HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Vége a nyereményjátéknak: Kiknek jár a 3 GC?

freddyD 2011.06.29. 07:26

Köszönöm mindenkinek a részvételt, a végére azért csak összejött viszonylag sok nevezés és a promósnál megint bajban voltam, mert több beadvány is megérdemelte volna, mint amennyi kap valamit... Hálátlan dolgok ezek a pályázatok, megint megállapítottam...

Hogy még izgalmasabb legyen, most lapozzatok egyet ;)

 

 

 

Kezdeném az élménybeszámolós beadványokkal, ahol sorsolással húztam ki egy nyertest. A szerencsés nyertes ez a pályázó! (Hogy még hevesebben verjen a szívetek, nem ágyazom be ;) )

A promós beadványok között nagyon nehéz volt döntenem, hogy mi döntsön. Hogy mennyire vicces? Mennyire profi? Mennyire nagy a reklámértéke? Végül abban maradtam magammal, hogy mely videók a legkreatívabbak.

Szóval elnézést azoktól, akik nem nyertek, de övéké az aranyozott kobra

Nyertes 1

Nyertes 2

Universallel megtárgyalom az átvétel részleteit és értesítem a nyerteseket

Címkék: nyereményjáték

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr833023628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDani 2011.06.29. 08:10:59

ÚRISTEN NYERTEM!!!!!!!!!!!!!!!! WÁÁÁÁ köszi szépen mindenkinek aki COMMENTELT meg megnézte! azthiszem a promósok közül is nagyon jók nyertek, szóval királyság van!

mégegyszer: Nagyon boldog vagyok és köszi a lehetőséget!!!!
ui: ma utazom le voltra, ennél jobb hír nem is lehetne + nem nagyon leszek gépnél, de remélem jöv 7-en lesz az átvétel. köszi Freddy + srácok mégegyszer!
sziasztok!

therealbizkit 2011.06.29. 10:50:43

Gratula a nyerteseknek! :)

Gobiakos 2011.06.29. 11:07:18

Drakula a nyerteseknek! ;-)

gosford 2011.06.29. 11:45:02

mobilrol nem latom kik lettek a szerencsesek, de gratula mindenkinek!:)

gorre126 2011.06.29. 12:10:29

Szerintem a Tysonos jobb volt, azért grat mindenkinek! :D

GoldenPuffs 2011.06.29. 15:48:39

Sajnálom skacok
én komollyan probáltam videót csinálni de az ilyen programokhoz nem értek :( ...

én imádok gitározni Kockulni asztalos munkákat csinálni... de ez nem ment : )
Gratulálok a győzteseknek

Proopheet 2011.06.29. 18:32:57

ÁÁÁÁÁÁÁÁ:P Igen! Wow... szerintem életemben elősször:)
Köszönöm szépen Freddy és köszönöm mindenkinek aki megnézte a videómat. Gratulálok a többi nyertesnek és még egyszer köszönöm a lehetőséget Freddy.

Csődör Johnny 2011.07.03. 16:13:33

zsír! most jutottam el internet közelbe, látom hogy nyertem, köszi szépen az universalnak és neked freddy a lehetőséget és a nyereményt:D
süti beállítások módosítása