HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

WANTED: Sam Rivers keresi a mosolyát!

freddyD 2010.09.07. 18:47

Azt még megértem, hogy a mi közös képünkön nem mosolygott, de könyörgöm már... :D

Címkék: kép sam

47 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr712278440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.09.07. 19:24:21

@freddyD: csak jól érezte magát (túlságosan is) :D

gosford 2010.09.07. 19:35:59

Sam minden képen ilyen fejet vág amúgy. meg úgy egyébként is. valaki látta már mosolyogni? ;D

b0neyard 2010.09.07. 20:14:14

lets put a smile on that face!
jó batman lenne belőle :D

Gobiakos 2010.09.07. 21:32:56

@LB Zoli: Ritka pillanatok egyike... (A képet elnézve a kőkorszakból)

SnakeP 2010.09.07. 23:37:27

@freddyD: ez nagyon komoly kép:DDD

Abri55 2010.09.08. 10:24:27

Most töltöttem fel, mert neten nem találtam :D kephost.hu/image-FE3F_4C874813.jpg

Csődör Johnny 2010.09.08. 16:17:46

ez is wiesen-ben volt, ezek a csajok amugy végig ott voltak a szinpad bal oldalán,fred néha baszakodott is velük, nagyon VIP ribancok lehettek, nem sima fesztiválozók..

gosford 2010.09.08. 16:20:46

@rollerpig: jaja most nézem a második képen, welcome to two days a week ;D

Ny3jo 2010.09.08. 17:44:17

@rollerpig: azért szemrevaló VIP ribancok ;-D

Redbaron 2010.09.08. 18:49:16

Hát jobbak mint akivel pózolt John... :D

BizKoRn 2010.09.10. 15:39:55

OFF
3gyors kérdés
ki a faszt érdekel Sam mosolya?
miért nem tudok irni kommetet Explorerrel?
és kinek tetszik ez az uj halado korszaku nagyon ratyi gagyi linkin töltelék album?

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.09.10. 16:34:32

@BizKoRn: a rappes számok tetszenek róla azt szvsz

gosford 2010.09.10. 16:54:42

@BizKoRn:
1. nincs humorérzéked, ember?
2. ne használj ie-t.
3. a meteora óta képtelen vagyok egy lp számot is végighallgatni úgy hogy ne húzzam fel a szemöldökömet ;D az elektro betétekkel mindig nagyon jól színesítették a nótáikat (illetve a hangszeres játék sosem volt annyira karakteres náluk, ezt sosem bocsájtom meg nekik;D), ezt bírtam bennük elsősorban, de az a 80s elektropopindustrial prüntyprünty alap ami a the catalystben megy, az valami röhej. ;D

BizKoRn 2010.09.10. 17:34:33

kösz szerintem jo humorérzékem van ha nem lenne nem kérdeztem volna rá ;)
és igazad van nem használok már olyat:)
töb a töltelék az albumon mint a hasznos anyag ez fura!ujjjat akartak öszzehozni ez ok ez sikerült bár nekem nem jön át ez csak az én bajom de egy csomo régi fan-tol ellopnak1valag lét azzal h kitöltik az albumot a semmivel

Csődör Johnny 2010.09.10. 22:00:16

@BizKoRn: atyaég az évtized legnagyobb zuhanása ez a linkin park album... iszonyatosan fos lett, le is töröltem:s

gosford 2010.09.11. 11:06:42

gondoltam adok neki egy esélyt, most tartok a harmadik számnál az albumon és a sírás kerülget ;DD

dafi723 2010.09.11. 13:17:50

hát igen, gratlulálok az LP Diszkóhoz. Se dob, se gitár így kell ezt. Szerintem akkor kezdődött ez el, amikor Mr Hahn a M2M korszak alatt rózsaszín pólóban jelent meg a színpadon. Itt a vége srácok

gosford 2010.09.11. 16:06:14

@dafi723: rózsaszín póló? ;D
rettenet lett ez az album, de komolyan. nem vagyok a változatosság ellensége, sőt, ha egy banda x évig sokszínű albumot tud kiadni és tartja a színvonalat, akkor emelem kalapom. de ez kegyetlen. miután végighallgattam, gyorsan belöktem a meteorát, hogy eltereljem a gondolataimat ;DD

Csődör Johnny 2010.09.11. 16:25:18

igazábol olyan mint egy szar remix album

gosford 2010.09.11. 16:39:17

@rollerpig: haha pont erre gondoltam én is. mondjuk ha turnéztatják az albumot, megspórolhatnak minden zenészt, elég lesz egy pc háttérnek ;D loli

Chinook · http://bowmaker.blog.hu/ 2010.09.11. 16:55:09

Üdv
Meghallgattam ezt a rettenetet.
Miután elértem a 8. vagy 9. számig, látom hogy a következö szám címe: Blackout. Na mondom talán ez hallgatható lesz...hallgatás utáni első gondolat: "ez most komoly?"

Mondjuk én sose voltam linkin park rajnonó, söt...sokáig kifejezetten ellene voltam, mert sokan összekeverik a lb-vel...

Ez azota megváltozott, belehallgattam az albumaikba, van 1-2 jo számuk.
Ez az album pedig egy big hat of shit.

BizKoRn 2010.09.11. 18:50:28

na az jo h nem elvböl mondjátok a linkinre h szar mer ök a linkin hanem mer ez az album tényleg trágya ,bár tuti lesz akinek ez tetszik de neki jonapot kivánok:)
csalodás ez az uj vonal ha ilyen az uj vonal Bizkit maradjon Bizkit inkább örökre és játszanak mindig azt amit eddig de ilyen fost ne hozzanak öszze csak h lehuzzák rolunk az albumér a lovét

gosford 2010.09.11. 19:08:02

szeptember 11 van, üljünk törökülésbe és nézzük meg együtt:
www.youtube.com/watch?v=RYnFIRc0k6E
;)
@BizKoRn: a last.fm-en olvasgattam a hozzászólásokat, elég vegyes a fogadtatás, bár az "ez egy epic fail lemez" többségben van.

Limp-Action 2010.09.11. 20:59:53

Srácok hagyjátok már eszt a témát mer lassan hányok! az is lesokkolt már az amikor megláttam a metró aluljáróba hülye bazi nagy plakát reklámját. inkába a Limp Bizkit-re öszpontositcsunk. itt egykét videó meg lb hátérkép. a friss
LB live koncertről!! www.youtube.com/watch?v=ZLy1JWoFcjU www.youtube.com/watch?v=3WY7dGoZed4 www.youtube.com/watch?v=CZ-QXvI4E8I www.youtube.com/watch?v=3PZJY5hNm4I lbundergrounddotnet.deviantart.com/gallery/

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.09.12. 13:34:03

@dafi723: gitár meg dob is van rajta. A gitárt túlságosan háttérbe rakták (meg halkan mixelték) illetve eltorzították. A lemezen meg "műanyag" dobok vannak nem eredetiek. ennyi.

BizKoRn 2010.09.12. 19:53:05

Glue ugye te vagy az a nagy Linkines aki oda is késziti a hireket!?ha tévedtem bocs!de látom ott vagy a témában!neked bejön ez az anyag?
te meg Limpes csávo ne akadj ki ez nem az ovoda h meg kéne mondani bárkinek miröl is beszéljen mer különben kicsufolod:)

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.09.12. 21:09:46

Na véleményezés : Az első 4 "számmal" nem is foglalkoznék,mert nem tetszik. A When they Come for me nagyon bejön ,bár sokat ront a számon amikor belassul Chester szövegénél,asszem tudom mi lett volna az elképzelés , de Chezi részén lehetett volna még változtatni (bár ha kihagyták volna még annak is örültem volna). Az albumot a Robot Boy-ig hallgattam rendesen ,de itt már "elszakadt" a cérna itt már belepörgettem a számba ,mert szerintem borzasztó.A köv. átvezetővel megint nem foglalkoznék. A WFTE rasztás repje nekem nagyon bejön,de Chester karácsonyi énekével háááát... érdekes evvel a számmal még tudok mit kezdeni a Blackout-al egyetemben ami olyan mintha a Jacko énekelne. Érdekes ez a Chester féle rapp,itt meg a Mike énekénél való belassítás ne tetszik (az a prüttyögös szinti nem kéne a számba).A Wretches & Kings nálam az album legjobb dala. Itt még Chaz részét is "megtűröm".Következőnek már a Kata lisztel foglalkoznék,mert előtte megint semmit mondóak nekem a számok.Eddig én szidtam majd legjobban ezt a számot,de azt kell mondjam ahogy hallgattam az albumot , a végénél ez a szám a megváltás (de tényleg). A The Messenger-t még úgy ritkábbnál,ritkábban meglehet hallgatni. (Eltudom képzelni ahogy ezt a számot a koncerteken beteszik a szünet utánra. A nagy csend után Chester felmegy a színpadra majd elkezd gitározni és énekleni,majd a szám 3/4-nél a közönség is beszáll az éneklésbe.)

Hát az album 10/6.5

Főleg a rappes számok jönnek be. Koncertekre visszatérve. A Blackout-ot eltudom képzelni kezdésnek, de nem hiszem h túl gyakran adnák majd elő élőben (mert Chester már nem nagyon ordíbál). Rob majd műdobokat fog verni majd a koncerteken ? xD

A gitárt nagyon hiányolom mert nagyon halkan van!!!

Holnap még folytatom mert már este van én meg minnyá megyek alukálni :P

Csődör Johnny 2010.09.12. 21:27:53

@The Glue: hát igen, igy már teljesen felesleges 2 vagy 3 gitáros a színpadra. És mi az hogy már nem ordit? Történt valami a hangszálaival, vagy csak megtért? Meg úgy általában, mi ez a borzasztó váltás a linkinnél? Lemaradtam valamiről?

gosford 2010.09.13. 08:57:23

inkább hallgassátok meg a Spirytus első albumát, kb lemossa a LP-t a színpadról ;) most adták ki, facebookon bele tudtok hallgatni a rajongói oldalukon.

mealanight 2010.09.13. 13:12:03

Hát ez egy ilyen album. Majd talán észhez térnek aztán vissza térnek metálba mint a korn is tette. Bár mire eljön ez az idő talán addigra már lessz a kobrának is egy release date-je :D:D:D:D:D:D:D:D.

BizKoRn 2010.09.13. 15:08:03

Glue hogy adhatsz 10 böl 6.5 ha 1 jo szavad nem volt az albumra? :) ne adj csak azért rá jobbat mert a kedvenceid ez nem fer!nyugodtan mond meg meg h max 2es!én se adnék Bizkitre többet ha szart fognak csinálni mint ez mer nem érdemlik meg és kész:)
ez a Linkin album 1vicc és röhejesen gyenge erötlen probálkozás h csinálunk vmi ujjjat mert meguntuk a metálkodást pedig kurvára tejfeles szájuek vagyunk h ezt mondhassuk!ez csicska szöveg

BizKoRn 2010.09.13. 16:15:20

http://www.youtube.com/watch?v=YD1mwiBT5s0&feature=player_embedded#!

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.09.13. 17:12:04

@rollerpig: hát mostmár nem erőlteti meg magát Chester. Koncerten a teljesítménye a bandával együtt mélyrepülésbe kezdet. A váltás meg az h kitalálták h tovább viszik kreativitásukat.
@BizKoRn: Kösz a biztatást. Amúgy olvastam egy interjúban h amikor a srácok régi fajta cuccot akartak csinálni azt Rick Rubin mindjárt elvette velük... nem szeretem R.R.-t :@

Nektek nem volt olyan érzésetek mintha az albumon (néhány szám) összelett volna vágva. Mert menta afax arapp azt belépett Chester ilyen erőtlen szaral...

Limp-Action 2010.09.13. 18:05:40

A Gold Cobra lehet hogy csak 2011-be!!! ez derült ki Német http://www.lbunderground.de/szerkesztö és DJ:LETHAL intejus beszélgetéséböl.

Limp-Action 2010.09.13. 18:06:35

» Kleines LBU Interview mit DJ-Lethal: 12 Sep 2010

Wir haben heute morgen kurz mit Lethal gechattet, u.a. auch über Gold Cobra. Hier das wichtigste in Kürze:

LBUnderground.de: Hey Lee, ich wünsche dir ein schönes Wochenende!
Dj Lethal: Hey Buddy, ja danke dir auch!

LBUnderground.de: Was ist denn jetzt mit dem Album? - Gibt es schon ein Single oder Album Release-Date?
Dj Lethal: Nein.... jetzt noch nicht.

LBUnderground.de: Das ist traurig aber es ist okay.
Dj Lethal: Ja ich weiß, Sorry!

LBUnderground.de: Habt ihr Probleme mit dem Label?
Dj Lethal: Ich bin doch nur der DJ Kumpel mit dem Label-Kram hab ich nichts zu tun...

LBUnderground.de: Eine Musik Website aus Österreich hat geschrieben das Gold Cobra evtl. erst nächstes Jahr kommen soll, stimmt das?
Dj Lethal: Vielleicht... Ich warte da selber drauf...

LBUnderground.de: Das ist scheisse, wir warten jetzt schon so lange.
Dj Lethal: Wir wollen das es perfekt wird mein Freund.

LBUnderground.de: Vielleicht sollte Fred oder die ganze Band mal ein Video-Statement posten weil so langsam drehen viele Fans durch. Das Problem ist nicht das späte release Date, das Problem ist das keiner mehr weiß was los ist. - Naja wir kommen auf das Konzert nach Hamburg, ich freue mich schon! - Ich wünsche dir eine schöne Zeit in Spanien. Darf ich das Gespräch hier auf LBU posten?
Dj Lethal: cool!!!!!! Keine großes News aber klar, darfst du!

freddyD 2010.09.13. 21:12:45

Akkor már hadd szóljak én is valamit a Linkin Park szörnyetegről. Kérem ott folytatni az "1000 égés" elemzést blogolkodom.blog.hu/2010/09/13/linkin_sivatag

Linkinbali89 2010.09.25. 00:52:57

Miért fos meg szar a Linkin Park?

Amúgy sokkal sikeresebb banda mint ez a szar Limp Bizkit, ugyanazt a stilust nyomatják egy évtizede, nekem csak azok a számok jönnek be amikből klipp is lett az új számuk mind ratyi lesz úgyis.Legalább van egy olyan banda amelyik tud alkotni valamit és nem ugyanazt csinálja mint pl:LB!Szóval Nem űti meg a LP színtjét a Limp Bizkit ennyi gyökerek!!!

Fuck You LP haters!!!!

squirrelbizkit 2010.09.25. 08:12:30

@Linkinbali89: Remélem most megkönnyebbültél fiam. :D
Kate Parry is sokkal sikeresebb, mint a Limp Bizkit.

gosford 2010.09.25. 10:28:41

@Linkinbali89: értékeljük az igazán sok érvet felsorakoztató hozzászólásodat, maradj még köztünk, beszélgessünk kicsit. (not)

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2010.09.25. 11:26:34

@Linkinbali89: az ilyen nyomorékok miatt utálom néha h szeretem az LP-t...
süti beállítások módosítása