HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Több infó a Wes-es ügyről (UPDATE VIDEÓVAL!)

freddyD 2009.06.29. 13:47

But after he threw the mic in the amp, it stopped working. The roadies put it back but it didn't work, so Wes threw it down again. They put it back up, then Wes kicked it hard. Like I said, he seemed PISSED as fuck. They brought it back working after a while though.

Ez mind az incidens után:

Állványostul levágta a mikrofont, ami aztán elromlott. A technikusok újra felállították, de nem működött továbbra sem, azt Wes újra lerúgta. Azok újra felállították, végül Wes egy marha nagyot belerúgott. Ahogy mondtam, valami kegyetlenül dühösnek tűnt. Később rendbehozták azt odarakták neki.

Azt már láthattuk turné alatt, hogy Wes lefejeli a mikrofont, de ez itt már kicsit ijesztőnek tűnik...

A srác (aki mellesleg az Armpit vezére) azóta is teljes meggyőződéssel állítja, hogy Wesen nagyon látszott, hogy utálja amit csinál.

The first thing I noticed, was when Fred said something about Sam, like "This is Sam, he's amazing.. blah blah" he walked up to him and they both smiled and had chemistry, you could tell they are in good terms. He did it the same with Wes, and it seemed so forced. Like "What are you doing there Wes?" (Wes was playing something) and he just gave a fake smile back and kept playing. It seemed like an act, rather than the singer and guitarist having a fun moment. I've seen a lot of bands live, and you can just tell when the band is a group of friends having fun performing, and just a group of people doing their job. Wes was just doing his job. The best comparison I can give is like the guy in the office who hates the boss, hates the job, hates everything, but goes along with everything and throws fake smiles around just cause he needs the job.

Also, when that fan came to him, it just seemed to me like Wes was very angry beforehand and that was the last straw. I mean, it's not like he elbowed him in a "hey, leave me alone" way. He literally knocked him down. I got the feeling that he was very angry the whole time and you would not treat your fans like that unless you really didn't give a shit. He was a robot, doing his thing, not really interacting with anyone. It's not the Wes I remember from the old days, who seemed to enjoy it. Don't get me wrong, performance wise, he was AMAZING.

Legelőször ott vettem észre, hogy Fred odament Samhez és beszélt róla a közönségnek, hogy "Ez itt Sam! Nagyon nagy alak, blablabla..." mosolyogtak, látszott az összhang és a megértés. Később ezt megtette Wesnél is és annyira erőltetettnek tűnt. Mikor Wes játszott valamit és ő megszólalt, hogy "Mit csinálsz Wes?" az adott egy erőltetett mosolyt és folytatta amit csinál. Inkább egy színjátéknak tűnt, mint egy frontember és gitáros, akik jól érzik magukat. Már sok bandát láttam élőben és látni, hogy mikor szórakozik tényleg egy banda és mikor végzik csak a munkájukat. Wes egyértelműen csak a munkáját végezte. Olyan, mint egy dolgozó, aki utálj a főnökét és minden mást, de folytatja, mert kell a lóvé.

Amikor az a rajongó odament hozzá, már úgy tűnt, mintha Wes már előtte is frusztrált lett volna és ez az alak aztán a hab a tortán. Nem egy "Hé, hagyjál békén!" stílussal könyökölte le, szó szerint kiütötte. Olyan érzésem volt, hogy végig mérges volt és nem bánnál így egy rajongóval, hacsak nem szarnál az egészre. Egy robot volt, csinálva a dolgát, mással nem törődve. Ez nekem nem az a régebbi Wes volt, aki élvezte amit csinál. Ne értsetek azonban félre, zeneileg hihetetlenül jó volt, amit művelt.

Itt az első videó!
 

Sajnos a haver nem tudom miért a közönséget filmezi a zenekar helyett, de legalább látni valamennyit. Amit így ebből a felvételből ki lehet szűrni az az, hogy Wes valóban nagyon ingerültnek tűnik (lásd mikrofon állvány) és a srác semmilyen tekintetben nem veszélyeztette őt. Remélem még lesz több felvétel

Címkék: wes

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr601215520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.06.29. 13:53:41

érdekelne a sztori Wes szemszögéből is, mert így tényleg mindenki mondhat akármit, pl itt is rögtön lerobotozzák. Jajjjj... [sóhaj]

gosford 2009.06.29. 13:54:15

hát mostmár extrán kiváncsi vagyok.

2009.06.29. 13:57:14

bazzeg, te aztán gyors vagy XD (videóra gondolok, pár perc alatt találtál)

gosford 2009.06.29. 14:01:55

ebben a pillanatban találtam meg én is ;D

azért itt nem volt durva mészárlás szvsz.

freddyD 2009.06.29. 14:04:39

@gosford: A könyöklést sajnos nem látni valami jól (pont sötét volt) de attól függetlenül tartom magam ahhoz, hogy így nem szabad reagálni.

gosford 2009.06.29. 14:06:35

@freddyD: ezt totál aláírom. nem tudom mi lelhette West. csak amilyen történet van köré körítve az alapján durva sallerra számítottam.

2009.06.29. 14:06:44

Két dolog.
Első: a csávó egy here, mi toszért pofátlankodott oda, miközben nagyban folyik a koncert, és ugyan nem vagyok egy nagy zeneszakértő, de a gitár nem szól magától, azt bizony pengeetni kell!
Második: Wesnek úgy tünik tényleg volt valami baja, ezt a végén bagyon jó látni, ahogy csapkod meg minden, de mégsem az (ismét megjegyezném - here) rajongón kellett volna kitölteni.
Úristen mi lesz még itt?!

freddyD 2009.06.29. 14:08:19

Hamarosan vége a turnénak, úgyhogy reméljük addig még kihúzza, azt utána lecsillapodik

gosford 2009.06.29. 14:10:11

@KuRi91: ezekután nem merek felmenni a színpadra, mert Wes lezúz egy jobbhoroggal ;DD
á nem. szerintem pillanatnyi blackout lehetett nála. mondjuk jó lenne ha pici nyilatkozatot azért elejtenének ezzel kapcsolatban.

2009.06.29. 14:13:25

amugy a videó olyan, mintha egy horror filmet néztem volna - végig dobogott a szivem, mert tudtam mi fog történni, de nem tudtam mikor. Itt a monitor elött szidkozodtam is, mikor elkezdett körbe-körbe nézelödni :b

Limpeti 2009.06.29. 14:17:19

Így nézve is irritáló, ahogy csak ott sétál a csávó táskával. Kb elbaszta az egyik legjobban várt számot. Bennem is felment volna a pumpa, szívem szerint én is lefejeltem volna :) De egy iyen szintü gitárosnak nem szabadna az tény.

freddyD 2009.06.29. 14:17:30

@KuRi91: Hahaha, ismerős :P
Micsoda komment :D

FFZoli 2009.06.29. 14:36:03

Az első gondolatom az volt a videó végén, hogy: pffuhh bazmeg ez kegyetlen.

@LimPeti: A te verziód szerintem inkább reális mint az Armpit-es srácé. Most ott tombolok a színpadon, élvezem a zenét, tök jó nekem, a nézők is élvezik. Erre egy majom feljön a színpadra és elbasz mindent...Szerintem abban a pillanatban pont leszarta hogy rajongó vagy nem. DE ezt tényleg nem kellett volna, meg na...azért csak rajongó volt basszus...

Abri55 2009.06.29. 14:37:27

Én azt mondom amit az előbb, nem kell felmenni a színpadra és nincs semmi gond! Amúgy lehet hogy Wes csak a Break Stuff szám miatt csinálta:D:D csak játszotta a szerepét, a szám feelingjét, jó hogy nem volt nála láncfűrész:D:D:D:D

FFZoli 2009.06.29. 14:37:42

Kérdés hogy az is maradt-e :D

gosford 2009.06.29. 14:43:58

@Abri55: pont ez jutott eszembe mikor olvastam a balhéról ;D

freddyD 2009.06.29. 14:44:03

@FFZoli: De nem baszott el semmit. Nem balhézott. Hangzásra minden rendben volt

ju offa 2009.06.29. 14:50:41

hát azért az armpites srácok álltalába mindig képbe vannak,jó meglátással.
viszont kárhogy csak a mikrofon dobást láttam,bár az jól nézett ki :D

ilyenkor alapból nem kell finomkodni,amúgy lehet valami vipből ment fel a srác.szemből biztos nemjut fel.

Gobiakos 2009.06.29. 14:55:35

Szerintem ez nem egy olyan jellegű dolog, hogy Wes "ki akarta volna nyírni" a kölköt. Ami nekem ebből a videóból lejött, hogy egy (fenteb már használták rá ezt a szót) here felslattyogott a színpadra és elkúrta a csapat egyik legjobban húzó nótáját. Wes könyökölős performanszán meg a mikrofon álvány ledobásán pedig azt éreztem, hogy azt a nóta pillanatnyi heve illetve a metál érzés váltotta ki belőle. De lehet, hogy én tévedek...

ju offa 2009.06.29. 15:00:13

3:13tól figyeljétek,jól látható

gosford 2009.06.29. 15:20:08

szvsz csak meglökte a srácot, nem halálra koncolta.

Abri55 2009.06.29. 15:50:29

Ja tök jókat szólózgatott miközben Fred elvolt azzal majommal!

ripitash 2009.06.29. 16:00:35

Ja hhha hé hhi de megnéztem én is... Ez a gyerek egy picit volt csak megkólintva >: ) Szóval ahogy írod is Abri, először kihozta Wes- ből az egyik legbetegebb átvezető imprózást, aztán nem bírta elengedni a haverkodó Durst- ot, aztán meg ment a kómás képével Wes- hez, aki ráadásul pont ott kapta hogy >: D D D

" Give me sthing to break.. give me.. how about your fuckin face "

Szóval ez a gyerek teljesen szégyen volt, bármilyen becsületes hácéarc leüti a picsába egy ilyen szám top részénél. Csak abba reménykedek hogy nem marad bennük semmi a magyar bulira a rosszérzésből.. .

bizkitman 2009.06.29. 16:02:25

Szerintem a szám váltotta ki Wes ből.
Meg a csávókám kb a legnagyobb zúzás között ott mögötte baszakodott...Ez így jol nézett ki:D

2009.06.29. 16:02:57

hát ahogy a szólás is tartja:
Bizkit, magyar, két jó barát - együtt issza meg a borát XD

ripitash 2009.06.29. 16:04:40

A fő hogy azt akarom csak mondani hogy szerintem egy piás hülye fasz volt a gyerek, aki egyeltalán nem fogta el az egyik legismertebb szám hangulatát, egy jó mozdulata nem látszik. Nekem az tetszik hogy feljutott a gyerek mert ez ilyen szabadabb buli volt, de az ilyeneket kéne és a legyegyszerűbb is pont kiszürni, ha vannak ott biztonságiak, nagyon nem érzi a bulit .. .

squirrelbizkit 2009.06.29. 16:05:46

Láthattunk már durvábbakat is.. Fred sem mindig ölelgette az ilyeneket, hanem néha öklözgette (Thieves - 1999 - Wantagh, NY, USA), meg láttam olyan videót is, amikor aszszem' a faith után fred szétveri az egész berendezést (stb).

Egyelőre szerintem nem kell aggódni wes miatt.. engem jobban megérintett az a szóló! Ilyet lehetne volton is.. :)

Ettől függetlenül nekem se tetszik, hogy fellökte, de a srác tényleg egy here volt :D (by KuRi91)

ripitash 2009.06.29. 16:11:05

A poén benne az hogy szerintem a jó kis beteg szólót emellett pont az váltotta ki Wes- ből, hogy ilyen béna alkesszal karolgatja egymást ott mellete a Freddie haverja a legdurvább szám közepén. Picit kiakad hogy mennyire abszurds a pillanat >: ) ) )

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.06.29. 16:14:53

amúgy 3:19-nél pont lehet látni h Wes fellöki a krapekot

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.06.29. 16:15:35

ja jó most látom h már írtátok ,bocs

dafi723 2009.06.29. 16:44:34

hát nemtudom de lehet én is ideges lettem volna h zenélés közben zavarnak.
a másik h mikor wes szólózott a "Break your fuckin face"-es rész előtt látható h zavarja h fent van.
Csak úgy nem illik felmenni miközben ők zenélnek

ripitash 2009.06.29. 16:48:10

Jó, most megnéztem folyamatosan, és az elején még ugrált valamit a gyerek tényleg. De jó látom, hogy Durst a teljes goromba fesz keltő bedurvuló részt vele átkarolva kellet hogy előadja, és utána már teljesen szét van esve a gyerek.. :-`

Meg elolvastam a szöveget is hozzá, kössz freedy :) Szerintem az a Durst- Borland viszony, amit nevezhetünk talán Bizkit- Borland- nak is, egyébként is látszik, hogy nem a nagy szerelem és béke újra miután összeálltak. De ez belefér, sőt nekem megmondom tetszik is, így érdekes. Borland azért bőven kapcsolatba van a többi taggal, felmegy a dobokhoz, visszanéz Durst- re, a számokat élvezi. Bár valószínú a Behind Blue Eyes- t playback- ből adja Fred ..

ripitash 2009.06.29. 16:51:46

Boccs, Hibák :

Ez egy kérdés akart lenni : " ... De jól látom , hogy Durst..... szét van esve a gyerek ? "

* "freedy" = freddyD

bizkitman 2009.06.29. 16:55:37

Igen hozzá tartozik a dolgokhoz hogy a ygerek nem tud magáról...Nem kell rajta nagyot lökni hogy essen.

squirrelbizkit 2009.06.29. 17:06:18

@ripitash: a Behind Blue Eyes nem playback... csak a zenét adja alá lethal.. és arra énekel Fred (szóval az ének élő)

BizKoRn 2009.06.29. 17:55:36

na gyerekek beszoptam beszart a netem holnap megyek Volt!
igy ha ösze futunk zsir ha nem mindenkinek jo bulikat!Eq remélem téged látlak mer téged1edül felismerlek:)
csáá mindenkinek

ripitash 2009.06.29. 18:32:23

igaz, én is ugy gondoltam, hogy csak a zenei részt tolják gépről, Fred azért énekli a Behind- ot

erre a videora visszatérve, Wesnek ez a fajta maszkja-álarca-kifestése már tényleg a legundorítobb.. tényleg úgy néz ki már mint egy széjjelbaszott buzi bányász a legbetegebb állapotában :)

dafi723 2009.06.29. 19:13:33

hát ez a lekönyöklés egy kis vállal toszojtás volt :D:D
Ez a gyerek egy láma örüljön, h nem vitték le egyből még szemtelenkedik is, még a szöveget se tudta.

FFZoli 2009.06.29. 20:01:39

@freddyD: Nyilván a koncert szempontjából nem, csak Wes lelkivilágában, vagy franc se tudja...nem is megyek bele találgatásokba mint az Armpitos srác, aki szerintem elég etikátlan hogy így lehúzza West.

Durst Papi 2009.06.29. 22:28:48

egy kis balhé mindíg kell :-D

ju offa 2009.06.30. 01:29:27

@The Glue: inkább kétszer legyen bent mint egyszer sem ;-)
süti beállítások módosítása