HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Lethal vs Hahn

freddyD 2011.03.08. 20:19

Sosem voltam túlságosan oda a Linkin Park féle Mr. Hahn DJ-ért, de különösebben nem is érdekelt. Úgy látszik DJ Lethal végképp nem szereti és szentelt neki egy dalt. Őszintén szólva elég zűrzavaros és nem is nevezném kifejezetten ütős pofáncsapásnak. Konkrétan ha nem volna a címében Hahn, nem is tudnám, hogy róla van szó...?! Lee, ez hanyagolható volt.

 

CRACK YOUR SKULL/HAHN SOLO by DJ LETHAL

Címkék: dj lethal

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr522722859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBoy15 2011.03.08. 22:37:22

nekem tetszik ez a munkája, szerintem jól összerakta, de annyiban egyetértek Freddyvel h ez nem igen egy pofáncsapás. szerintem ez meg sem közelíti a Hahn féle session-t vagy cure for the itch-t. persze más stílusúak de Hahn-é szerintem profibb. szerintem.. vélemények?

gosford 2011.03.09. 08:59:42

azért egyezzünk ki abban, hogy nem "róla van szó", hanem neki szól, nem véletlenül kapkodott ki x hiphopszámból olyan részleteket Lee. ha jól olvastam ki a twitteragymenéséből, kicsit egysíkúnak tartja Hahnt, az összehasonlítgatás meg totál felesleges, teljesen más stílusban nyomják (Hahn inkább elektro, Lee meg hiphop), nem is lehetne megnevezni azt hogy ki a "jobb". nem is értem hogy pattant most ki az agyából hogy be kéne szólni az LP-s csókának, unatkozik biztos. :D

lars 2011.03.09. 09:27:47

Hahn egy buzi!Aki olyan zenéhez adja a nevét,mint az LP,az más nem lehet!Lee reggelire megeszi.

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.03.09. 14:37:42

Szerintem is kár összehasonlítani őket, mind2 jó és mind2en más csinálnak, hozzátéve hogy Hahn nem csak azért van ott mert DJ hanem ő rendezi a klipeket, stb. Szerintem ez a Lethal mix most nem lett nagy szám, nekem Hahn munkái amúgy is jobban bejönnek de ez csak az én véleményem. Mindketten királyak és ennyi.

KareszLP 2011.03.09. 14:46:12

inkább született volna több ilyen szám, mint a "State Of The Art" (Chester feat DJ Lethal) és akkor kicsit jobb lenne Linkin Park és Limp Bizkit tábor felől is a hozzáállás ...egyébként igen, felesleges összehasonlítani a 2-t..
és hogy őszinte is legyek, rendesen kapó lennék 1 Mr Hahn féle sideproject albumra is ;)

freddyD 2011.03.09. 18:07:54

Valaki állítsa már le Lethalt a Twitteren, mert hazajövök és csak az ő hülyeségeit látom :D

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2011.03.09. 19:30:48

@(qwerty): ezt aztán jól megmondtad :D
"nem csak azért van ott mert DJ hanem ő rendezi a klipeket, stb" xD
@KareszLP: te mire nem lennél kapható ami nem lp-s? ...

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2011.03.09. 19:34:23

minden 10 évben össze kell balhézni vkivel ? :D
előbb a Slipknot, most meg LP, de ennek mi az értelme?

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.03.09. 20:27:26

@The Glue:
nem hiszem hogy Lethal klipet rendez vagy annyira kivenné a szerepét a számok írásánál mint Hahn szokta, de szerintem nem kell itt limp bizkit vs linkin park vitanapot sem tartani, le kell tenni az asztalra dolgokat amit mindketten megtettek és nem fikázni a másikat bárki is legyen az.

FxS 2011.03.09. 21:50:12

szvsz igenis van alapja a hasonlitgatasnak. nem akartam eddig irni, kivancsi voltam ki mit ir (tudtam, hogy sok az LPs a blogon). annak ellenere, hogy semmi bajom a linkin parkal (foleg az elso albumuk tetszett anno) es leethal is leszogezte ezt, igenis jogosan allitja azt Lethal, hogy Hahn egy az egyben koppintotta ot. ezt semmi sem igazolja jobban, mint az a bizonyos video amibol az egesz vita igazabol indult: www.youtube.com/watch?v=sC0np0oLKHU
en ugy lattam, hogy lethalnak az nem tetszett, hogy konkret peldak vannak a hasonlosagokra a videoban (meg ha nem is egyertelmuen masolas) es a kommentelok nagyresze igy is Hahn-t eltette. szerintem a felhaborodasa jogos, de picit tulzott.

gosford 2011.03.09. 22:12:12

@FxS: ezt a videót nem láttam, de egyébként még mindig hülyeségnek tartom ezt a másolást, a stílusuk nagyon távolról egyezik csak. amúgy most tényleg azon pörgünk, hogy két dj, akik alapjában véve szkreccselnek/kevernek/stb., hangzásban hajaznak egymásra? akkor az összes hiphop dj idevehető végülis, mert hasonló alapokról dolgoznak ők is.
csípem lee-t, de most folyamatosan töményebb cigiket teker magának unalmában szerintem;D

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.03.09. 22:39:11

Meg ilyen banda DJként nem csoda hogy hasonlóak, amiket nyomnak mind DJ alapok, pl hogy egy-két szót kiragadnak és azt szkreccselgetik, ezek sokaknak tetsző és jól hangzó elemek, mért ne raknák be a számaikba. A vidiben lévő LP-s számok közül 2 meg csak ilyen fan cd-n van rajta, ha annyira koppintani szeretnék és azzal aratni akkor azt nem egy fan cd-re rakom fel ami nagy nyilvánosságot nem fog szerezni.

Limp-Action 2011.03.09. 22:44:29

@The Glue: Ja, igen elöre is félö milesz aznap este mikor egymás útán lépnek föl egy szimpadon A Limp Bizkit és Slipknot a Baseli sonispherefesztiválon.

(qwerty) · http://lpsun.blog.hu/ 2011.03.09. 23:12:55

A koppintásról még annyit hogy már itt a blogon is volt hogy (azt hiszem)a Behind Blue Eyes végén az instrumental egy másik előadótól van lemásolva, szóval én Lethal helyébe inkább csöndbe maradnék.

BizKoRn 2011.03.10. 15:02:47

ez a Linkin Limp öszeszarság (ha ez van)valoban semmit nem ér de nekem tetszik mind2 Dj munkája persze inkább Lee-é és ez a dal amit öszehozott szerintem zsir

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2011.03.10. 18:59:21

@(qwerty): a BBE alapból átdolgozás :D
@Limp-Action: elméletileg már nincs harag

lpmaskman (törölt) 2011.03.25. 18:44:54

Ez már nem az első eset mikor az LB nekiment az LP-nek. 2001 táján valami interjúba Durst mondta az LP-re, hogy nyálas buzi zene (nem szó szerint ezt, de ez volt a lényege). Most Lethal is? Meghallgattama számot, egész jó, de ahogy elnézem, van alapja, mivel az elmúlt 5 évben Mr. Hahn alig csinál valamit a koncerteken, csak áll és néz, néha rácsap a samplerre vagy beleteker a lemezbe. Ezzel szemben Lethal energikusan kiveszi a részét a koncertből.
süti beállítások módosítása