HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Felhívtam

freddyD 2009.02.17. 22:41

Nem egyszer, nem kétszer, rengetegszer. Ez volt a legsikeresebb kísérletem 

 

Pedig nem lehetetlen eljutni hozzá, már rengeteg rajongónak sikerült, van aki kétszer is beszélt már vele. Nekem vagy "Átmenetileg nem kapcsolható" vagy rögtön vagy csörgés után beindul a hangpostafiók. Ne tudjátok meg, mennyire összefosás közeli állapotban voltam, amikor csörgött...

Elég nagy disznóság, hogy átmenetileg nem kapcsolhatókért szépen csökkent az egyenlegem, de ha nem teszem meg, életem végéig bántam volna. Jelenleg ott tartok, hogy pár forint van az egyenlegem és holnap este újra megpróbálom, hátha megy még a száma. Szándék meg volt :(

Valahogy azért kib***-ul morbid, hogy azon bánkódok, hogy mobilommal nem tudtam utolérni Sam Riverst!

Címkék: sam

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr22949617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gosford 2009.02.17. 22:52:44

azért elképzelem milyen forgalom lehet nála ;D

freddyD 2009.02.17. 23:02:19

@gosford: Az biztos, de azért elég frusztráló olvasni, hogy egyre több és több ember meséli, hogy beszélt vele, van akinek pár próbálkozás alatt összejött én meg csak hallom azt a kurva automatát... :P

* mino 2009.02.18. 00:57:24

:D kemény. én meg csak azért nem hívom fel mert nemtudnék neki mit mondani. kb kicseng a teló..halo sam rivers vagy valami ilyet meghallok azt köpni nyelni nem tudnék szerintem:D sok sikert neked.. és te mit beszélnél vele?

Hentes21 2009.02.18. 09:45:42

Jah, én rábeszéltem a mobiljának a hangpostájára, mondtam hogy üdv. az LBF magyar tagjai nevében és hogy az itthoni koncert előtt vagy után zúzni kéne a fanokkal.

De ha beszélnék vele érdekelne, hogy hogyan is volt ez a kibékülési folyamat, mert pl. a tutp1 vidfeón elég dúrván összeszólalkozik Wes-el. Csomó ilyen el nem varrot szál van, de ugye az újságírók ezekkel nem foglalkoznak...
Na minden esetre lenne mit kérdezni:D

¨°º¤ø„¸LB_Boy¸„ø¤º°¨ 2009.02.18. 11:09:56

Még így felvételen is megállt bennem a szar...
Nem is tudom mi lenne, ha én hívnám!

gosford 2009.02.18. 11:44:46

mostmár mégjobban várom a Voltot ;D

BizKoRn 2009.02.18. 14:41:20

hát freddyD te király vagy ha sikerül ha nem!
ez már biztos:)

Sourbizkit 2009.02.18. 16:41:58

szevasztok! ha tudnék angolul és felhívnám én a tut2-ről kérdeznék hogy mivan vele:D tényleg nem tudtok valami infot adni? eléggé le vagyok maradva ezekkel a dolgokkal. Jó az oldal amúgy! ;)

freddyD 2009.02.18. 17:10:23

@BizKoRn: Kártya feltöltve, ma újra fogok próbálkozni :)

@Sourbizkit: Majd ha vége Sam akciójának, összefoglalóban leírom, miket kérdeztek tőle a fanok, közte Tut2 is.
süti beállítások módosítása