HTML

Limp Bizkit

freddyD: 9710002611 Fred Durst: „Megegyeztünk, hogy sokkal jobban undorít minket a populáris zene jelenlegi állapota, mint egymás feje. Annak ellenére, hogy külön utakon járunk, rájöttünk, hogy azt az egyedülálló energiát, amit ez az öt ember nyújt, nem lehet máshol megtalálni. Ezért alakul újjá a Limp Bizkit.”

freddyD: lbf

Friss topikok

Fred kezd öregedni (update: szenilissé válni)

freddyD 2008.12.10. 10:57

Okés, ez most már kezd megijeszteni. Ugyebár kérte, hogy írjanak neki a fanok, hogy milyen dalokat szeretnének, milyen kívánságuk van. Rengetegen a "Relax" dalt szeretnék végre jó minőségben meghallgatni, mert csak rettenetes hangzással van meg. Az a dal a Zoolander filmhez készült (elvileg. Ha rosszul mondom, javítsatok ki).

Nos, Freddynk elkezdett válaszolgatni személyesen pár fan Myspace oldalára ilyen szöveggel:

What is Relax? I'm unaware of a track we've done called that. Is it someone else? Fred LBF

freddyD: szenilis

Az elég vicces lenne, ha letagadná, hogy

EZ

az ő hangja. És igen, a dalszöveget később felhasználta a Creamer-nél.

 

Címkék: kiadatlan dal

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://limpbizkit.blog.hu/api/trackback/id/tr93814539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

* mino 2008.12.10. 14:28:33

:D fred mivan veleeed?!

BizKoRn 2008.12.10. 15:26:48

lehet ök nem ezen a néven ismerik?vagy nem tudom de fura!
de mind1
én akkor is imádom ezt a dalt ha ök nyomják ha nem:)

bizkitman 2008.12.10. 16:11:10

Creamerhez azért szerintem jobban illik ez a szöveg.

Csődör Johnny 2008.12.10. 21:07:50

ez egy kurvajo szám, az eat you alive után a második legjobb "arrol az albumrol", mi a jo francér nem került fel az albumra? ugy látszik már akkor elmeszesedett az agya.. :S

krakkói vonat 2008.12.10. 21:54:43

OFF A mostani Dr. House-ban szerepel Fred. :D Kicsit furcsa a magyar hangja...

squirrelbizkit 2008.12.10. 22:16:12

Akkor ma Fredes napunk van!!!
Az rtlklubon megy az Ítéletnap című csodás Schwarzenegger film, amiben felcsendül egy limp dal, a Crushed...
Régen sokszor láttam a filmet, de mióta tudom, hogy valahol benne van ez a szám, azóta mindig lemaradtam róla, de most végre elcsíptem :D

freddyD 2008.12.10. 22:22:32

Hol van a filmben a dal? Én volt hogy láttam és tudtam, hogy rajta van a filmzenén, de istenér sem vettem észre

squirrelbizkit 2008.12.10. 22:27:28

eddig én sem, pedig mindig figyeltem, de most nem is tudtam, hogy adják.. csak véletlenül bekapcsoltam a Tvt és kb 1 perc múlva hallottam Fred éltető hangját!
Egy álomjelenetben van, amikor a "sátán" éppen közösül egy csajjal és annak az anyjával. :D jó kis film

Hentes21 2008.12.11. 09:03:26

:D Schwarzenegger alap:D
süti beállítások módosítása