HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Rock am Ring *FRISSÜL*

freddyD 2009.06.08. 09:54

A teljes koncert audió formátumban itt letölthető

Én feltöltöttem a tegnapi kedvencemet, a re-arangedet. Nekem nagyon bejött. Majd még jön több is, bár mások is feltöltik időközben.

 

 

 

Címkék: élő comeback

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr851170918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dafi723 2009.06.08. 10:08:42

húúú nagyon nagy koncert volt! szerncsére még Billy Talentet is tudtam nézni előtte:D De Bizkit klasszisokkal jobb volt:P
Nekem ami nagyon tetszett, az a Faith, Break Stuff, Nookie volt:D
Utolsó előtti szám, "Ez lesz az új albumunk első száma!" Erre elkezdik tolni a Take a Look-ot :D Utána mondta Fred, hogy ne higyjünk el mindent!:D
Valamint, LEthal állat keverései outrokba odavert :D

Limpeti 2009.06.08. 11:04:48

Remélem valaki felvarázsolja valamelyik file megosztóra vagy torrent-re az egészet egybe :) PLS! Ha már ennyire jó volt, muszáj, hogy meglegyen és lássa mindenki! :)

Hentes21 2009.06.08. 11:15:32

Én felvettem vinyóra, úgyhogy a hétvégén majd ha lesz időm kigrabbelem ha addig nem lesz valami korrekt verzió a neten, de DVDre kiírós verzióban szívesen segítek ha kell valakinek.

freddyD 2009.06.08. 11:27:39

@LimPeti: Már állítólag tervben van, hogy hamarosan torrenten landol. Én szépen felpakolgatom youtube-ra

gosford 2009.06.08. 11:51:04

yeah! ebben volt a legjobb Fred hangja. a DVDre kiírós dologra befizetek :)

gosford 2009.06.08. 12:28:19

tolom már az audiót, muszáj visszahallgatni :DD

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2009.06.08. 13:12:59

gosford amúgy hogy sikerült szerinted a szakmai záróvizsgád?:)))))
Amúgy tényleg jó lenne egy DVD ebből.Nem volt gyenge.Így meg lenne a Finsbury park és a 2001-es Rock am Ring mellett ez is:))))

gosford 2009.06.08. 13:24:55

@GABEhun: XD hát, bizkittel a fülemben tipegtem be magassarkúban, aztán kijelentették hogy nem vagyok rajta a névsoron, így fél órás késéssel írtam csak meg és remélem meglesz a kettes. :D :D


egyébként ami még nagyon tetszett, Lethal keverései, eszméletlenül bejött minden amit csinált :D

Gobiakos 2009.06.08. 14:43:43

Én a Break stuff (szinte) bármelyik live verziórjára rá tudok izgulni, de ez a mostani különösen ödetesz! (bár még mindig ez a favorit ---> www.youtube.com/watch?v=zMuWTi4Nldc )

Abri55 2009.06.08. 15:18:13

A videós verziója nincs meg valakinek? az Audióba belehallgattam nagyon klassz imádom a Livin it up-ot! Remélem felkerül valahova!

BizKoRn 2009.06.08. 15:19:07

az h Fred Guns-t énekel az kurva nagy zsirság:)

2009.06.08. 17:17:52

a 2001-es BDO-s Break Stuff tényleg jobb, de figyeld azt, hogy ilyen "öregesen" (és ezeket ÓRIÁS idézőjeleknek vegyétek) is mekkora partit csinálnak! ESZMÉLETLEN! Volton kisírom a szemem az örömtől X'D

GABEhun · http://stalemate.web-hely.hu 2009.06.08. 18:38:39

Amúgy Fred a Break Stuff közepén mit kiabálhat magában?Mint egy öregember aki magában mérgelődik:))))

Hentes21 2009.06.08. 19:35:41

Szerintem felbosszantotta magát, hogy jobban tudja előadni

Abri55 2009.06.08. 19:51:00

Sajnálom, hogy ezt mondom, de megnéztem a break stuffot meg a boilert, szegény Fred nagyon erőtlenül csinálta a dolgokat! Hát igen eljárt felettük az idő! De ettől még ugyanúgy Bizkit a Bizkit! Ezt senki ne vegye úgy hogy utálom őket vagy valami:D de a tény az tény! Remélem nem harapjátok le a fejem

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2009.06.08. 19:58:02

Itt az egész:

www.youtube.com/watch?v=z2mQBFfuc7Y&feature=channel

A relatedben megtaláljátok a többi részt is.

Valaki azért feltehetné megauploadra fasza minőségben, rendesen az egészet...

Limpeti 2009.06.08. 21:25:25

Hihetetlen, hogy ennyi év után, mennyien tomboltak a zenéjükre önfeledten. Mint ha a csúcson lennének újra, live MTV meg minden. Sok banda erről csak álmodozik.

Amit tegnap kaptak a rajongóktól, amennyi szeretetet, sok erőt adhat nekik, hogy folytassák az útjukat. Szükségünk van rájuk és nekik is ránk. Amúgy High-tech volt a koncert! Love LB

Ja és odabasztak Wes behőrgései is :)

gosford 2009.06.08. 21:29:06

@Abri55: az eljárt felettük az időhöz csak megemlíteném az AC/DC-t mondjuk, akik jóval ötven felett is teljes gőzzel nyomják az ipart. ;) Egyébként érződik h nem 100%os Fred hangja, ez tény, a Boiler nekem sem jött be annyira.

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2009.06.08. 21:37:58

@gosford: Az AC/DC azért nagyon más kategória. Fredre hangjával kapcsolatban meg már akkor mondtam, hogy nem lesz ez így rendben, amikor először játszották a Pollution-t... ott nagyon kijön. Egyébként nem is csak a hangja, hanem az egész színpadi jelenléte tök visszafogott.

Limpeti 2009.06.08. 22:06:08

Szerintem ez egy elhatározás is, hogy kicsit felnötesebben adja elő a dolgokat, nem ugrál mint egy idióta 40 évesen. Az idő tellik, változnak a dolgok. Meg ezt a nagy hajtást ennyi kihagyás után nehezen viseli szusszal, na meg a hangszálai..

gosford 2009.06.08. 22:18:51

@GapingSoul: más kategória, ezt aláírom :), de a "lényeg" vagyis a színpadi jelenlét azért mégis ugyanaz. :P

egyébként valahol szerintem az is lehet a háttérben, hogy kíméli a hangszálait.

freddyD 2009.06.08. 22:36:41

@GapingSoul: Hát azért színpadi jelenléte még így is bőven átlagon felüli. Lehetett látni a közönségen is.

Hangja néhol tényleg visszafogottabb volt (engem Boilernál és Just Like This refrénjénél zavart csak igazából), de ha ez az ára, hogy így láthatjuk már csak őket, akkor ebbe simán belemegy mindenki.

squirrelbizkit 2009.06.08. 22:58:59

Nem volt tökéletes, az tény..
De néhány számban viszont jobbak, mint valaha. Pl. a Re-arranged soha nem volt ennyire jó, a legendás woodstocki koncerten előadottat például messze veri. Szerintem túl szigorúak vagyunk!

Azt senki nem veszi figyelembe, hogy pár hónapja még az USÁban szétszórva élte napjait a banda. Fred nagy ősz szakállával osztotta az észt rendezőként, Wes meg a BLB-vel bohóckodott.
És most hirtelen szinte minden éjjel más-más városokban játszanak megint, mint Limp Bizkit! És szerintem hozzák a szintet! Én nem számítottam rá, hogy ennyire jók lesznek.
De fred írta twitteren, hogy "köszöni a gratulációkat, de ez még csak a kezdet", azért ez jól hangzik :D

squirrelbizkit 2009.06.08. 23:08:29

Bocs a dupla postért!
Egyébként abból is látszik, hogy mennyit tettek le az asztalra annó, hogy kb 4-5 évig szartak az egészbe, nem történt semmi, és most kitalálják, hogy visszatérrnek, és gond nélkül megtöltenek arénákat, a fesztiválok headlinerei lesznek!
Van pofájuk egy olyan setlistel elmenni egy fesztiválra, amin a számok nagy része 9-10 éves.. és olyan bulit csinálnak, amilyet senki más. Nézzétek meg, hogy mit művelnek a közönséggel(pl a "szar" just like thisben mindenki Freddel együtt integet)!
Visszatérnek a semmiből és rögtön nagyobb elismerést kapnak, mint pl szegény KoRn.. Ezért hatalmas ez a banda. :D

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2009.06.08. 23:58:30

Nem véletlen azért, hogy ennyire sikeresek újra. Az eladhatóság (Fred) mögött hihetetlen nagy zenészek állnak, ezért szereti és szerette is mindig sok zenész a limp bizkitet. Baromira meg vannak írva ezek a számok.

Freden szerintem is az látszik, hogy nem akarja "hülyének láttatni" magát ilyen idősen a színpadon, és hogy ő fölötte áll ennek, de könyörgöm, ő egy rockzenekar frontembere ott fent, neki kéne pörögnie a legjobban - így sztem hülyébben veszi ki magát a dolog, hogy néhol látszik, hogy szándékosan fogja vissza magát.

A kiabálásokról meg annyit, hogy van egy technikája a dolognak, és ha az ember kihagy 3-4-5 évet, akkor bizony azt lehet újra tanulni. A rapes témáknál is sokkal lejjebb van a beszédhangja, mint volt anno. Ha nem megy még az nem baj, de nehogy már pont Fred Durst fogja vissza magát... :)

freddyD 2009.06.09. 09:07:00

@GapingSoul: Én speciel nem is bánom, ha mélyebben adja elő őket. A vinnyogás sosem volt az erőssége és egy örök érv volt a kritizálóknak ;)

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2009.06.09. 09:32:23

@freddyD: Szerintem meg pont stílust teremtett azzal, hogy nem beszédhangon kezdett el rappelni, hanem fölötte. Az egész chocolate starfish sokkal pörgősebb épp ezért, ott végig így csinálja... azért ez nem vinnyogás :)

Abri55 2009.06.09. 10:55:28

"nem ugrál mint egy idióta 40 évesen"?? Ez volt a Bizkit lényege, már mint úgy értem, Fred a régi interview-kban (első két albumnál leginkább) mondta, hogy MInél többen utálják őket annál jobb mi se szeretünk titeket! Erre is utal a későbbi szlogen It's cool to be a hater! s pont ezért imádta mindenki őket! Pörgött a zene Fred ordított a tömegbe! de hát felesleges ezen vitatkoznunk! Ugyanis nem tudok olyan Bandát mondani a LIMP BIZKIT-en kívül akinek ilyen időtálló zenéi legyenek! És manapság tényleg bárki meghallgathatja! Csak már nem az a mondanivalójuk amivel indították a bandát! De ettől még felejthetetlenek! LB4E

gosford 2009.06.09. 11:24:33

én most már az új albumra szomjazom. nagyon.

freddyD 2009.06.09. 11:26:40

@GapingSoul: Szerintem nem akart ezzel stílust teremteni, egyszerűen ilyen a hangja ;)
Engem speciel a Rock im Park dvd-n sokszor zavart, hogy már már vinnyogós orrhangon performanszolt

ju offa 2009.06.09. 13:22:29

én néztem a my generationt


:D:D:D samet nézzétek az elején igazi,"megbaszom anyadt IS' fejet vág :D:D:D kiváló

FFZoli 2009.06.09. 20:50:54

Elnézhettek ide, mert az lett amit megszavaztunk. Wes egyszer-egyszer belehörög a mikrofonba és kész.

Egyébként szerintem most jobban együtt vannak mint valaha.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.06.10. 12:00:05

@FFZoli: Úgy szokott lenni h egy nagy ellenségeskedés után újra összejövök közt még szorosabb a kapcsolat (ez nem csak a zenénél van így)

gosford 2009.06.10. 21:35:36

na megvan végre jó minőségben a koncert. eddig minimum 15x hallgattam meg és harmadszorra nézem :DD

Limp-Action 2009.07.04. 23:34:25

Aszt valaki vágja hogy tegnap éljel a magyar MTV HUNGARY le ata a teljes koncertet? mert tegnap éljel 12ora kor elcsiptem a felét bekapcsoltam az mtv-t és ez ment! nagy filingel nésztem a volt után is.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2009.07.05. 00:55:35

Én úgy emlékszem minden második számot lenyomtak a koncertről : My Generation,My Way,SMWYG,BBE,Rollin,TALA,Break Stuff,Just Like This,Hot Dog
süti beállítások módosítása