HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Turné utáni ráadás

freddyD 2009.07.06. 14:38

Ezek a rohadt mázlista franciák...

Az emberek megdolgoztak ezért. Addig kiáltották, hogy "Pollution, Pollution" amíg elő nem adták 

Címkék: élő comeback

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr761229848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Durst Papi 2009.07.06. 17:37:23

eddig sem szerettem a franciákat :D

úgyhogy kapják be :D

2009.07.06. 20:06:08

Mi is lehettünk volna egy kicsit "erőszakosabbak", csak mondjuk Counterfeit-tel, a Truth-szal vagy a 9 Teen 90 Nine-nal... ejnye magyarok! Az a baj, hogy mindenki olyan hamar elhúzott, pedig sztem simán megcsinálhattuk volna. Jajj, késő bánat... :(
(Lehet mondani, hogy erőszakos vagyok, de ugye Bizkitből sosem elég)

ripitash 2009.07.06. 21:21:01

Én próbálkoztam a lehetséges Counterfeit- tel,.. :) volt hangja, páran át is vették tőlem egy pillantra, de kevés volt... jahhh >?;-`

BizKoRn 2009.07.06. 22:23:34

Én is próbálkoztam a lehetséges Counterfeit- tel de senki nem vette át:(
hát ez van
pesti koncerten sem sikerült itt sem

BizKoRn 2009.07.06. 22:56:10

bizkitman te honnan tudod h velem voltál a Limp-en:) ? volt ott 2 nagyon magyas srác ujfajta Bizkit poloban azok közül te melyik voltál?sok bizkit polost láttam mindnek köszöntem a magam modján de azok seggarcok voltak viszza nyögdécselni de hát le van fosva!
Freddy a képeiden ki az a 2 csávo akik ülnek a füben és az1iken van1sapi Bizkit fehérpolosok!:?!?
mint ha felismertem volna1arcot a régi Bizkit koncentröl Bizkit poloban volt de nem vagyok benne biztos de mivel ö se köszönt rám innen üzenem bekaphatja:)!sajna a talirol sem tudtam semmit pedig elmentem volna!kár!nulladik naptol ott voltam és a netet kizártam az életböl vasárnapig igy nem értesültem idöben!ma lettem életre kész ezért most olvasom az egész blogot van mit bepotolnom:)
képeket nem csináltam mert csak a hangulattal voltam elfoglalva és az életben maradással a 2.ik sorban!benne voltam a fokuszban (RTL) 1 villanásra!hires lettem :)beszéltem ott1 sajtossal aki interjut csinált volna Bizkitékkel erre azok sajna ahogy olvasom lemondták!mondom baszus ez nem igaz!pedig a csávo felkészült volt és jo kérdései vis voltak meg is mutatta!ááá kár!manson koncert volt a legszarabb minden közül és a Bizkit és erik sumo band a legjobbak!

bizkitman 2009.07.06. 23:19:01

@BizKoRn: Ő lehet nem veled:D.
Indexes interjúban a piros sapkás srác aki eléggé sokat beszél:D.
De ő lehet a LimPeti :D.
Ha ő akkor bocsi tőled^^.

bizkitman 2009.07.06. 23:19:46

@bizkitman: A képemen én vagyok bal oldalon jobb oldalon meg Corle^^

ripitash 2009.07.06. 23:35:35

Ja, ő LimPeti, vele összeakadtam az első 10 sorban, rá kellet köszönnöm egy WTF- et, hogy aztán kiderítsük egymáshoz szorulva hogy a :) blogot is ismerjük... Szóval üzenem neki hogy jóarc, nagyon küldte a fan design- t, de nem volt nagyképű belül. Kurvára hasonlított is egy fiatal FredDie- re, mondtam is neki hogy tartalékoljon egy középső sávon bandázós Nookire talán >: D D D

Igazán boccs hogy nem mentem oda a találkozó, csak néztem kik vannak ott egy picit... de nem volt jó nekem ez a nagyon tömeges BizKit hirdetés a sok nálam lejjebb lévő generációs gyerekkel akiket láttam.. és ezzel nem akarok senkit megsérteni, én vagyok a hülye bolond fasz : )

gosford 2009.07.06. 23:39:36

@BizKoRn: A sapis srác Durst Papa, mellette a testvére ücsörög. ;D

Durst Papi 2009.07.07. 06:59:01

@BizKoRn: kapd be :D

sokan köszöntek, te meik voltál?

lehet hogy épp másra koncertáltam :D

de mind2en ottvoltunk az arénában is

Durst Papi 2009.07.07. 07:01:19

@gosford: meg 1x a hátamat is lehet látni Family 4ever

písz mami

Durst Papi 2009.07.07. 07:41:29

demost komolyan akik körülöttem voltak a placcon azokal összehaverkodtam, és ha kettőnk közül valaki nemköszönt vissza akkor az a tesóm, mert ő nemaza haverkodós féle arc
me mi összeszaldtunk az uw.huh is
meg a kornfan.hu is asszem ugye?

BizKoRn 2009.07.07. 15:32:27

mind1 most már minden.lényegtelen az egész!én már tudom kinek köszöntem és azt is kitöl kértem meg szépen h mutassa+a poloját koncert elött mer ilyet még nem láttam!
én már mindent tudok és ez számit:)

Durst Papi 2009.07.07. 16:34:09

majd lekgözelebb odafigyelek :D szerintem te a bátyámról beszélsz, mert mintha ő mutogatta volna 1 srácnak. mögötte álltál?
a koncert vége fele az én nyakamba volt 1 csaj, de még mindíg nemtom kivagy :D

amúgy milett a KornFan.hu val nemtudod?

BizKoRn 2009.07.07. 19:14:49

KoRnfan-al sajna nem tudom mi van pedig szerettem azt is!ja mögöttetek álltam!2nagyon magas fehér limpes polos csávo:)
süti beállítások módosítása