HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Egy szellő elhozta az albumot, de...

freddyD 2011.06.21. 18:54

...Megkérnélek benneteket, hogy

1. A kommentek közé ne rakjatok ki linket. Elég hülyén néznék ki, hogy a Universal-al kapcsolatot teremtek aztán itt az oldalon ilyenek zajlanak

2. Ha tényleg igazi rajongóknak tartjátok magatokat, vegyétek is meg az albumot. Holnap kikerül egy bejegyzés hogy jelen álláspont szerint honnan lehet előrendelni/majd megvenni a cd-t. Júliusban majd lesz egy limpbizkit.blog.hu "hall of fame" galéria, erről majd később.

3. a türelmetlenek a nagy és részletes album/dal értékelésükkel várjanak legalább a (német) megjelenés dátumáig ahol majd alaposan kivesézzük az egészet, úgy ahogy illik. Majd lesz egy halom szavazási lehetőség is.

Címkék: új album gold cobra

38 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr123003966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loverman 2011.06.21. 19:20:03

Beledöglök most már akkor is megvárom amíg itt lesz a kezemben és nem hallgatom meg :D

Limpeti 2011.06.21. 19:23:30

@Loverman: Én is így vagyok vele, eldöntöttem hogy megadom a módját, nincs apelláta :P

Chad-Gray 2011.06.22. 08:47:30

Nekem megvan az osszes album originalban meg minden limited edition-ben de ezt az Albumot tuti nem veszem meg mert egy rakas szar :-/ Bocsanat a kifejezesemer.Ekkora jo gitaros zenet ennyire elcseszni olcso rapkedessel ami mar a rappalese is nagyon alacsony szinten van.Pont ettol feltem.Van 3jo szam az albumon a tobbit meg inkab nem is komentalom.Nalam a Limp Bizkit mar csak multat jelent :-/ Fred bacsinak a bandaja nyomnak rendes zenet fred elohuz egy hosszu papirt hulye szovegekkel es elkezdi csak gyorsan olvasni a textet Ilyen hatassal van ram az album.Igaz sohasem szerettem a reppet de regebben ahogy csinaltak nemzavart de ez mar ami most van az uj albumban csak egy komercs olcso semmi :-/ Sokan gondolom nemfogtok velem eggyeterteni de minden ember mas es kivanom nektek hogy nelegyetek csalodottak mint en :-(

Hotride 2011.06.22. 09:02:50

Durva hogy mindenki mennyire máshogy látja. Amit eddig hallottam abba Fred fejlődött a legtöbbet és qva jók a szövegek..Inkább a többiek vannak háttérbe szorulva, Wes-t leszámítva..

freddyD 2011.06.22. 09:41:50

Én majd pénteken kommentálom

matheusthemaggot 2011.06.22. 10:25:57

FreddyD kb. mikorra várhatóak a vásárlási lehetőségek?:)

freddyD 2011.06.22. 10:43:28

@matheusthemaggot: Valamikor este 8 körül. Az az igazság, hogy jóval kevesebbet találtam, mint amire számítottam de még kutakodom

traktorbelso 2011.06.22. 10:50:31

de istenem miért kellett a douchebaget elkúrni ezzel a monoton refrénnel. Félek egy hónap múlva megunom a sok fuckolást...

egyébként vegyétek megfele az albumot, mert mindenképpen megéri a pénzét!

traktorbelso 2011.06.22. 10:53:18

+ töltsétek lefele akinek nincs cd lejátszója a kocsiban (mint nekem) mert ezt üvöltetni kell a városban menet .D

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2011.06.22. 11:56:44

@Chad-Gray: sajnos egyet kell, hogy értsek veled. maga a zene valami istentelenül fasza, megy a headbang aztán megszólal fred és "öööö" és vége is :(

squirrelbizkit 2011.06.22. 12:44:52

Szerintem meg Fred sosem volt még ilyen jó. Messze túlteljesített minden eddigi lemezükön nyújtott teljesítményhez képest.

A rappelése szerintem mocskosul jó lett. Ezzel az új, nyelvpörgető stílussal olyan érzésed van, hogy lerappeli a fejed. Aztán megcsap a Walkin' Away és a Loser kombó és csak nézek tátott szájjal.

Minden várakozásomat felülmúlja ez az album.
Aki nem szereti Fred rappelését annak nehéz élete lehet LB fanként... sosem értettelek titeket :D

A Douche Bagnél én is csalódást éreztem először, de így, hogy már kb 20szor végighallgattam az albumot(most is épp ezt teszem), kezdem érezni...

gosford 2011.06.22. 13:21:31

@squirrelbizkit: "Aki nem szereti Fred rappelését annak nehéz élete lehet LB fanként... sosem értettelek titeket :D " abszolút +1, fred sosem volt operaénekes ;D a 3dby-t ezekután nyilvánítsuk poplemeznek? ott ugyanez megy, csak 10x-es adagban ;P

gosford 2011.06.22. 13:36:23

+ akinek a get a life-ra nem fog beindulni a headbang, azt kitagadom! ;D

Hajnal Pappa 2011.06.22. 14:05:08

Azért a Limp-ben mindig a reppek voltak többségben, én sokkal jobban örülök, hogy hangsúlyosabbak a rapbetétek, mint az eddigi lemezeken! 5 csillag, már csak a deluxe számokat várom, bár a demokat meghallgatva onnan csak egy kedvenc lesz!

korogyi 2011.06.22. 15:09:42

soundcloud.com/limpbizkit/middle-finger

azért itt se erőltették meg magukat a szövegírásnál...

(ez a link legális, meg minden, mivel csak sampler, és Fred maga rakta fel :D)

ja és az albumot mindenképpen meg fogom venni.

Loverman 2011.06.22. 15:31:07

Én minden kritikát elfogadok, de hogy olyan köttök bele ami eddig is volt és a limpbizkit sajátossága azt nem értem. Szöveg mindig egyszerű volt, Fred se volt sose egy operaénekes. De én így szeretem ahogy van, ahogy tolja, most ezt lehet szeretni vagy nem szeretni. Ezért vagyok fan. Eddig mit hallgattatok ?? Fura emberek vannak itt :D

traktorbelso 2011.06.22. 15:37:33

@korogyi: ezt a middle fingert inkább hagyjuk, meg se kellett volna írni, nemhogy bármelyik korongra felkerülnie.

A combat jazz-ről van valami preview? Én sehol sem találtam

GoldenPuffs 2011.06.22. 16:06:07

istenem
én elhiszem nektek hogy valamiért nem jön be nektek..
de ez már egyenesen Fred Durst Pofájába hányása...
komolyan örüljetek már annak hogy van eggyáltalán új LB
én már annak örültem volna ha egyszámra kéne várni..

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.06.22. 16:34:33

az elemzássel megvárom a német dátumot de nem lett sztem egy húdejó album
de vannak rajta jó számok, örüljük hogy legalább ez van, 2011ben új LB, de lehetett volna jobb is

Hajnal Pappa 2011.06.22. 17:10:10

deluxe trekkek is kikeültek, főleg az Angel jó belőle!

ASDani 2011.06.22. 17:10:25

@(qwerty): más stílus. kicsit flegmább, meg keményebb fred hangja ami érdekes számomra és nem annyira tetszik, de ettől szerintem nem lett rossz, bár énis többet vártam...
ez már egy más fajta limp bizkit, a régiek jobbak voltak valahogy szívből jött v nemtudom.... na mind1 én nagyon örülök ennek is, nem vagyok telhetetlen, beleadták a maximumot és ez a lényeg. (bicózni nagyon jó ezekre a számokra egyébkéntÖ

hptr 2011.06.22. 18:45:46

Szerintem Fred igenis jó szövegeket ír. Például imádom ezt a részt: (ez nem az új albumról van)
"And I'm 'a get it out
With the mutherf*cken microphone
Plug it in my soul
I'm a renegade riot getting out of control
I'm 'a keep it alive
And continue to be
Flying like an eagle
To my destiny "

lars 2011.06.22. 19:04:05

2012 ben ilyennek kell lennie egy Bizkit albumnak.Üresjárat nélküli hibátlan lemez.Ennyi.Ez tény.

matheusthemaggot 2011.06.22. 21:28:30

@lars: Ja, hogy te már túl vagy a világvégén. Ember még csak 2011 közepe van!:DD
@freddyD: Hát később majd több helyen lesz, amúgy valószínűnek tartom, hogy az Alexandrában is lehet kapni. Én még találtam Results May Vary meg Chocolate Starfish CD-t is, mikor legutóbb ott jártam. Ja meg Greatest Hits-et meg Truth pt.1-et is.:D

Chad-Gray 2011.06.22. 21:55:14

@gosford: En nemvarom el tole hogy opera enekes legyen.De nagyon jol tud enekelni mashogy es pont ezert szeretem es pont ezert ismeri fel mindenki a hangjat.De ha csak rapked akkor mi van belole ?Osszevan csapva ez az album csak azert hogy legyen.En nemveszem nektek ha nektek teccik de ha ez bizkit akkor en a marsrol jottem.A zene benne annyira fasza es ez az alandoan rapkades annyira nem illik bele :-/ Aki Rappes annak techet is de ez nem az igazi bizkit akkor sem. Hol van a BOILER ?? :-( Wes mindent beleadot. Lehet hogy FredBacsi mar megoregedet a bizkithez ? :-(

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.06.22. 22:21:39

a 90.2.10. számban valaki lécci fejtse meg a 2. verze legvégét, ami azt hiszem "aint nothing new cause they im rollin with the LP", és előtte mi van?

squirrelbizkit 2011.06.22. 22:42:43

@Chad-Gray: Szerintem hallgasd végig ezt az albumot. Ne belehallgass, hallgasd végig. Ez nem a Chocolate Starfish, ez a Gold Cobra. Adj neki egy esélyt, ne a Boilert keresd, az nincs rajta, de van más.

Amúgy meg mindig ezzel jövök, de amikor 2005 után évekig nézegettük az üres limpbizkit.com-ot és örültünk, ha Fred írt egy sort a myspacere és ölni tudtunk egy RMV-s melléktermékért.. most ehhez képest mi történik?

gosford 2011.06.23. 00:28:21

hééélóó héllló emberek, ne aludjatok hát gold cobra premier van!! :D

gosford 2011.06.23. 00:38:46

csak annyit mondok hogy ugráló csöcs-technológia!!

lars 2011.06.23. 05:17:58

@matheusthemaggot:
Az a fél év nemszámít:D

Chad-Gray 2011.06.24. 11:31:14

@squirrelbizkit: Tegnap vegighalgattam 3x ma meg meg1x szoval kepben vagyok.Eselyt meg mar az album tuti nemkap.Ez a bizkit album a leggyengeb :-/

GoldenPuffs 2011.06.24. 21:21:22

@Chad-Gray: csak gyengének érzed
2-3 év mulva te is jónak fogod érzeni
a jobbak már most átlájták hogy ez fantasztikus album
Los Angeles ver mindent

Bizkit23 2011.06.24. 21:27:31

Igazság szerint én azt látom, hogy Fred már csak majomkodik, valahogy már nincs meg ebbe az az igazi Bizkit életérzés, a legnagyobb respect Wes-nek jár mert ő megint megmutatta hogy egy kreatív frankó gitáros, és imádom a riffjeit, tény hogy jót tett a visszatérése a bandának, talán ő az amiért még értekelhetőek..tény hogy nem a régi bizkitet kell keresnünk benne, de vhogy eltünt a nu metal fílingje a dolognak, van benne egykét heves zúzás, de nagyrészt Fred rappelése megy riffekkel megspékelve, ami valljuk be nem egy nagy szám, persze számomra élvezhető ez is, mert adja neki, de mégis az van bennem hogy vmi hiányzik..Örülnék azért ha a fiúk nem mennének át teljesen majomkodásba..a legjobban eltalált szám sztem a Loser lett, nekem spec az a kedvencem róla, az album nálam egy erős 6/10
süti beállítások módosítása