HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Találkozás rajongókkal

freddyD 2009.05.19. 20:39

Egyfelől szétmar az irigység, de másfelél nagyon tudok örülni az ilyen rajongóknak, akiknek megadatik a lehetőség, hogy találkozzon a nagy kedvencekkel.

A Bizkit hardcore fórumának egyik lett tagja járkált a városban, abban a reményben, hogy rátalál kedvenc bandájára. 2 óra után sikerült is. Először a képek, aztán a beszámolója

 Először West láttam meg, ahogy egy utcai kiállítást nézegetett. Jó kedvében volt, kezet rázott velem, aztán a gagyi "Én vagyok a legnagyobb rajongótok" dumán kívül nem nagyon tudtam mit kinyögni. Aztán elváltak útjaink. Később előkerült John, Lee és Sam is. Johnnak mondtam, hogy az Armpittől vagyok, amire ő nagyban mosolygott és azt mondta "Yeah, azt ismerem!". Tisztelettel beszélt az ottani tagokról. Kérdeztem pár koncerttel kapcsolatos dologról, pl, hogy játszanak-e majd a 3$-ról is számokat, amire azt mondta, hogy lehet, hogy a Pollutiont. És a Truth-ot biztos elő fogják adni. Albummal kapcsolatban azt mondta, hogy augusztus, szeptemberben kezdődhet a munka a studióban. Fredet sajnos nem sikerült elkapni, már késésben volt.

Címkék: rajongók

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr661132171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2009.05.19. 22:02:33

mázlista... de azért örülök neki
süti beállítások módosítása