és enyhén szólva megkérdőjelezhető az a döntés , hogy EGY GOLD COBRA DALT SEM adtak elő. Ennyit a promózásról. Nem is értem ezt, komolyan mondom. Vagy már ennyire lemondtak az amerikai piacról, hogy nekik már csak egy "best-of" jutott?

 Videóból még egy sincs youtube-on

Címkék: kép turné

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr743255031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

redzsi 2011.09.25. 18:13:57

látszik hogy pillanatnyi ugródeszka volt a gc, gyorsan visszaestek. remélem azértlessz kövi lemez.

TBoy15 2011.09.25. 19:43:48

@redzsi: mi a francért estek volna vissza?? ez milyen gondolat menet? Wes mondta amúgy egy korábbi interjúban hogy most turné közben dolgoznak az új számokon. armpit oldalán olvastam a cikket

TBoy15 2011.09.25. 19:45:10

ja azért az első képen néztem egy nagyot h Los Angelesben nem LA feliratú sapkát hord Fred :D sose láttam még ezt rajta :D

freddyD 2011.09.25. 21:11:06

@TBoy15: Szerintem ez pont LA sportcsapat

FxS 2011.09.25. 22:04:24

Az LB igenis meg mindig nepszeru az USAban, de elcsesztek a turnet korabban uh itt meg hivatalos visszateres sem volt; meg szep, hogy best of-ot jatszanak.

redzsi 2011.09.26. 05:03:22

@TBoy15: Rendszeres olvasója vagyok a blognak, mivel szeretem a bizkitet. Régen még jobban szerettem. Viszont azóta (2000- ) rengeteg zenekar hatással volt rám, és mára Wes riffjei sem tünnek olyan egyedinek mint anno. Sőt fejlődést sem mutat a banda, pedig ennyi év után igazán apríthatnának többet a zenéjükbe, mert így csak a pop-rock közönséget mozgatják meg, akiknél már rég nem a bizkit a trend (meg hát a fanokat, de melyik bandának nincsenek). Oké hogy az LB népszerű az USA-ban (hozzátenném hogy az USA-ban sokminden rohadtul népszerű) viszont ott öngyilkosság szembe menni a trendelm és durst-ék azt csinálják, holott anno ők teremtették a trendet. Szóval az USA-ban messze nem a legnépszerübb banda már de tény h valamennyire az (nem úgy mint bezzeg az LP, akik úszkálnak a trendiségben :D). Ez nem is baj amúgy sem szeretem a menő bandákat, viszont ha a pop-rock vizén túl nagy hullámokban evickél, legalább az értelmiségibb zenei közönséget szólítanák meg azzal hogy olyan lemezt adnak ki amiben benne van mind az amit az elmult években tanultak ami hatással volt rájuk, mert nem hinném hogy zenei fronton is pause volt. De hát az ember változik anno gyűlöltem az rmw-t, ma meg inkább egy olyan lélegzetvételű lemezt hallanék tőlük mint pl egy chocolate.

TBoy15 2011.09.26. 06:47:53

@freddyD: bocsi Freddy tényleg az.. régebben LA hímzésű sapiba volt, azért mondtam. ezt elnéztem :D

TBoy15 2011.09.26. 07:15:58

@redzsi: Wes teljesen másmilyen stílusban nyomja, és nekem ez a mostani nagyon is bejön a sok szolóval. fejlődést nemhiszem h fog mutatni egy 35-40 évvel rendelkező banda ami kb 5-6évig alig csinált vmit. és szerintem meglepő h ilyen jó formában vannak, vannak fiatalabb bandák akik még most is azt nyilatkozták róluk h ők az egyik legdurvább élő banda jelenleg. Slipknotot meg sokan fikázzák a mostani fellépésük miatt h abba kéne már hagyniuk mer fele olyan jók nincsenek mint régen..
azt a részt nem értem mikor azt mondod h szembe mennek a trenddel. A nu-metal szerintem sose volt egy IGAZÁN vezető trend, lehet h többen hallgatták 2000 körül de azért mert most is uezt csinálják, egyáltalán nem csinálnak hülyeséget. sok embernek ez hiányzik, kivannak rá éhezve mert a nu-metal bandák nagy része már nem létezik (Adema), másféle zenét nyomnak (LP) vagy tökölnek a cd kiadással (POD).
LB szerintem nem esett vissza (max Lethal akire még mindig mérges vagyok:D ) és bízok benne h egy még keményebb albumot fognak kiadni 2éven belül.

Loverman 2011.09.26. 09:45:31

USA-ba inkább a Hip-Hop zene hódit mostanában, szerintem már őket se érdekli, hogy hol tőrnek fel újra. Csak zenélnek és élvezik. GC egy qva jó lemez szerintem, én imádom. Régi nu-metal bandák, vagy halottak vagy elkurvultak. Én örülök annak, amit most csinálnak és ahogy! Maradjon is ez így és zenéljenek a kialakult rajongóbázisnak, többit leszarom!

Nem kell újra meghódítani a világot! Mikor száltok már le erről ? Mert ahhoz követni kéne a hányadék trendet, elkéne populárosodni mint a linkinpark, vagy 30 second to mars féle tini szar pop-rock nyált kéne játszani, stb..ezt akarjátok??

gosford 2011.09.26. 09:58:01

én sem igazán értem most ezt a fejlődjünk a végtelenségig (nem lehet), találjunk fel újat (nem fognak) satöbbi. azt hiszem az usaban a leginkább ingadozó az aktuális trend zenében, ez mindig is így volt. baromira megváltozott minden 99-2000-hez képest és amíg (szerintem) az amcsi közönség baromira csapongó, addig egy európai (vagy pl. a délamerikaiak) inkább kitartó, persze azért ebben tényleg benne van egy szarul sikerült kámbek turné, ezt nem tudom mikor akarnák jóvátenni és a bestof fellépéseket kicsit félretenni.
az lb még mindig egy frankó fílgúd banda, ezt mostmár nagyon jól tudják ők is magukról, ezért nem értem hogy mért vártok tőlük még mindig világmegváltást, holott rég nem erről szól már az egész. :)

redzsi 2011.09.26. 12:16:59

ne értsetek félre jó az amit csinálnak, de lehetne kicsit kisérletezőbb. (a fejlődés szar megfogalmazás tény). jó lemez lett a gc csak hamar letettem mig egy significanton hónapokig csámcsogtam. de lehet az a baj h már rohadtul unom a zenéimet és túl sokat várok el egy ilyen best of zenekartól.

freddyD 2011.09.26. 12:26:51

Szerintem itt nem arról van szó, hogy tovább kell, hogy fejlődjenek. Szerintem minden lemezük másfajta, pont ezt szeretem bennük.

Az amerikai közönség már nem annyira vevő erre, a világ többi része láthatóan igen. Armpit fórumán vannak beszámolók, hogy mennyire fos az amerikai közönség, hogy gyakorlatilag végig ott álltak ölbe tett kézzel. Az egyik tag volt az egyetlen a környéken, aki végig énekelte a dalokat és valami csak még szólt is neki, hogy milyen bátor :P

Ez a fajta setlist meg azt sugallja, hogy már letettek az ottani piacról. Ami nem feltétlenül baj, elvégre máshol még tárt karokkal várják őket

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2011.09.26. 15:15:47

A Staind is 1 órát kapott ezen a feszten. Sztem most nem poromozásra mentek hanem azokat nyomták amiket az emberek szeretnek. ennyi

hptr 2011.09.26. 17:50:21

@TBoy15: Még él az Adema, elvileg az új albumukat írják nyár óta és a régi énekes is visszatért. Csak a legelvetemültebb nu-metalt hallgató korszakomban szerettem őket (14-15 éves kor), de azért még mindig kíváncsi vagyok, hogy mivel tudnak előrukkolni 2011-ben.

TBoy15 2011.09.26. 18:43:29

@ufig: igen erről hallottam, de ezt Mark még akkor jelentette be h visszajön amikor Wes jelentette be h visszajön :D szal ez volt több mint 2 éve, nem hiszem h lenne ebből bármi is :D nem is lehet azóta találni róluk semmi infót :/

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.09.26. 19:36:02

Szerintem, aki hallotta a Staind leújabb albumát, az vagy hatalmasat csalódott vagy igencsak megörült(én személy szerint még mindíg sokkolva vagyok pedig már egy pár hete hallgatom, egyszerűen letehetetlen).
Én személy szerint azt vártam volna a bizkittől amit a Staind is csinált. Kiadni egy kőkemény albumot, ami leginkább az első 1-2 albumra hajaz, de van benne 1-2 újítás.
Sajnos nem ezt kaptuk hanem egy chocolate-másolat féleséget, amivel nem is kavartak túl nagy port(ellenben a Staindel akire ingencsak felfigyeltek azért megint).

Aki meg Wes Borlandre azt mondja hogy "há fejlődjé má" az áljon elém egy pofonér :D

Hotride 2011.09.26. 20:28:24

Szerintem csak egyesek agyon hallgatták és most elkezdenek itt fikázni :D Anno a csokit is meguntam ennyi idő után, de viszont a GC-t ugyan úgy elő fogom venni 10 év múlva, mint az első 3 lemezt, amikor rámjön. Szóval rendben van ez a lemez, csak pihentetni kell néha.

Már megint ez a nyúljunk vissza a gyökerekhez meg stb hülyeségek mennek..2011 van emberek, hihetetlen, hogy egyesek a csodát várják, hogy ugyan az lesz, mint 10 éve.

Kicsit elvannak tájolódva egyesek, egy ideje már jókat nevetek az itteni véleményeken :D:D

redzsi 2011.09.29. 05:28:54

Végre valaki akinek tetszik az új staind.

gorre126 2011.09.29. 13:19:26

Jöhetne már az új klip (a nap legérdektelenebb hozzászólása).

TBoy15 2011.10.01. 07:18:19

srácok amúgy most megnéztem hosszú idő után az armpites intrót mert emlékeztem h volt a végén egy gold cobra sample. ti rájöttetek h az az autotunageből volt? :D

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.10.01. 08:50:18

@The Glue: feltételezem, hogy az új albumot?
süti beállítások módosítása