HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Nyereményjáték: Utolsó nap

freddyD 2011.06.27. 18:50

Még holnap éjfélig lehet pályázni, örülnék még 1-2 nevezésnek...

Címkék: nyereményjáték

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr763019615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-bam- 2011.06.27. 19:51:00

Azt megkérdezhetem, hogy mikorra várható az eredményhirdetés, illetve milyen módon lesz ki sorsolva?

RozsaTomi 2011.06.27. 20:12:51

Engem is az érdekel,hogy akkor 29.-én reggel tudjuk meg ki nyert?

GoldenPuffs 2011.06.27. 20:18:53

Mivel én suta vagyok avideó készítéshez de megszeretném probálni oly módon mint rollerpig

tudnátok mondani ilyen progit hogy aszöveget alá lehet rakni :D? meg belevágni zenét?

már letöltöttem a videókot szóval már csak megkelllene valahogy szerkesztenem :/ x)

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2011.06.27. 20:21:52

Egy tipp ;) Windows Movie Maker erre jó az is :D

RozsaTomi 2011.06.27. 22:14:39

youtuvbe-on van vágó progi tök ingyért

Anthony3 2011.06.27. 22:32:27

@GoldenPuffs: Movie Maker + Audacity jó erre! Legalábbis én a gitár+ének dolgot így szoktam megoldani. Amúgy én már letettem arról, hogy megnyerem a lemezt, ugyanis eddig csupán 3 dislike van a videómnál. Azért egy próbát megért :)

therealbizkit 2011.06.27. 22:53:32

Nyugi Freddy az enyém még készül és ütni fog ;)

gosford 2011.06.27. 23:30:51

gyerekek, a mai koncerten eddig olyan setlistet tolnak hogy berosálok!

freddyD 2011.06.28. 06:25:21

@-bam-: A promósoknál én eldöntöm, hogy melyik volt a legjobb. Az élménybeszámolósoknál minden beküldőnek adok egy számot és a www.random.org/ segítségével kisorsolom az egy nyertest

freddyD 2011.06.28. 06:55:38

@-bam-: Korrekció
A promósoknál eldöntöm, hogy melyik volt a 2 legjobb.Ugyebár szabályt módosítottam az arányok miatt

-bam- 2011.06.28. 07:42:14

Oké, köszi a választ :)

RozsaTomi 2011.06.28. 11:47:49

@freddyD: Na és mikor tudhatjuk meg,hogy ki nyert? :D
mert ha nem nyertem akkor indulok CD Pincébe :D

freddyD 2011.06.28. 11:58:15

@RozsaTomi: Majd kedd reggel ;)
Hogy mikor kapod meg a cd-t azonban nem tudom megmondani, azt előbb a Universallel kell megbeszélnem

freddyD 2011.06.28. 11:58:47

@RozsaTomi: Akarom mondani szerda reggel

ASDani 2011.06.28. 15:35:58

@freddyD: ha ezt tudom nem teszek fel videót csak egy képet+ hang... fasza.
igazságtalan ez a random.org cuccos, szavazás kéne, igy csak szerencsejáték az egész. semmit nem számít a történet + megvalósítás.
nem így lett beharangozva de mind1. már nemis érdekel az egész csak egy CD... :(

freddyD 2011.06.28. 15:42:32

@ASDani: Az élménybeszámolós speciel pont így volt meghirdetve, hogy ott sorsolás lesz. (csak annyi változott, hogy 2 helyett csak 1 ember nyer, mert sokkal több promós beadvány érkezett)

Mert így egyenlőek az esélyek, mert ha a legfrankóbb történet nyerne, akkor mondjuk FxS aki a VOLT-on a színpadon volt, simán lealázna mindenkit. És miért legyen neki több esélye, mint másnak, aki nem volt ilyen szerencsés, mint ő.

RozsaTomi 2011.06.28. 16:12:02

@freddyD: Jó persze,hogy FxS storyja oda vágós, de ő máker és tudod nem mindenki tud bizkit-re járni meg stb.
Én se megyek Bécsbe most sajna mert nem úgy alakultak a dolgok innentől kezdve pl: nekem az ilyen story így ki van lőve.
De mind1. Én bízom,hogy lesz hozzám olyan kegyes a Fortuna asszony,hogy én nyerjek!
SŐŐŐŐŐŐT! ÉN FOGOK NYERNI!!!!!!

RozsaTomi 2011.06.28. 16:13:17

@freddyD: Amúgy ahogy most megnéztem a válasz videókat,csak ketten toltunk élménybeszámolót?!
A többi promo,illetve az az 5 ami ott van a válaszvideóknál

freddyD 2011.06.28. 16:19:41

@RozsaTomi: De pont EZÉRT mert nem mindenki lehet olyan szerencsés mint FxS lesz sorsolás az élménybeszámolóknál.

Emberek, ti elolvassátok azt amit ír az ember? :D

RozsaTomi 2011.06.28. 16:29:27

@freddyD: Jó nekem mind1 :D
Én örülök ha megnyerem a CD-t ha meg nem akkor 'opás ez van majd megveszem ha lesz rá keret :D
Amit meg a Dani mondott,hogy "nem így lett beharangozva" abban igaza van.
Az,hogy csak mert X-el több ember csinált promo-t mint beszámolót ezért köztük sorsolni ki a 2CD-t az szerintem nem fair amikor a beharangozóban nem így volt.
Csak érted pl: Daninak sincs rendes Bizkit élménye mert nem volt koncerten stb és még is csinált videót.Ha másnak sincs koncertes élménye még csinálhattak volna videót.
Szóval ezért ez a CD sorsolós,hogy itt 2 ott 1 kicsit...Magyaros már bocs.
De mind1 ez van.
Remélem nem bántottam meg senkit mert nem a baszakodás a célom csak elmondani amit gondolok.
Ha meg valaki még is magára veszi. Sorry....
@ASDani:

freddyD 2011.06.28. 16:46:33

@RozsaTomi: Az a helyzet, hogy csak 3 cd-t kapok a Universaltól (ami konkrétan 3-mal több, mint amire számítottam rá). Ez páratlan, el kell osztani valahogy.

Arra számítottam, hogy beszámolós videóból jóval több lesz, hiszen itt nem kell semmit sem csinálni, csak beszélni. Ezt bárki tudja. Ennek ellenére teljesen váratlanul a promós cucchoz érkezett a több (holott ott jóval többet kellett munkálkodni) és így át kellett csoportosítanom, hogy ne legyen kicsit hülye az összkép. Tekintve, hogy akkoriban 2 mesélős volt két díjra (azaz mindegyik nyer, aki részt vesz)
Ezt írtam akkor is, hogy elnézést azoktól akiket negatívan érint, de a lemezcég előtt azért egy kicsit illett komolyabbra vennem a dolgot, hogy a jövőben ne zárkózzanak el tőlem hasonló kéréseknél.

Ismétlem, elejétől fogva úgy volt: -mesélősnél sorsolás, a promósnál kreativitás dönt. „Csak” a nyeremények száma lett átcsoportosítva. Sajnálom.

UI: Sejthettem volna, hogy itt sem lehet mindenkinek megfelelni, mint a RPCJS nyereményjátékoknál :/ Megértelek benneteket, de engem is értsetek meg. Nem vérre megy a dolog, már az is nagy dolog, hogy egyáltalán ilyet össze tudtam hozni. Én mindenesetre örülök, hogy három embert meg tudok ajándékozni valamivel, ha rajtam múlna osztaném itt tucatjával, de ez sajnos nem jön össze.

therealbizkit 2011.06.28. 16:50:22

Elég erőteljesen kihasználom a határidőt :D:D jó munkához idő kell... este várható a promó!

freddyD 2011.06.28. 16:55:33

@therealbizkit: Jó, de éjfél előtt küldjed, mert a végén még ezért is kapok a fejemre, ha túl későn fogadok el valamit. És már 00:01-nél is könyörtelen leszek

RozsaTomi 2011.06.28. 17:09:13

@freddyD: Persze, én elismerem,hogy nagy cucc egy ilyet megcsinálni meg minden és csak örülhetünk,hogy van 3 cd amiből ha mákom van nyerek.
Sorsolás meg... majd mákom lesz holnap reggel remélem ott lesz a kicsiny nevecském :D
De ne értsd félre,én örülök az egésznek és remélem nyerek.
Amúgy a több meló van a promos cuccal nem feltétlenül értek egyet mert amennyit engem szopatott a movei maker :Daz nem semmi volt annál a kis 4perces cuccnál :D
süti beállítások módosítása